Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' đŸ”„ ×

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

Werd dit weekend maar weer eens duidelijk dat Jantje gewoon beter/belangrijker is dan Toby ;) Ook meer dan terecht Player of the Year geworden. Zonde dat Toby gaat vertrekken, gaat toch een deel van het beste centrum van de Premier League weg dan. Hoop dat Sanchez zich snel naar dat niveau toe kan werken, dan staat er volgend jaar ook gewoon weer een geweldig centrum. Als het waar is dat ze De Ligt van het geld dat Alderweireld in het laadje brengt willen halen, zou ik dat wel kut vinden. Haal die over een jaartje maar lekker op, kan die zich eerst nog ontwikkelen en kampioen worden met Ajax. Al zou het vanuit Spurs' oogpunt natuurlijk wel een erg goede aankoop zijn.

Verder een vrij matig seizoen; weer geen prijzen, totaal onnodig uit de Champions League gevlogen en een magere derde plek. Hopen dat ze deze zomer eens de portemonnee trekken, maar we weten inmiddels al dat die kans nihil is. Anders hadden ze het contract van Alderweireld wel verlengd.

Hahaha lul

Wie hoop je dat ze binnenhalen als nieuwe manager? Zou me verbazen als ze met Arteta of Viera binnenkomen. Vooral Arteta. Ervan uitgaande dat ze in de zomer wat gaan spenden gaat dat gewoon heel moeilijk werken. Kom je als een topspeler binnen zie je zo iemand onervaren als Arteta jouw instructies geven. Ik zie jullie al Guardiola bij Barca noemen, maar die had de helft van de team al in de jeugd gecoacht.

Roger Schmidt vind ik persoonlijk wel een match vooral op voetballend gebied. Of Rudi Garcia. Met een beetje geluk neemt ie Thauvin mee. Geweldenaar

Wie hoop je dat ze binnenhalen als nieuwe manager? Zou me verbazen als ze met Arteta of Viera binnenkomen. Vooral Arteta. Ervan uitgaande dat ze in de zomer wat gaan spenden gaat dat gewoon heel moeilijk werken. Kom je als een topspeler binnen zie je zo iemand onervaren als Arteta jouw instructies geven. Ik zie jullie al Guardiola bij Barca noemen, maar die had de helft van de team al in de jeugd gecoacht.

Roger Schmidt vind ik persoonlijk wel een match vooral op voetballend gebied. Of Rudi Garcia. Met een beetje geluk neemt ie Thauvin mee. Geweldenaar

Hey man!

Ik hoopte persoonlijk op Tuchel, maar die is dus naar PSG. Verder hoop ik in ieder geval niet dat het Ancelotti wordt. Omdat ik hem de boel niet zie omgooien. Dat is mijn inziens een stap opzij.

Heb wel gelezen dat Arteta wel een goede dosis energie heeft en deze bij City goed heeft over kunnen brengen op spelers (vooral de jongere) en tactisch ook wel onderlegd is, nu die geleerd heeft van de meester Pep. Ben alleen wel een beetje tegen het feit dat hij iemand van Liverpool wil meenemen, maar tegelijkertijd ook weer optimistisch.

Schmidt is een leuke optie, ik weet alleen niet of hij beschikt over de aanvallende kwaliteiten die je over wil brengen op deze spelersgroep. Volgens mij (vergeef me als ik fout zit) is deze namelijk meer uit op veel rennen voorin en gedisciplineerd druk zetten. Iets wat zeker verbeterd kan worden bij Arsenal, maar ik geen idee heb of dat met deze groep lukt.

Rudi Garcia ken ik niet echt, maar het lijkt mij dat hij wel er iets van kan gezien zijn recente prestaties met Marseille.

Ik had harde hoop op Allegri maar vind bijvoorbeeld een Sarri (Napoli) heel goed bij Arsenal passen: verzorgd opbouwen van achteruit en snel aanvallend positiespel.

Verder een vrij matig seizoen; weer geen prijzen, totaal onnodig uit de Champions League gevlogen en een magere derde plek. Hopen dat ze deze zomer eens de portemonnee trekken, maar we weten inmiddels al dat die kans nihil is. Anders hadden ze het contract van Alderweireld wel verlengd.

Niet vergeten dat Spurs nog steeds met een salarisbudget werkt van +- 125M ofzo, terwijl een Liverpool of Arsenal rond de 200M zitten en de twee teams uit Manchester nog hoger. Snap je teleurstelling natuurlijk wel na de vorige seizoenen, maar een derde plaats blijft een geweldige prestatie.

Werd dit weekend maar weer eens duidelijk dat Jantje gewoon beter/belangrijker is dan Toby ;) Ook meer dan terecht Player of the Year geworden. Zonde dat Toby gaat vertrekken, gaat toch een deel van het beste centrum van de Premier League weg dan. Hoop dat Sanchez zich snel naar dat niveau toe kan werken, dan staat er volgend jaar ook gewoon weer een geweldig centrum. Als het waar is dat ze De Ligt van het geld dat Alderweireld in het laadje brengt willen halen, zou ik dat wel kut vinden. Haal die over een jaartje maar lekker op, kan die zich eerst nog ontwikkelen en kampioen worden met Ajax. Al zou het vanuit Spurs' oogpunt natuurlijk wel een erg goede aankoop zijn.

Hoe wil je dat ze gaan spenden nu? Het nieuwe stadion is met een verkeerde inschatting qua financiën gebouwd en kost nu dus het dubbele van wat zij dachten. Ik zie Alderweireld eerder vertrekken dan verlengen. Zeker gezien zijn afkoopclausule van 28 miljoen euro.

Zou vast een video oid zijn geweest; eerlijk gezegd niets van meegekregen Edit: Oh had wel meegekregen dat hij Ramsey als een nummer tien ziet en cruciaal voor Arsenal [url]https://www.givemesport.com/1318151-how-unai-emery-blew-away-arsenal-chiefs-in-secret-meeting-about-managers-job[/url] "Well, according to The S*n, it was the way he "blew away" Arsenal chiefs in a secret meeting about potentially taking over two weeks ago. In the meeting, which was led by Ivan Gazidis, Raul Sanllehi and Sven Mislintat, Emery put on an incredible presentation where he gave a forensic analysis on every single Arsenal player. mery explained exactly how he would improve each player, too, and then identified the two names he would build his squad around: Pierre-Emerick Aubameyang and Aaron Ramsey. A source said: "He knew more about the Arsenal squad and every relevant detail about their career path and injury histories than people who had been at the club for years." [url]https://www.givemesport.com/1318151-how-unai-emery-blew-away-arsenal-chiefs-in-secret-meeting-about-managers-job[/url] @N4z4reno Edited by Sophomore

[quote name='Sophomore']Zou vast een video oid zijn geweest; eerlijk gezegd niets van meegekregen Edit: Oh had wel meegekregen dat hij Ramsey als een nummer tien ziet en cruciaal voor Arsenal [url]https://www.givemesport.com/1318151-how-unai-emery-blew-away-arsenal-chiefs-in-secret-meeting-about-managers-job[/url] "Well, according to The S*n, it was the way he "blew away" Arsenal chiefs in a secret meeting about potentially taking over two weeks ago. In the meeting, which was led by Ivan Gazidis, Raul Sanllehi and Sven Mislintat, Emery put on an incredible presentation where he gave a forensic analysis on every single Arsenal player. mery explained exactly how he would improve each player, too, and then identified the two names he would build his squad around: Pierre-Emerick Aubameyang and Aaron Ramsey. A source said: "He knew more about the Arsenal squad and every relevant detail about their career path and injury histories than people who had been at the club for years." [url]https://www.givemesport.com/1318151-how-unai-emery-blew-away-arsenal-chiefs-in-secret-meeting-about-managers-job[/url] @N4z4reno[/QUOTE] Okeoke. Niks inhoudelijks dus

Hoe wil je dat ze gaan spenden nu? Het nieuwe stadion is met een verkeerde inschatting qua financiën gebouwd en kost nu dus het dubbele van wat zij dachten. Ik zie Alderweireld eerder vertrekken dan verlengen. Zeker gezien zijn afkoopclausule van 28 miljoen euro.

Dat van dat stadion wist ik niet eens joh :D Wel ziek slecht zeg. Moeten er helaas vanuit gaan dat Alderweireld gaat vertrekken ja, zonde. Hoop op dit volgend jaar:

Doelmannen:

Hugo Lloris

Paulo Gazzaniga

Verdedigers:

Kieran Trippier

Serge Aurier

Kyle Walker-Peters

Davinson Sanchez

Juan Foyth

Jan Vertonghen

Cameron Carter-Vickers / jeugdspeler

Danny Rose /

Ben Davies

Middenvelders:

Eric Dier

Victor Wanyama

Mousa Dembélé

Harry Winks

Christian Eriksen

Aanvallers:

Dele Alli

Heung-Min Son

Erik Lamela

Lucas Moura

Harry Kane

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Out:

Michel Vorm (transfervrij)

Toby Alderweireld

(Danny Rose)

Moussa Sissoko

Georges-Kevin N'Koudou

Fernando Llorente

Vincent Janssen

Verhuren:

Josh Onomah

(Cameron Carter-Vickers)

In:

Tweede keeper

Back-up centrale verdediger

((Back-up) linksback)

Back-up centrale middenvelder

Back-up aanvallende middenvelder/vleugelspeler

Back-up spits

Als je echt mee wil doen om de prijzen moet je een goede, brede selectie hebben. Kan je zelfs een punt maken dat bovenstaande selectie (incl. ver- en aankopen) niet breed genoeg is, maar ik denk dat je als Spurs-fan al heel blij mag zijn als dit gerealiseerd zou worden. Vorm zijn contract loopt af, Alderweireld gaat helaas niet bijtekenen, Rose zou zomaar weg kunnen gaan en Sissoko, N'Koudou, Llorente en Janssen komen allemaal tekort. Llorente zou bij een gebrek aan een betere optie nog mogen blijven, de rest mag van mij wel vertrekken. Vorm is vervangbaar, voor Alderweireld en Rose haal je zomaar geen betere vervanger, en de andere vier zou je moeten kunnen vervangen door betere spelers. Daarnaast mag er wel een centrale middenvelder bij van mij. Dier/Wanyama kunnen elkaar afwisselen, terwijl Dembélé zijn fysiek niet meer optimaal is. Winks is prima, maar mag alsnog wel iemand bij van mij. Zo'n Cook van Bournemouth lijkt me wel leuk. Verder had ik een lijstje met namen getypt, maar toch maar weggehaald. Is toch altijd maar speculatie en ze kijken er toch niet naar.

Verder hoop ik dat Pochettino blijft en de kern (naast het eventuele vertrek van Alderweireld) zoveel mogelijk intact blijft. Is wel echt cruciaal nu, anders wordt het weer drie keer niks volgend seizoen. Dan hoef je enkel nog de mindere voetballers te vervangen door betere voetballers en dan zet je een hele grote stap in de juiste richting. Echter ken ik Spurs inmiddels iets te goed, die gaan gewoon weer hele gekke dingen doen in de zomer (opeens Dembélé verkopen ofzo, veel geld betalen voor spelers die het niveau niet aankunnen, etc.) en dan volgend jaar weer met lege handen het seizoen afsluiten.

Side note: weet niet goed hoe het met de jeugd van Tottenham staat, maar volgens mij loopt daar niet zoveel bijzonders rond. Anders kan je daar een aantal gasten van doorschuiven natuurlijk, maar niet als vaste back-ups. Lekker voor de potjes in de League Cup en de makkelijke potjes in de FA Cup. Af en toe een invalbeurtje tegen Crystal Palace ofzo. Goede voorbeeld geven aan de andere Engelse clubs.

Dat van dat stadion wist ik niet eens joh :D Wel ziek slecht zeg. Moeten er helaas vanuit gaan dat Alderweireld gaat vertrekken ja, zonde. Hoop op dit volgend jaar:

Doelmannen:

Hugo Lloris

Paulo Gazzaniga

Verdedigers:

Kieran Trippier

Serge Aurier

Kyle Walker-Peters

Davinson Sanchez

Juan Foyth

Jan Vertonghen

Cameron Carter-Vickers / jeugdspeler

Danny Rose /

Ben Davies

Middenvelders:

Eric Dier

Victor Wanyama

Mousa Dembélé

Harry Winks

Christian Eriksen

Aanvallers:

Dele Alli

Heung-Min Son

Erik Lamela

Lucas Moura

Harry Kane

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Out:

Michel Vorm (transfervrij)

Toby Alderweireld

(Danny Rose)

Moussa Sissoko

Georges-Kevin N'Koudou

Fernando Llorente

Vincent Janssen

Verhuren:

Josh Onomah

(Cameron Carter-Vickers)

In:

Tweede keeper

Back-up centrale verdediger

((Back-up) linksback)

Back-up centrale middenvelder

Back-up aanvallende middenvelder/vleugelspeler

Back-up spits

Als je echt mee wil doen om de prijzen moet je een goede, brede selectie hebben. Kan je zelfs een punt maken dat bovenstaande selectie (incl. ver- en aankopen) niet breed genoeg is, maar ik denk dat je als Spurs-fan al heel blij mag zijn als dit gerealiseerd zou worden. Vorm zijn contract loopt af, Alderweireld gaat helaas niet bijtekenen, Rose zou zomaar weg kunnen gaan en Sissoko, N'Koudou, Llorente en Janssen komen allemaal tekort. Llorente zou bij een gebrek aan een betere optie nog mogen blijven, de rest mag van mij wel vertrekken. Vorm is vervangbaar, voor Alderweireld en Rose haal je zomaar geen betere vervanger, en de andere vier zou je moeten kunnen vervangen door betere spelers. Daarnaast mag er wel een centrale middenvelder bij van mij. Dier/Wanyama kunnen elkaar afwisselen, terwijl Dembélé zijn fysiek niet meer optimaal is. Winks is prima, maar mag alsnog wel iemand bij van mij. Zo'n Cook van Bournemouth lijkt me wel leuk. Verder had ik een lijstje met namen getypt, maar toch maar weggehaald. Is toch altijd maar speculatie en ze kijken er toch niet naar.

Verder hoop ik dat Pochettino blijft en de kern (naast het eventuele vertrek van Alderweireld) zoveel mogelijk intact blijft. Is wel echt cruciaal nu, anders wordt het weer drie keer niks volgend seizoen. Dan hoef je enkel nog de mindere voetballers te vervangen door betere voetballers en dan zet je een hele grote stap in de juiste richting. Echter ken ik Spurs inmiddels iets te goed, die gaan gewoon weer hele gekke dingen doen in de zomer (opeens Dembélé verkopen ofzo, veel geld betalen voor spelers die het niveau niet aankunnen, etc.) en dan volgend jaar weer met lege handen het seizoen afsluiten.

Side note: weet niet goed hoe het met de jeugd van Tottenham staat, maar volgens mij loopt daar niet zoveel bijzonders rond. Anders kan je daar een aantal gasten van doorschuiven natuurlijk, maar niet als vaste back-ups. Lekker voor de potjes in de League Cup en de makkelijke potjes in de FA Cup. Af en toe een invalbeurtje tegen Crystal Palace ofzo. Goede voorbeeld geven aan de andere Engelse clubs.

Lees maar, best interessant. Wordt verwacht dat Tottenham de komende jaren een pas op de plaats moet maken.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=327524

Edited by cimbomcu