Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei LouisPSV:

Respect ook voor Til hoor, hoeveel vuile meters die man aflegt. Heerlijke overwinning dit!

Ik vind twee dingen heel knap. Dat Til zich toch weer in de basis heeft gespeeld. En dat Bosz van bijna dezelfde verdediging als voorgaande jaren een (bijna) ondoordringbare veste (in de ED) heeft gemaakt.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Michaelinho*:

Ik vind twee dingen heel knap. Dat Til zich toch weer in de basis heeft gespeeld. En dat Bosz van bijna dezelfde verdediging als voorgaande jaren een (bijna) ondoordringbare veste (in de ED) heeft gemaakt.

Als je vorig jaar een heel jaar een fitte Boscagli had gehad dan hadden we vorig jaar al kampioen geweest. Al was dat dan waarschijnlijk wel met een iets meer lekke verdediging dan dit jaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was allemaal niet best, maar soms is het bij vlagen wel echt genieten van jongens als Saibari en Veerman op dat middenveld. En Boscagli, allememachies, wat kan die man lekker voetballen. 

Uiteindelijk een matig duel, maar alsnog is 2-0 thuis tegen Heerenveen gewoon prima. Je zag in het verleden vaak dat we toch tegen één of meerdere tegendoelpunten aanliepen in zulke duels en ook dat was vandaag (met soms wat kunst- en vliegwerk) niet het geval.

Ik krijg het bijna niet uit m'n vingers, maar zelfs Ramalho verdient complimenten voor zijn spel de laatste tijd. Boscagli's blessure heeft je vorig jaar echt een spannende titelstrijd gekost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Berjan1986:

Als PSV niet op 1-0 was gekomen hadden ze waarschijnlijk niet gewonnen

Dat klopt. En als PSV op 3-0 was gekomen hadden ze waarschijnlijk ruimer gewonnen.

Beetje aparte post. Snap wel dat je baalt van een nederlaag, maar hoewel er misschien wat had ingezeten voor Heerenveen was de uitslag zeker niet onterecht.

Overigens gelijk ook een klein oproepje om het wel even gezellig te houden met z'n allen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei neva:

Dat klopt. En als PSV op 3-0 was gekomen hadden ze waarschijnlijk ruimer gewonnen.

Beetje aparte post. Snap wel dat je baalt van een nederlaag, maar hoewel er misschien wat had ingezeten voor Heerenveen was de uitslag zeker niet onterecht.

Overigens gelijk ook een klein oproepje om het wel even gezellig te houden met z'n allen. 

Het was dan ook een grapje. Vandaar mijn open deuren opmerking..

Maar zoals ik de vorige keer al merkte, echt lachen is het niet meer op dit forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei joostmakaay:

Wtf is dit voor een opstelling :cab:, hiermee durf ik tegen Almere City nog niet aan te treden.

Obispo - Ramalho centraal, ik gok een 1-3.

'Ik wil zien dat we van de vorige wedstrijd geleerd hebben' 

Stelt vervolgens een compleet ander elftal op

Link naar opmerking
Deel via andere websites