Chiemel Geplaatst 7 april 2018 Share Geplaatst 7 april 2018 Heerlijke wedstrijd City - United :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2018 Share Geplaatst 7 april 2018 (bewerkt) Ging in de rust eten -_- En daardoor drie doelpunten gemist 7 april 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 april 2018 Share Geplaatst 7 april 2018 Hoe kan je het zo weggeven. Valt in Nederland trouwens best mee met die scheidsrechters. Godver wat een blind vink staat er hier op het veld. :-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 april 2018 Share Geplaatst 7 april 2018 Pep >>> Mou voor de zoveelste x. _O_ hihi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 april 2018 Share Geplaatst 7 april 2018 hihi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 april 2018 Share Geplaatst 7 april 2018 Ja maar het was vandaag dus niet Pep > Mou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 8 april 2018 Share Geplaatst 8 april 2018 Pep >>> Mou voor de zoveelste x. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 9 april 2018 Share Geplaatst 9 april 2018 Komt omdat Pep vaak in een gespreid bedje is terecht gekomen. Kijk zijn elftallen maar terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 april 2018 Share Geplaatst 9 april 2018 (bewerkt) Bij FC Barcelona kwam hij binnen toen Barça derde was geworden op bijna twintig punten van kampioen Real Madrid. Bij Manchester City kwam hij binnen toen City vierde was geworden op vijftien punten van kampioen Leicester City. Bij FC Bayern heb jij gelijk ;c 9 april 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 april 2018 Share Geplaatst 10 april 2018 Bij FC Bayern heb jij gelijk ;c Dat kwam vooral door Louis natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 april 2018 Share Geplaatst 10 april 2018 Die heeft daar ook de spelersbus ontworpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 14 april 2018 Share Geplaatst 14 april 2018 Chelsea lijkt ook helemaal nergens meer op hè. Man man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 april 2018 Share Geplaatst 14 april 2018 (bewerkt) Kan mij niet aan het idee onttrekken dat Conte dit met opzet doet. Edit1: Wat hopelijk niet zo is natuurlijk Edit2: Neem mijn woorden terug ;c 14 april 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 14 april 2018 Share Geplaatst 14 april 2018 Aardige comeback :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 20 april 2018 Share Geplaatst 20 april 2018 Wenger out aan het einde van het seizoen, paar jaar te laat :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 20 april 2018 Share Geplaatst 20 april 2018 Alles wijst op Tuchel toch? Op VI noemen ze ook Vieira. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 april 2018 Share Geplaatst 20 april 2018 (bewerkt) Die gaat al naar PSG (Tuchel) als je journalist en PSG insider Julien Laurens mag geloven. Las dat ze voor Arteta willen gaan. Zou zelf voor Rodgers gaan, al wil ik hem niet zien vertrekken bij Celtic natuurlijk. [twitter]987269613057650688[/twitter] 20 april 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 april 2018 Share Geplaatst 20 april 2018 Sarri naar Arsenal zou wel vet zijn.Ik vind Low ook wel wat voor ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 april 2018 Share Geplaatst 21 april 2018 Goh doet mij persoonlijk toch wel wat. Beetje het gevoel alsof er een bekend iemand is overleden oid, leeg gevoel van binnen. En ben geen eens een Arsenal fan. Die 15+ jaar dat ik de PL volg, altijd hetzelfde gezicht :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 21 april 2018 Share Geplaatst 21 april 2018 Ik hoop persoonlijk op Leonardo Jardim, Massimo Allegri of Thomas Tuchel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 april 2018 Share Geplaatst 21 april 2018 Die laatste twee kun je vergeten, aangezien Tuchel naar PSG gaat en Allegri alleen naar een club die CL speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 21 april 2018 Share Geplaatst 21 april 2018 Prima United gezien vandaag, op de eerste 25' na. Spurs toch vrij makkelijk onder controle gehouden. Kane lijkt me niet helemaal fit heb ik het idee, zou die toch wat rust geven nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 april 2018 Share Geplaatst 22 april 2018 Spurs was echt matig ja, al moet je gewoon met 2-0/3-0 gaan rusten. Vergeten het gewoon weer af te maken en zoals wel vaker geven ze het vervolgens in de tweede helft weg. Ongelooflijk zeg. Verder is dat United toch ook drie keer niks joh. Die hadden jaren geleden echt een geweldig elftal, sinds Ferguson daar weg is (al was zijn laatste jaar/jaren het elftal ook al wat minder), is er echt weinig tot niks van over gebleven. Leuk dat die paardenlul dan wat kleine succesjes boekt met zijn laffe speelstijl, maar als je als United al blij gaat zijn met Community Shields en FA Cups.... Nee. Dan zijn ze wel echt heel erg afgezakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 april 2018 Share Geplaatst 22 april 2018 Wat een onzin. De eeuwige subtopper die maar de stap niet kan maken naar een prijs praat nu over de grote broer die elk jaar een aantal prijsjes pakt :cab: Omgekeerde wereld. Je kan vinden wat je wil van de speelstijl van Mourinho, maar het feit is dat hij qua puntenaantal een prima seizoen doormaakt en het pech heeft dat City veel te goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 22 april 2018 Share Geplaatst 22 april 2018 Die laatste twee kun je vergeten, aangezien Tuchel naar PSG gaat en Allegri alleen naar een club die CL speelt. EL winnen en dat probleem is opgelost ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten