Dysproz Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 21 uur geleden zei Erwin.: Qua techniek en en behendigheid vind ik hem beter dan Depay. Alleen zit er bij Depay gewoon een betere sportkop op, ook de Depay bij PSV al (al beweren sommigen van niet, toen was hij al vol bezig met zijn eigen progressie dmv extra trainingen en dergelijke) Ik vind Bergwijn anders niet in de buurt komen van het niveau dat Depay bij PSV haalde. Technisch is Depay ook beter. Bergwijn is behendiger en heeft wellicht een betere dribbel, maar is voor de rest een stuk minder goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 1 uur geleden zei Dysproz: Ik vind Bergwijn anders niet in de buurt komen van het niveau dat Depay bij PSV haalde. Technisch is Depay ook beter. Bergwijn is behendiger en heeft wellicht een betere dribbel, maar is voor de rest een stuk minder goed. Dat eerste ben ik ook zeker met je eens hoor. Techniek is misschien debatable, van Depay is het denk ik vooral functioneler dan van Bergwijn. Bij Bergwijn heb ik een aantal keer gedacht van nu gaat ie loskomen en écht belangrijk worden maar altijd kreeg hij dan weer een terugval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 Kerim Frei naar Emmen @Elsjorro1990 mocht het een beetje fit enzo zijn is dit een uitstekende speler voor Emmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 2 uur geleden zei cimbomcu: Kerim Frei naar Emmen @Elsjorro1990 mocht het een beetje fit enzo zijn is dit een uitstekende speler voor Emmen. Ik las het ja. Leuk spelertje lijkt het me wel. Was hij niet een aantal jaar terug op FM ook een vrij groot talent? Vervanger van slagveer, dus in dat opzicht hoeft hij niet veel te doen om zijn voorganger te laten vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 Op 26-1-2020 om 15:21 zei MetalMichael: Bergwijn -> Tottenham: Done deal, aldus Jan Joost van Gangelen. Fake news Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 januari 2020 Share Geplaatst 31 januari 2020 Fledderus heeft het maar druk vandaag. Sierhuis zo goed als weg . 2 miljoen verdienen op een huurling prima. Te Wierik blijft waarschijnlijk net als Django. Memisevic waarschijnlijk nog naar China en ook is er belangstelling voor Hrustic lekker laten gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 januari 2020 Share Geplaatst 31 januari 2020 Ik snap er weinig van dat Groningen gaat mee verdienen, iig niet 2 miljoen. Hij is toch gewoon van Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 januari 2020 Share Geplaatst 31 januari 2020 (bewerkt) 22 minuten geleden zei cimbomcu: Ik snap er weinig van dat Groningen gaat mee verdienen, iig niet 2 miljoen. Hij is toch gewoon van Ajax? Groningen krijgt waarschijnlijk een vergoeding voor het feit dat hij verkocht wordt, maar dat zal vast geen 2 miljoen zijn nee. Het schijnt dat de terugkoopclausule van Zeefuik van 8 ton eruitgehaald is en is veranderd in een percentage van een eventuele transfersom. Als je dat een beetje wegstreept tegen elkaar, denk ik dat Groningen max. 1 miljoen hier aan overhoudt. 31 januari 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 januari 2020 Share Geplaatst 31 januari 2020 (bewerkt) 2 uur geleden zei cimbomcu: Ik snap er weinig van dat Groningen gaat mee verdienen, iig niet 2 miljoen. Hij is toch gewoon van Ajax? Ja Groningen krijgt 2 miljoen . En ja hij was van Ajax maar Groningen had eerste optie op koop . 1 miljoen maar pas aan einde van seizoen . Ajax kon hem daarna weer terugkopen voor 2,5 miljoen https://www.rtvnoord.nl/nieuws/218344/FC-houdt-2-miljoen-over-aan-transfer-Sierhuis 31 januari 2020 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 januari 2020 Share Geplaatst 31 januari 2020 Redan naar Groningen ? Denk niet dat we erop achteruit gaan dan https://www.kicker.de/4000000032874/transfermeldung Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 31 januari 2020 Share Geplaatst 31 januari 2020 Deze transferwindow is wel dodelijk voor ons FM-ers zeg, al het talent onhaalbaar nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 januari 2020 Share Geplaatst 31 januari 2020 Sofyan Amrabat voor €20,000,000 naar Fiorentina. (: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 1 februari 2020 Share Geplaatst 1 februari 2020 11 uur geleden zei PJHoutman: Sofyan Amrabat voor €20,000,000 naar Fiorentina. (: Daar heeft Hellas leuk aan verdiend in paar dagen tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 1 februari 2020 Share Geplaatst 1 februari 2020 Go Ahead Eagles heeft zich versterkt met de spits Henri Anier. Heeft 61 keer gespeeld voor het nationale elftal van Estland. Doelman Jeroen Houwen is gehuurd van Vitesse en is de vervanger van de uit de selectie gezette Jay Gorter. Zou zich niet netjes tegenover de staf en teamgenoten gedragen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 juni 2020 Share Geplaatst 4 juni 2020 Ziyech > Werner > GOAL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 juni 2020 Share Geplaatst 4 juni 2020 Het blijft wel BILD. Zou wel lekker zijn overigens, met Abraham en Werner dan 2 geweldige spitsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 juni 2020 Share Geplaatst 4 juni 2020 Werner vind ik toch meer een echte counterspits. Lampard probeerde afgelopen seizoen nu toch juist wat meer combinatievoetbal erin te krijgen bij Chelsea. Vind het dus niet heel logisch om eerlijk te zijn. Abraham was overigens toch zo goed niet meer? Begon aardig, maar miste daarna vooral heel veel kansen. Sowieso ook raar: Werner en Abraham zijn hele verschillende type spitsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 juni 2020 Share Geplaatst 4 juni 2020 Werner kan ook vanaf links komen. Althans zo speelt hij best vaak bij Leipzig en Duitsland. Wilian en Pedro lijken te gaan verkassen, dus niet gek om een nieuwe ster aan te trekken. Pulisic is nog niet klaar voor het grote werk in de PL, Hudson Odoi heeft toch vaak kwaaltjes. Dan is zo’n multifunctionele Werner een aardige aankoop. Sowieso een zeer beweeglijke speler die vaak de ruimte zoekt. Zoals Thierry al aangeeft.. Ziyech en een speler die non-stop ruimte zoekt achter de verdediging. Das genieten geblazen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 5 juni 2020 Share Geplaatst 5 juni 2020 10 uur geleden zei Lazy: Wilian en Pedro lijken te gaan verkassen, dus niet gek om een nieuwe ster aan te trekken. Pedro wordt inderdaad al een tijd genoemd bij diverse clubs, onder andere Roma. Gezien hun leeftijden (31 en 32) ook niet heel gek. Volgens mij heeft Willian een aflopend contract. Heb echt niets met Chelsea, maar deze aankomen zijn wel echt heerlijk. Krijg ook wel het gevoel dat er een goed beleid achter zit; relatief jonge spelers die duidelijk klaar zijn voor een stap hogerop. Dat beleid is wel eens anders geweest in het verleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 juni 2020 Share Geplaatst 5 juni 2020 Werner hoef ik ook niet. Counter voetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 juni 2020 Share Geplaatst 5 juni 2020 Geen Werner willen maar wel met een Tammy/Giroud/Bats spelen. What the fuck momentje van de dag hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 Al die transfergeruchten he, dan beseffen dat het nog tot begin oktober doorgaat Heb eigenlijk ergens de behoefte om geen gerucht meer te lezen en op 5 oktober naar alle transfers te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 juni 2020 Share Geplaatst 22 juni 2020 Reda Kharchouch van Telstar naar Sparta. Prima spits en ben benieuwd of hij het ook in de Eredivisie kan. Denk het wel eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juni 2020 Share Geplaatst 22 juni 2020 Goede buitenlandse transfer ook wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 juni 2020 Share Geplaatst 22 juni 2020 Kon geen transfernieuws topic vinden in Binnenlands Voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten