Bolderbast Geplaatst 25 juli 2021 Share Geplaatst 25 juli 2021 Begonnen aan Invincible. Een bloederige superheldenanimatie van The Walking Dead-bedenker Robert Kirkman. Feest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 Op 25-7-2021 om 14:15 zei Bolderbast: Begonnen aan Invincible. Een bloederige superheldenanimatie van The Walking Dead-bedenker Robert Kirkman. Feest. Veel plezier, heb alles gezien vind geweldig!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 12 uur geleden zei Kyrill: Veel plezier, heb alles gezien vind geweldig!! Ik vind het ook tof. Wel jammer dat het een beetje in het straatje ligt van The Boys maargoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 19 minuten geleden zei Bolderbast: Ik vind het ook tof. Wel jammer dat het een beetje in het straatje ligt van The Boys maargoed. Dat valt zeker niet te ontkennen. Mee eens! Maar dit is toch anders en ook heel tof. The Boys is ook episch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 Gisteren The Last Kingdom afgekeken. Wat een geweldige serie is dit. Ik zit alweer met smart op seizoen vijf te wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Wij kijken De Ridder op Netflix. Vermakelijk om samen te kijken. Hoe werd deze serie in België ontvangen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 Kijkt er iemand Modern Family? Met name seizoen 9,lig echt heel de tijd in scheur. End credits Chris Martin zingt liedje voor Phil, iemand flatlined "could you turn that off please?" ??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 3 uur geleden zei Kyrill: Kijkt er iemand Modern Family? Met name seizoen 9,lig echt heel de tijd in scheur. End credits Chris Martin zingt liedje voor Phil, iemand flatlined "could you turn that off please?" ??? Zeker! Ik ben ergens aan het begin van seizoen 10. Blijft leuk om af en toe een keer een aflevering van aan te zetten. Die aflevering met Chris Martin was zeker een leuke! Eigenlijk elke scène met Phil is geniaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 Op 27-7-2021 om 12:04 zei delichris: Gisteren The Last Kingdom afgekeken. Wat een geweldige serie is dit. Ik zit alweer met smart op seizoen vijf te wachten. Heb alle vier de seizoenen ook in korte tijd gekeken. Inderdaad een prima serie. Nu bezig met StartUp. Helaas maar drie seizoenen. Edi Gathegi is echt fenomenaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 Was vergeten dat ik ook begonnen was The Last Kingdom. Seizoen 4 er even door heen gejaagd heerlijke serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 augustus 2021 Share Geplaatst 4 augustus 2021 Op 27-7-2021 om 12:04 zei delichris: Gisteren The Last Kingdom afgekeken. Wat een geweldige serie is dit. Ik zit alweer met smart op seizoen vijf te wachten. Ik vond Vikings heel tof, maar deze pakt mij dus écht niet. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Op 28-7-2021 om 14:24 zei Arezo: Wij kijken De Ridder op Netflix. Vermakelijk om samen te kijken. Hoe werd deze serie in België ontvangen? Misschien een wat late reactie, maar voor zover ik me herinner werd het niet als een topper onthaald. Bovengemiddeld, dat wel. Zelf heb ik het niet gezien trouwens, dus kan over de serie zelf geen oordeel vellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 @Arezo: Ik heb ook niet echt een idee hoe de serie in België onthaald is. Heb hem zelf wel gekeken en vond het een prima serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 Gisteren begonnen met Mr. Robot (hh werd eens tijd). Echt compleet weggeblazen de eerste 2 afleveringen, zo goed. Het acteerwerk van Malek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 augustus 2021 Share Geplaatst 11 augustus 2021 Voor de liefhebber New Amsterdam begint 24 augustus weer op Net5. Een toffe ziekenhuis serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 augustus 2021 Share Geplaatst 11 augustus 2021 2 uur geleden zei delichris: Voor de liefhebber New Amsterdam begint 24 augustus weer op Net5. Een toffe ziekenhuis serie. Zeker een toffe serie, ik pak af en toe een aflevering mee op Netflix. Echt een aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Columbo is leuk, oud maar leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Afgelopen dagen Outer Banks erdoorheen gejaagd. Niet veel hoogstaands (geen bizarre plottwists), wel chill om snel weg te kijken. Ook niet echt iets voor oudere mensen denk ik zo. Voor de rest voor de fantasy liefhebbers, The Outpost, is zeker een aanrader. Een andere aanrader, Gangs of London. Slechts één seizoen nog maar, echter heb ik daarvan erg genoten een lange tijd geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Virgin River gekeken met de meid. Zij mocht een keer kiezen. Begin was nog best prima, niet echt mijn ding uiteraard maar gewoon 'ok' om naar te kijken. Drama nam echter wel erg snel toe, werd dus snel minder. Landschap was dan wel weer tof om te zien, je krijgt prachtige en iconische beelden te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Voor wie het interessant vindt om op Netflix docu's over moordzaken te bekijken. Sinds enkele dagen staat The Nilsen Tapes erop. Waar ze bij netflix vaag de neiging hebben om zo'n dou over vele afleveringen heen te smeren en het wat langdradig kan worden vaak. Daar hebben ze er hier een film van gemaakt vd docu en duurt het niet zo lang. Wel een aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 The final table Leuke kookwedstrijd met echte chefs. Prims mee vermaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 1 uur geleden zei komodo25: The final table Leuke kookwedstrijd met echte chefs. Prims mee vermaakt Krijg altijd super honger van dit soort programma's en zit dezelfde avond altijd bij de mac dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Staan er vast veel in dit topic. Maar ben lui. Iemand tips voor series opp Disney +, Amazon prime of Netflix? Zoek iets met een lekker verhaal, niet specifiek genre. Heb breaking bad zeker gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 The Killing vond ik leuk & Arrested development Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 16 uur geleden zei timpy00: Staan er vast veel in dit topic. Maar ben lui. Iemand tips voor series opp Disney +, Amazon prime of Netflix? Zoek iets met een lekker verhaal, niet specifiek genre. Heb breaking bad zeker gezien. Mag het ook een docu zijn? Dan Sunderland till i die mocht je die nog niet kennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten