Jump to content

Transfernieuws

Mvdv

Recommended Posts

16 uur geleden zei cimbomcu:

Nee man, dat is toch te kortzichtig.

Het is Ajax he. Volgens mij vergeten velen hoe ontzettend grote club Ajax nog steeds is wereldwijd.

Als opstap ja naar de Premier League, La Liga en Serie A inderdaad. Doe nu niet dat een speler zeker voor  Ajax kiest vanwege de historie, als ze ook naar Watford/Betis/Atalanta kunnen.

16 uur geleden zei cimbomcu:

Ajax is historisch veel groter, speelt om de prijzen, speelt Champions league, heeft veel meer fans, heeft een groter en mooier stadion waar elke week weer 50,000 man zitten. Als we dan kijken naar Watford, wat heeft nou Watford meer dan Ajax? Behalve dat ze spelen in een betere competitie? Misschien geld, al is dat ook nog te betwijfelen. Jouw argument is wellicht, betere competitie dus sneller ontwikkelen en grotere club eventueel daarna? Ajax levert veel meer spelers af aan de absolute top dan Watford, dus in principe is er heel weinig waarom je liever voor Watford zou willen spelen dan voor Ajax.

Zoals hier boven wordt geschetst, is de kans om je in de kijker te spelen vele malen groter. Daarbij: lekker naar Ajax en voetballen op kunstgras tegen Emmen, Excelsior en 4x per jaar een topduel of bij Watford/Bournemouth, bijna, wekelijks, op topniveau kunnen schitteren en je kunnen meten met de echte wereldtop.

Watford heeft centen zat, je bent bekend met het feit dat de eigenaar van Watford ook eigenaar is van oa. Udinese? Daarbij heeft een Engelse club meer basis-inkomsten en spekt Ajax de clubkas nu vooral door transfers en een goed Champions League jaar. Laten we nu niet doen dat Ajax 4/5 jaar financieel daadkrachtiger was dan Watford/Bournemouth. Ajax zit in een zeer mooie piek, dat ga ik zeker beamen. Maar ook die gaan niet jaarlijks 180 miljoen ontvangen voor spelers. 

Op 6-8-2019 om 14:00 zei Sophomore:

Dat mogen clubs dus zelf bepalen. Daarom snap ik dat gezeur ook niet van trainers. 

Dus iedere club heeft een andere deaine, dat lijkt mij niet? 

Ben benieuwd wat er vandaag nog gaat gebeuren. Dybala waarschijnlijk naar Tottenham. Neem aan dat Man Utd ook nog wel in actie gaat komen. Everton wellicht een bod op Bergwijn. 

4 uur geleden zei Chiemel:

Clubs hebben deze deadline besloten/ermee ingestemd, dus in die zin mogen ze het zelf bepalen.

Edited by Hwb

4 uur geleden zei Chiemel:

Ben benieuwd wat er vandaag nog gaat gebeuren. Dybala waarschijnlijk naar Tottenham. Neem aan dat Man Utd ook nog wel in actie gaat komen. Everton wellicht een bod op Bergwijn. 

Dybala afgeblazen ondertussen.

Op 13-8-2019 om 11:53 zei tdogg16:

https://twitter.com/MariusWiegman/status/1160972149877878785/photo/1 

Gespot bij een wedstrijd tussen Jong AZ en Telstar. Het zijn nog slechts geruchten natuurlijk, maar ik zie geen andere goede reden waarom hij bij deze wedstrijd aanwezig zou zijn.  Tenzij hij daar voor Telstar zit ;)

Hierom dus:

"Lisandro Magallán speelt sinds januari voor Ajax en zijn broer zal de komende tijd ook op de Nederlandse velden actief zijn. Santiago Magallán traint de komende tijd namelijk mee bij het in de Keuken Kampioen Divisie uitkomende Telstar, al lijkt een permanente samenwerking niet tot de mogelijkheden te behoren."

Edited by Pino

• 3 weeks later...