Mathi Gepost January 5, 2018 Share Gepost January 5, 2018 Alsof Ozil of Sanchez naar Liverpool gaan. Gewoon Mahrez ophalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc. Gepost January 5, 2018 Share Gepost January 5, 2018 Alsof Ozil of Sanchez naar Liverpool gaan. Gewoon Mahrez ophalen. Mahrez speelt op rechts toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost January 5, 2018 Share Gepost January 5, 2018 Promes naar Liverpool lijkt me tof. Kan moeilijk inschatten of hij het niveau aankan omdat ik niks zie van Russische competitie maar ben echt benieuwd wat hij nou kan in een topcompetitie. Puncheon probeerde daar in mijn ogen gewoon de bal te spelen. Je bent speler van Crystal Palace en je staat een paar minuten voor tijd dichtbij een punt tegen de leider met 58/60, hij probeerde niets meer dan gewoon de counter eruit te halen om het punt veilig te stellen. Ik las hier overal reacties dat hij de intenties had om De Bruyne flink te blesseren omdat Engeland tegen België moet :-D Compleet van de pot gerukt natuurlijk. Harde tackle? Zeker. Vuil? Bwa ja, misschien, maar voor mij is het gewoon een ordinaire beenveeg dat er spectaculairder uitziet dan het in werkelijk allemaal is. Hij kon ook vol langs achter De Bruyne pakken op z'n enkels, maar dat deed hij niet. Ik geloof echt niet dat hij De Bruyne opzettelijk wou blesseren. Natuurlijk wilde hij de counter eruit halen en dat zou iedereen op dat moment doen (of in ieder geval: moeten doen). Denk daarom ook niet dat hij de intentie had om De Bruyne zwaar te blesseren maar in z'n enthousiasme (zo noem ik het maar even) ging hij wel echt ver over de schreef. Vind het daarom wel gewoon rood. Ik zag in elk geval nul intentie om de bal te spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joery Gepost January 5, 2018 Share Gepost January 5, 2018 Liverpool zou er slim aan doen Coutinho voor zo'n bedrag van de hand te doen. Kunnen ze hun in mijn ogen vrij matige selectie eindelijk eens versterken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost January 5, 2018 Share Gepost January 5, 2018 (edited) Zoals Spurs toen ze Bale verkochten :huhu: Nee snap je punt hoor, als ze er maar creativiteit op het middenveld voor terug halen. Want iemand moet die sprinters voorin wegsturen. Las trouwens dat die Can een fractie verdient van blinde paarden Henderson en Gini. Nee dan zou ik ook zo snel mogelijk weg willen. Edited January 5, 2018 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acquafresca Gepost January 5, 2018 Share Gepost January 5, 2018 (edited) Of Liverpool na Suarez en Torres. Zoals Spurs toen ze Bale verkochten :huhu: Nee snap je punt hoor, als ze er maar creativiteit op het middenveld voor terug halen. Want iemand moet die sprinters voorin wegsturen. Las trouwens dat die Can een fractie verdient van blinde paarden Henderson en Gini. Nee dan zou ik ook zo snel mogelijk weg willen. Gaat bij Juve net geen 100k verdienen. Dat moet geen probleem zijn bij Liverpool aangezien Lovren al 110k verdient. ;x Sky Italia meldt dat ie in de zomer pas vertrekt. Gelukkig hebben ze met Keita al zijn vervanger. Goretzka zijn ze ook al mee bezig. Edited January 5, 2018 by Acquafresca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markuss Gepost January 5, 2018 Share Gepost January 5, 2018 Of Liverpool na Suarez en Torres. Gaat bij Juve net geen 100k verdienen. Dat moet geen probleem zijn bij Liverpool aangezien Lovren al 110k verdient. ;x Sky Italia meldt dat ie in de zomer pas vertrekt. Gelukkig hebben ze met Keita al zijn vervanger. Goretzka zijn ze ook al mee bezig. Zie Goretzka eerder transfervrij naar Bayern München gaan, Duitsers zijn al niet zo happig op een transfer buiten de Buli. Mocht hij wel gaan dan zal hij toch wel voor de absolute topclubs gaan en daar hoort L'pool in mijn ogen niet bij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc. Gepost January 5, 2018 Share Gepost January 5, 2018 Keita is toch ook een ander type dan Can? Zie hem meer als een speler voor de opbouw, waar Keita meer een 8/10 is. Keita gaat volgend jaar echt shinen in ieder geval. Een speler met loopvermogen en voetballend vermogen, perfect voor Klopp. Miki lijkt me ook wel een leuke aanwinst voor Liverpool. Zal niet meer dan 40 miljoen kosten en past zeker in het systeem dat Klopp wilt spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost January 5, 2018 Share Gepost January 5, 2018 Ross Barkley getekend bij Chelsea. Weet niet of we hem nodig hebben, maar tenminste weer een Engelse speler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost January 5, 2018 Share Gepost January 5, 2018 Voetballend vermogen kan je net zo goed achterwege laten. Weinig voetballend vermogen hier als er een team in de top vier staat met het duo Klavan - Lovren, die gasten worden echt amper onder druk gezet. Je ziet het ook aan de metamarfose van KDB, die gozer is opeens beter gaan ballen nu die is gaan lopen alsof 'ie voor de wedstrijd 20 kg dextro heeft ingenomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 5, 2018 Share Gepost January 5, 2018 Je ziet het ook aan de metamarfose van KDB, die gozer is opeens beter gaan ballen nu die is gaan lopen alsof 'ie voor de wedstrijd 20 kg dextro heeft ingenomen. Ligt niet aan zijn voetballende kwaliteiten inderdaad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acquafresca Gepost January 5, 2018 Share Gepost January 5, 2018 Van Dijk en Can in de basis :<. 17mil voor Barkley is wel een echte koopje hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost January 5, 2018 Share Gepost January 5, 2018 VVD heeft niets met links Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 6, 2018 Share Gepost January 6, 2018 Wat heb ik genoten woensdag van Arsenal-Chelsea. Een van mooiste en vetste voetbal wedstrijden van laatsts 3-5 jaar voor mij. Natuurlijk had ik liever gezien gewonnen als Arsenal fan maar Chelsea had ook zeker kunnen winnen. Was zeker terecht t gelijkspel. Wel jammer dat Arsenal zo makkelijk penaltys tegen krijgt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost January 6, 2018 Share Gepost January 6, 2018 17mil voor Barkley is wel een echte koopje hoor Was ook serieus verbaasd. Dacht dat het wel een tikfout ofzo moest zijn. Had hij aflopend contract? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost January 6, 2018 Share Gepost January 6, 2018 Ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost January 6, 2018 Share Gepost January 6, 2018 En amper gepresteerd + blessures. Ligt niet aan zijn voetballende kwaliteiten inderdaad. Kun je grappig doen, maar is ook zeker waar wat Sanel zegt. De Bruyne is veel meer gaan beseffen dat die moet lopen in de PL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ajaciedjee Gepost January 6, 2018 Share Gepost January 6, 2018 Wat heb ik genoten woensdag van Arsenal-Chelsea. Een van mooiste en vetste voetbal wedstrijden van laatsts 3-5 jaar voor mij. Natuurlijk had ik liever gezien gewonnen als Arsenal fan maar Chelsea had ook zeker kunnen winnen. Was zeker terecht t gelijkspel. Wel jammer dat Arsenal zo makkelijk penaltys tegen krijgt. Was een heerlijke pot hè? Was al teleurgesteld dat Chelsea op 2-1 kwam maar door dat mooie goaltje werd het gelukkig nog 2-2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rossini' Gepost January 6, 2018 Share Gepost January 6, 2018 Die Holgate is echt één van de hatelijkste ventjes op de Europese velden. Wat een debiel is dat zeg. Die duw op Firmino is gewoon degoutant, met de intentie hem te blesseren. Tegen United deed die ook iets smerig, waar er ook een opstootje van kwam. Die is echt lekker aan 2018 begonnen :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 6, 2018 Share Gepost January 6, 2018 Was een heerlijke pot hè? Was al teleurgesteld dat Chelsea op 2-1 kwam maar door dat mooie goaltje werd het gelukkig nog 2-2 Jaa zeer. Me2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 6, 2018 Share Gepost January 6, 2018 Kun je grappig doen, maar is ook zeker waar wat Sanel zegt. De Bruyne is veel meer gaan beseffen dat die moet lopen in de PL. Heeft hij dat tegen je gezegd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 6, 2018 Share Gepost January 6, 2018 Waarom willen zoveel spelers naar Liverpool? Ze halen misschien 1x per 3-6 jaar CL voetbal ofzo? Niet als sneer, vraag me serieus af..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 6, 2018 Share Gepost January 6, 2018 Waarom willen zoveel spelers naar Liverpool? Ze halen misschien 1x per 3-6 jaar CL voetbal ofzo? Niet als sneer, vraag me serieus af..... Grote club en delen niet de minste salarissen uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost January 6, 2018 Share Gepost January 6, 2018 Heeft hij dat tegen je gezegd? Jazeker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acquafresca Gepost January 6, 2018 Share Gepost January 6, 2018 (edited) Men vergeet heel vaak wat voor een grote club Liverpool is. Qua selectie is City uiteraard veruit de beste maar qua merchandising fanbase etc is Liverpool na United de grootste van Engeland. Een beetje kenner ziet ook dat Liverpool nu veel stabieler is dan pak m beet 3 jaar terug. Volgens beIN tekent Mahrez morgen bij Liverpool voor een bedrag van 55mil. Kan ik mee leven. Nog ff een doelman binnenhalen en gaan : €55m is an absolute joke if this goes ahead. Goals since August 2015: R. Mahrez (30) P. Coutinho (28) E. Hazard (26) Assists since August 2015: R. Mahrez (21) P. Coutinho (18) E. Hazard (10) Edited January 6, 2018 by Acquafresca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts