Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Deze kan mooi in de annalen van de clubhistorie. En ook nog gewoon een belangrijk punt op weg naar de top 24/top 8, want ja als je uit tegen ManU gelijk kan spelen, dan kan je ook het hele toernooi winnen. :DW:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een magistrale dagen in Manchester. De dagen ansich, de mars naar het stadion waarbij we stopten voor het spelershotel. Ik denk dat we ons met 4000 man geweldig hebben laten zien.

blijdschap en emotie overheerst momenteel, wat heb ik genoten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh ik zat nog met @Thomassje123 te appen zal wel 4-1 worden voor United, hij zei zelf dat ie dacht 3-0 of 4-0..

En dan 1-1, echt geweldig, en dat met 10 Nederlanders basis dus, gefeliciteerd mannen! Het is zeker een overtuigend en optimistisch begin. TIjdens Twente-Salzburg, was ik met dezelfde Thomas in het stadion, alleen moest rond minuut 71 weg, om nog naar huis te komen, uiteindelijk alles bij elkaar 7 uur bijna aan het reizen en 3-4 uur in Enschede, maar was de moeite waard. Ongeevenaard sfeer van de fans en subliem broodje Beenham!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oprechte vraag hoe goed is Michel Vlap bij Twente over het algemeen?

Hij speelt oprecht veel duels voor Twente zo te zien maar zijn doelpunten aantallen per seizoen halen het niet bij die van Anderlecht en Heerenveen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites