Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei Erwin.:

Qua techniek en en behendigheid vind ik hem beter dan Depay. Alleen zit er bij Depay gewoon een betere sportkop op, ook de Depay bij PSV al (al beweren sommigen van niet, toen was hij al vol bezig met zijn eigen progressie dmv extra trainingen en dergelijke)

Ik vind Bergwijn anders niet in de buurt komen van het niveau dat Depay bij PSV haalde. Technisch is Depay ook beter. Bergwijn is behendiger en heeft wellicht een betere dribbel, maar is voor de rest een stuk minder goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dysproz:

Ik vind Bergwijn anders niet in de buurt komen van het niveau dat Depay bij PSV haalde. Technisch is Depay ook beter. Bergwijn is behendiger en heeft wellicht een betere dribbel, maar is voor de rest een stuk minder goed.

Dat eerste ben ik ook zeker met je eens hoor. Techniek is misschien debatable, van Depay is het denk ik vooral functioneler dan van Bergwijn.

Bij Bergwijn heb ik een aantal keer gedacht van nu gaat ie loskomen en écht belangrijk worden maar altijd kreeg hij dan weer een terugval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei cimbomcu:

Kerim Frei naar Emmen @Elsjorro1990 mocht het een beetje fit enzo zijn is dit een uitstekende speler voor Emmen. 

Ik las het ja. Leuk spelertje lijkt het me wel. Was hij niet een aantal jaar terug op FM ook een vrij groot talent? Vervanger van slagveer, dus in dat opzicht hoeft hij niet veel te doen om zijn voorganger te laten vergeten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fledderus heeft het maar druk vandaag.

Sierhuis zo goed als weg . 2 miljoen verdienen op een huurling prima.

Te Wierik blijft waarschijnlijk net als Django. Memisevic waarschijnlijk nog naar China en ook is er belangstelling voor Hrustic lekker laten gaan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik snap er weinig van dat Groningen gaat mee verdienen, iig niet 2 miljoen.

Hij is toch gewoon van Ajax? 

Groningen krijgt waarschijnlijk een vergoeding voor het feit dat hij verkocht wordt, maar dat zal vast geen 2 miljoen zijn nee. Het schijnt dat de terugkoopclausule van Zeefuik van 8 ton eruitgehaald is en is veranderd in een percentage van een eventuele transfersom. Als je dat een beetje wegstreept tegen elkaar, denk ik dat Groningen max. 1 miljoen hier aan overhoudt.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei cimbomcu:

Ik snap er weinig van dat Groningen gaat mee verdienen, iig niet 2 miljoen.

Hij is toch gewoon van Ajax? 

Ja Groningen krijgt 2 miljoen . En ja hij was van Ajax maar Groningen had eerste optie op koop . 1 miljoen maar pas aan einde van seizoen . Ajax kon hem daarna weer terugkopen voor 2,5 miljoen 

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/218344/FC-houdt-2-miljoen-over-aan-transfer-Sierhuis

bewerkt door komodo25
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Go Ahead Eagles heeft zich versterkt met de spits Henri Anier. Heeft 61 keer gespeeld voor het nationale elftal van Estland.  Doelman Jeroen Houwen is gehuurd van Vitesse en is de vervanger van de uit de selectie gezette Jay Gorter. Zou zich niet netjes tegenover de staf en teamgenoten gedragen hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werner vind ik toch meer een echte counterspits. Lampard probeerde afgelopen seizoen nu toch juist wat meer combinatievoetbal erin te krijgen bij Chelsea. Vind het dus niet heel logisch om eerlijk te zijn. Abraham was overigens toch zo goed niet meer? Begon aardig, maar miste daarna vooral heel veel kansen. Sowieso ook raar: Werner en Abraham zijn hele verschillende type spitsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werner kan ook vanaf links komen. Althans zo speelt hij best vaak bij Leipzig en Duitsland. Wilian en Pedro lijken te gaan verkassen, dus niet gek om een nieuwe ster aan te trekken. Pulisic is nog niet klaar voor het grote werk in de PL, Hudson Odoi heeft toch vaak kwaaltjes. Dan is zo’n multifunctionele Werner een aardige aankoop. Sowieso een zeer beweeglijke speler die vaak de ruimte zoekt. Zoals Thierry al aangeeft.. Ziyech en een speler die non-stop ruimte zoekt achter de verdediging. Das genieten geblazen :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Lazy:

Wilian en Pedro lijken te gaan verkassen, dus niet gek om een nieuwe ster aan te trekken.

Pedro wordt inderdaad al een tijd genoemd bij diverse clubs, onder andere Roma. Gezien hun leeftijden (31 en 32) ook niet heel gek. Volgens mij heeft Willian een aflopend contract. Heb echt niets met Chelsea, maar deze aankomen zijn wel echt heerlijk. Krijg ook wel het gevoel dat er een goed beleid achter zit; relatief jonge spelers die duidelijk klaar zijn voor een stap hogerop. Dat beleid is wel eens anders geweest in het verleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites