Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×
Terug van weggeweest: Create Your Legend! ×

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

Heerlijke last minute winner.Maar jongens, jongens wat heeft die Bruno Fernandes toch een wagelijke graftakken kop. Zo juichen, kom op... je schiet een penal binnen, het is niet alsof je de hele verdediging hebt gepasseerd en de keeper hebt gestift om te scoren.

Edit GR vanwege een onwenselijke referentie.

4 uur geleden zei Keeza:

Heerlijke last minute winner.Maar jongens, jongens wat heeft die Bruno Fernandes toch een wagelijke graftakken kop. Zo juichen, kom op... je schiet een penal binnen, het is niet alsof je de hele verdediging hebt gepasseerd en de keeper hebt gestift om te scoren.

Edit GR vanwege een onwenselijke referentie.

Vind hem denk ik de allernaarste speler op in ieder geval dit continent maar kon dit dan wel weer begrijpen. Krijgt de hele wedstrijd van alles naar zijn kop geslingerd, en nog belangrijker: kort daarvoor miste hij een grote kans waar het publiek hem compleet belachelijk voor maakte. Hoort er uiteraard bij, maar ik kan me dan wel goed voorstellen dat je even je gram haalt nadat je scoort. Maakt niet uit op welke manier dat dan is. Je zit helemaal volgepompt met adrenaline en dan wil je het natuurlijk weten als de fans die je de hele wedstrijd belachelijk maken en uitschelden door jouw toedoen alsnog teleurgesteld(er) naar huis gaan. 

1 uur geleden zei delichris:

En het lag allemaal aan Ten Hag. Amorim zou het wel even gaan doen werd gezegd. Nou het is en blijft k*t.

Had je anders verwacht dan? Even een trainer aanstellen die eigenlijk nooit iets anders doet dan 3-4-3. Dat gaat gewoon even duren voordat spelers dat fatsoenlijk uitvoeren. 

Daarnaast heb ik mijn twijfel bij het aanpassingsvermogen van Amorim. In Portugal eigenlijk nooit de noodzaak gehad om bepaalde ingrepen te doen.