The Saint Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Juichen! 10 punten jongens. Ga mijn plekje op stadhuisplein vast reserveren. Bier ingraven en zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Gefeliciteerd PSV'ers, deze kan jullie toch niet meer ontgaan. Het was een flinke financiële gok deze zomer, maar het ziet er naar uit dat het zich uit gaat betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Bizar seizoen tot nu toe zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Respect ook voor Til hoor, hoeveel vuile meters die man aflegt. Heerlijke overwinning dit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei LouisPSV: Respect ook voor Til hoor, hoeveel vuile meters die man aflegt. Heerlijke overwinning dit! Ik vind twee dingen heel knap. Dat Til zich toch weer in de basis heeft gespeeld. En dat Bosz van bijna dezelfde verdediging als voorgaande jaren een (bijna) ondoordringbare veste (in de ED) heeft gemaakt. 3 december 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 5 uur geleden zei Michaelinho*: Ik vind twee dingen heel knap. Dat Til zich toch weer in de basis heeft gespeeld. En dat Bosz van bijna dezelfde verdediging als voorgaande jaren een (bijna) ondoordringbare veste (in de ED) heeft gemaakt. Als je vorig jaar een heel jaar een fitte Boscagli had gehad dan hadden we vorig jaar al kampioen geweest. Al was dat dan waarschijnlijk wel met een iets meer lekke verdediging dan dit jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Gefeliciteerd mannen! Klasse overwinning uit in De Kuip. Van dat makkelijkere programma mag niemand meer spreken. Dit mag eigenlijk niet meer misgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Op 3-12-2023 om 14:21 zei Kelvin: Die dingen zorgen elk jaar allemaal voor dodelijke ongelukken, joh Er zitten onder de kar op die foto dan ook geen winterbanden die PSV wel nodig heeft denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Gefeliciteerd boys. In zo'n belangrijke wedstrijd met Schouten achterin spelen en Veerman, Saibari en Til op het middenveld. Man wat een trainer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 (bewerkt) PSV moet tegen een tegendoelpunt aanlopen. Er hangt een naar “we winnen toch wel, de vraag is met hoeveel” sfeertje. Exit: of een goal maken 7 december 2023 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Het was allemaal niet best, maar soms is het bij vlagen wel echt genieten van jongens als Saibari en Veerman op dat middenveld. En Boscagli, allememachies, wat kan die man lekker voetballen. Uiteindelijk een matig duel, maar alsnog is 2-0 thuis tegen Heerenveen gewoon prima. Je zag in het verleden vaak dat we toch tegen één of meerdere tegendoelpunten aanliepen in zulke duels en ook dat was vandaag (met soms wat kunst- en vliegwerk) niet het geval. Ik krijg het bijna niet uit m'n vingers, maar zelfs Ramalho verdient complimenten voor zijn spel de laatste tijd. Boscagli's blessure heeft je vorig jaar echt een spannende titelstrijd gekost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Gefeliciteerd aan de PSV aanhang. Vandaag dik onverdiend gewonnen, maar als je eenmaal in de top speelt dan heb je het geluk aan de kont hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 1 minuut geleden zei Berjan1986: Gefeliciteerd aan de PSV aanhang. Vandaag dik onverdiend gewonnen, maar als je eenmaal in de top speelt dan heb je het geluk aan de kont hangen. Neem er nog een paar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Wat is dat voor Hennie joh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 11 minuten geleden zei joostmakaay: Neem er nog een paar. Als PSV niet op 1-0 was gekomen hadden ze waarschijnlijk niet gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Het leven is al lastig genoeg als je ouders niet kunnen kiezen tussen Bert en Jan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Ik heb Jan Vreman even gevraagd hoe oud ie waarschijnlijk is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 12 minuten geleden zei Bolderbast: Het leven is al lastig genoeg als je ouders niet kunnen kiezen tussen Bert en Jan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 14 minuten geleden zei Berjan1986: Als PSV niet op 1-0 was gekomen hadden ze waarschijnlijk niet gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 22 minuten geleden zei Berjan1986: Als PSV niet op 1-0 was gekomen hadden ze waarschijnlijk niet gewonnen Dat klopt. En als PSV op 3-0 was gekomen hadden ze waarschijnlijk ruimer gewonnen. Beetje aparte post. Snap wel dat je baalt van een nederlaag, maar hoewel er misschien wat had ingezeten voor Heerenveen was de uitslag zeker niet onterecht. Overigens gelijk ook een klein oproepje om het wel even gezellig te houden met z'n allen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 5 minuten geleden zei neva: Dat klopt. En als PSV op 3-0 was gekomen hadden ze waarschijnlijk ruimer gewonnen. Beetje aparte post. Snap wel dat je baalt van een nederlaag, maar hoewel er misschien wat had ingezeten voor Heerenveen was de uitslag zeker niet onterecht. Overigens gelijk ook een klein oproepje om het wel even gezellig te houden met z'n allen. Het was dan ook een grapje. Vandaar mijn open deuren opmerking.. Maar zoals ik de vorige keer al merkte, echt lachen is het niet meer op dit forum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 13 uur geleden zei Bolderbast: Het leven is al lastig genoeg als je ouders niet kunnen kiezen tussen Bert en Jan. Dat is opzich nog niet eens zo lastig, het wordt nog lastiger als ze bij het samenvoegen dan een T kwijt raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Wtf is dit voor een opstelling , hiermee durf ik tegen Almere City nog niet aan te treden. Obispo - Ramalho centraal, ik gok een 1-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 33 minuten geleden zei joostmakaay: Wtf is dit voor een opstelling , hiermee durf ik tegen Almere City nog niet aan te treden. Obispo - Ramalho centraal, ik gok een 1-3. 'Ik wil zien dat we van de vorige wedstrijd geleerd hebben' Stelt vervolgens een compleet ander elftal op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Tillman speelt echt fenomenaal goed zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten