Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei Bolderbast:

Ik vind het ook tof. Wel jammer dat het een beetje in het straatje ligt van The Boys maargoed.

Dat valt zeker niet te ontkennen. Mee eens! Maar dit is toch anders en ook heel tof. The Boys is ook episch. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kyrill:

Kijkt er iemand Modern Family? Met name seizoen 9,lig echt heel de tijd in scheur. End credits Chris Martin zingt liedje voor Phil, iemand flatlined "could you turn that off please?" ???

Zeker! Ik ben ergens aan het begin van seizoen 10. Blijft leuk om af en toe een keer een aflevering van aan te zetten. Die aflevering met Chris Martin was zeker een leuke! Eigenlijk elke scène met Phil is geniaal :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-7-2021 om 12:04 zei delichris:

Gisteren The Last Kingdom afgekeken. Wat een geweldige serie is dit. Ik zit alweer met smart op seizoen vijf te wachten.

Heb alle vier de seizoenen ook in korte tijd gekeken. Inderdaad een prima serie. 

Nu bezig met StartUp. Helaas maar drie seizoenen. Edi Gathegi is echt fenomenaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-7-2021 om 14:24 zei Arezo:

Wij kijken De Ridder op Netflix. Vermakelijk om samen te kijken. Hoe werd deze serie in België ontvangen?

Misschien een wat late reactie, maar voor zover ik me herinner werd het niet als een topper onthaald. Bovengemiddeld, dat wel. Zelf heb ik het niet gezien trouwens, dus kan over de serie zelf geen oordeel vellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen dagen Outer Banks erdoorheen gejaagd. Niet veel hoogstaands (geen bizarre plottwists), wel chill om snel weg te kijken. Ook niet echt iets voor oudere mensen denk ik zo. 

Voor de rest voor de fantasy liefhebbers, The Outpost, is zeker een aanrader. 

Een andere aanrader, Gangs of London. Slechts één seizoen nog maar, echter heb ik daarvan erg genoten een lange tijd geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Virgin River gekeken met de meid. Zij mocht een keer kiezen. Begin was nog best prima, niet echt mijn ding uiteraard maar gewoon 'ok' om naar te kijken. Drama nam echter wel erg snel toe, werd dus snel minder. Landschap was dan wel weer tof om te zien, je krijgt prachtige en iconische beelden te zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor wie het interessant vindt om op Netflix docu's over moordzaken te bekijken. Sinds enkele dagen staat The Nilsen Tapes erop. Waar ze bij netflix vaag de neiging hebben om zo'n dou over vele afleveringen heen te smeren en het wat langdradig kan worden vaak. Daar hebben ze er hier een film van gemaakt vd docu en duurt het niet zo lang. Wel een aanrader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei timpy00:

Staan er vast veel in dit topic. Maar ben lui. Iemand tips voor series opp Disney +, Amazon prime of Netflix? Zoek iets met een lekker verhaal, niet specifiek genre.

Heb breaking bad zeker gezien.

Mag het ook een docu zijn? Dan Sunderland till i die mocht je die nog niet kennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites