Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'managersutd'🔥 ×
Forum upgrade zaterdag 24-5-2025 omstreeks 14.00 uur ×

Recommended Posts

Gepost

Inmiddels aanbeland bij seizoen 6 van The Walking Dead. Moet zeggen dat ik apocalyptische verhalen, wereldchaos en een vorm van overleven altijd een prima onderwerp vind van een serie. Vandaar ook de keuze deze te zien. Leuk, vermakelijk, maar goed? Mwah, een beetje teveel van hetzelfde. We kijken maar door, maar niet echt fan van. 

Gepost

Ben voor de tweede keer After Life aan het kijken. Wat een geweldige serie, heerlijk zwarte en cynische humor. Voor wie het nog niet gezien heeft: ga het zien (y)

Gepost
16 minuten geleden zei La Pulga:

Niemand hier aan de Mocro Maffia?

Dacht dat ik Promes er in zag spelen, is het verdomme Roysten Drenthe. 

:-D

Ik hoord @delichris er laatst over?

Gepost
Op 5-2-2021 om 09:54 zei Arsène:

Ik spaar ze ook op.

Nu aan The Last Kingdom begonnen. Eerste drie gezien. Weer eens heel wat anders.

Een hele mooie serie. Ik wacht op seizoen 4. Hier speelt volgens mij Tygo Gernandt ook in mee. Hij komt in seizoen 3 voor.

Ik ben zelf sinds deze week aan de serie over de Wu Tang Clan begonnen. Deze is op Videoland.

Gepost
Op 4-2-2021 om 14:26 zei La Pulga:

Niemand hier aan de Mocro Maffia?

Dacht dat ik Promes er in zag spelen, is het verdomme Roysten Drenthe. 

aflevering 1 nieuwe seizoen gezien, maar 1x per week vind ik eigenlijk niets, dus wacht wel als het er allemaal is. Wel vette serie, zeker voor een Nederlandse serie.

Lupin afgekeken vorige week. Ook tof alleen opmerkelijk eind.

Bridgerton gekeken met mijn vriendin. Ondanks dat het een vrouwen serie is heb ik me er best mee vermaakt eigenlijk ?

Nu gaan we denk ik naar Queen of the South ??

Gepost
11 minuten geleden zei Lazy:

aflevering 1 nieuwe seizoen gezien, maar 1x per week vind ik eigenlijk niets, dus wacht wel als het er allemaal is. Wel vette serie, zeker voor een Nederlandse serie.

Bridgerton gekeken met mijn vriendin. Ondanks dat het een vrouwen serie is heb ik me er best mee vermaakt eigenlijk ?

Ja ik wilde eigenlijk ook wachten maar het is echt tering spannend. 

Gepost
15 uur geleden zei Lazy:

Die is leuk! Zijn net klaar met seizoen 4.

Op 6-2-2021 om 10:38 zei delichris:

Een hele mooie serie. Ik wacht op seizoen 4. Hier speelt volgens mij Tygo Gernandt ook in mee. Hij komt in seizoen 3 voor.

Ik ben zelf sinds deze week aan de serie over de Wu Tang Clan begonnen. Deze is op Videoland.

Ja is erg leuk :)

Gepost

Seizoen 4 The Expanse

Ook weer klaar mee sinds vandaag. Ik vond het eerst jammer dat van Netflix was gehaald. Maar seizoen 3 en 4 door Prime,  zijn zkr niet minder dan seizoen 1 en 2 van de serie. Er gebeurd genoeg, het is continu spannend en de special effects/beelden zijn echt fenomenaal. Alex is tof, Holden is gaaf, Miller en de Belters en alles, ziek ziek. En mijn favoriete personage is nu zkr sinds dit 4e seizoen maar ook sinds halverwege seizoen 3, Amos, wat een bad ass.

8,5/10

Gepost

Preacher seizoen 4 is klaar en daarmee de serie ook. Elk seizoen meer en meer bizar. Misschien was het laatste seizoen wel de minste van de vier. Desalniettemin uitermate vermakelijk.

Gepost

Vorige week Ted Lasso gekeken. Flauw, voorspelbaar, slecht geacteerd, maar soms ook supergoede (Britse) humor, interessante achterliggende psychologie rond groepsdynamiek en communicatie en maatschappijkritisch. Daardoor na de eerste 5 minuten bijna gestopt met kijken, maar uiteindelijk doorgezet en met veel plezier de rest uitgekeken.

Gepost

Net The Fall afgerond. Serie over een seriemoordenaar (Jamie Dornan) en een rechercheur (Gillian Anderson) in Belfast. De setting is goed, het acteerwerk grotendeels ook. Seizoen 1 en 2 zijn echt grote aanraders, maar seizoen 3 mag je overslaan. Dat is echt een aanfluiting, helaas. 

Desalniettemin, toch wel mee vermaakt dus 7/10

Gepost

Op dit moment zijn er weer nieuwe afleveringen te zien van The Walking Dead op Fox. Geen flauw idee, hoe het zit met andere aanbieders. De seizoensfinale is min of meer geschrapt en men heeft in de plaats daarvoor zes nieuwe toegevoegd aan seizoen 10. 

Gepost

Afgelopen paar weken het volgende gekeken:

-Sneaky Pete: een serie, bedacht door o.a. Bryan Cranston, die in seizoen 1 nog een mooie rol speelt als bad guy. Een vermakelijk verhaal over een oplichter die zichzelf naar binnen kletst bij een familie door te doen alsof hij de lang geleden verdwenen kleinzoon is (met wie hij een tijd in de gevangenis had gezeten).

-Jean-Claude van Johnson: JCVD die zichzelf speelt en eigenlijk al die tijd een undercoveragent is geweest met de achternaam Johson. Ik heb een zwak voor films en series waar die 'oude' actieacteurs zichzelf niet al te serieus nemen. 

Gepost

Nog maar 1 episode ben klaar, met seizoen 2 van Goliath op Prime. Billy Bob Thornton is geweldig. Als Billy McBride, seizoen 1 was al heel erg dark. Seizoen 2 is echt niet normaal hoe luguber en dark het is 

Spoiler

Julio Álvarez gaat gewoon echt dood ook. En dan Keith Roman en Danny, jeetje.