Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

TV-Series

Tomasson

Recommended Posts

1 uur geleden zei timpy00:

Zeker. Zeker ook helemaal gezien. Favo moment is de transfer van Will Grigg.

Van mij in seizoen 1, waar ze een speler aftesten op transferdeadline day omdat hij (als ik het me goed herinner) handschoenen draagt.

War of the Worlds en La Cocinera De Castamar gisteren uitgekeken. 

War of Worlds was leuker dan verwacht, aangezien de reviews matig waren en las dat er te weinig gebeurd. Daar had ik zelf geen last van. 

La Cocinera was de serie die ik met m'n vriendin keek. Ik kan de series die zich afspelen in deze periodes (zoals een Bridgerton) inmiddels wel wat meer waarderen. Familie familieintriges altijd. Soms wat de zoetsappig voor een vent van middelbare leeftijd. Einde was wel een beetje afgeraffeld. 

Zijn ook weer lekker veel nieuwe seizoen van andere series deze maand, dus kijklijstje wordt weer langer

Edited by Chiemel

Casa de Papel S5/deel 1 gekeken de afgelopen dagen. Het wordt ondertussen pijnlijk duidelijk dat ze te lang met deze serie doorgaan (tja, Netflix...). Veel te veel momenten om de afleveringen maar te vullen, want echt interessant is de hoofdlijn niet meer voor een heel seizoen.

Gistern op Videoland een docu gekeken over 20 jaar 9/11. Ik ben vrij nuchter maar deze was ZO heftig. Wat dat betreft wel een aanrader, mijn vriendin en ik zijn wel van zulke docu's, had voor het eerst tranen in mijn ogen. Ga vanavond beginnen aan La Casa de Papel seizoen 5. Of neuken, maar dat zien we vanavond wel.

6 uur geleden zei Titan:

Casa de Papel S5/deel 1 gekeken de afgelopen dagen. Het wordt ondertussen pijnlijk duidelijk dat ze te lang met deze serie doorgaan (tja, Netflix...). Veel te veel momenten om de afleveringen maar te vullen, want echt interessant is de hoofdlijn niet meer voor een heel seizoen.

Ik had ook al van mezelf verwacht dat ik binnen één dag alle afleveringen ging afkijken maar moet er nog aan beginnen. De hype is ook gewoon een beetje weg.

19 uur geleden zei Chiemel:

War of Worlds was leuker dan verwacht, aangezien de reviews matig waren en las dat er te weinig gebeurd. Daar had ik zelf geen last van. 

Welke versie heb je gezien; die van Canal+/FOX of die van BBC?  Die eerste versie beviel mij ook wel.

1 uur geleden zei Chiemel:

Eerste ja. Is die tweede een versie waarbij het een miniserie is met 3 afleveringen? Dat zag ik ergens voorbijkomen 

Dat is inderdaad die serie met drie afleveringen. Trouwens, voor die eerste serie komt er ook een derde seizoen in 2022. 

Op 9-9-2021 om 10:04 zei Titan:

Nou ja, er zijn zoveel heel veel series die te lang door zijn gegaan. Dat Casa de Papel zo'n serie zou worden, had ik eigenlijk wel zien aankomen na het derde seizoen. Meestal is drie seizoenen het maximale voor een serie, uitzonderingen daar gelaten. Hoe langer je doorgaat, hoe meer de verhalen hun krachten verliezen in mijn optiek. 

De 5 seizoenen van Peaky Blinders uitgekeken. Hele vette serie. Had niet verwacht dat het slot zo'n open einde zou zijn, aangezien er geloof ik eerder geruchten waren dat het zou stoppen. Inmiddels is dat niet meer zo dan. Kleine puntjes van kritiek zijn misschien alleen dat het soms wel te veel een setting is en die Arthur op een gegeven moment ook wel een beetje klaar mee (maar ook wel weer sterk dan). 

Nu met het vrouwtje aan S3 van Sex Education begonnen, blijft lachen. Zelf ook begonnen aan Walking Dead s11, gingen ze ook opeens een beetje beginnen met gek camerawerk. 

Op 18-9-2021 om 00:27 zei Chiemel:

De 5 seizoenen van Peaky Blinders uitgekeken. Hele vette serie. Had niet verwacht dat het slot zo'n open einde zou zijn, aangezien er geloof ik eerder geruchten waren dat het zou stoppen. Inmiddels is dat niet meer zo dan. Kleine puntjes van kritiek zijn misschien alleen dat het soms wel te veel een setting is en die Arthur op een gegeven moment ook wel een beetje klaar mee (maar ook wel weer sterk dan). 

Nu met het vrouwtje aan S3 van Sex Education begonnen, blijft lachen. Zelf ook begonnen aan Walking Dead s11, gingen ze ook opeens een beetje beginnen met gek camerawerk. 

Er komt nog 1 seizoen van Peaky Blinders en er zou ook nog een film komen.