Kloppie Gepost February 17, 2011 Author Share Gepost February 17, 2011 Daar is ie hoor, nummertje twee FblyZY9zK3s ZV_dVJvTBu4 Erelijst Nationaal Landskampioen (1x) Winnaar: 2010 Runner-up: 1974, 2008, 2009 KNVB beker (2x) Winnaar: 1977, 2001 Runner-up: 1975, 1979, 2004, 2009 Johan Cruijff Schaal (1x) Winnaar: 2010 Runner-up: 2001 Continentaal UEFA Cup Runner-up: 1975 UEFA Intertoto Cup (1x) Winnaar: 2006 Poulewinnaar: 1983 Mister FC Twente ec-grEM30cA Kippenvel bU4ZXRnWkXQ pR8tHc-dnkQ Blaise N'Kufo cTM5i4xOz0A Bryan Ruiz pM_zVfZyd58 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kloppie Posted February 17, 2011 Share Posted February 17, 2011 Daar is ie hoor, nummertje twee FblyZY9zK3s ZV_dVJvTBu4 Citaat Erelijst Nationaal Landskampioen (1x) Winnaar: 2010 Runner-up: 1974, 2008, 2009 KNVB beker (2x) Winnaar: 1977, 2001 Runner-up: 1975, 1979, 2004, 2009 Johan Cruijff Schaal (1x) Winnaar: 2010 Runner-up: 2001 Continentaal UEFA Cup Runner-up: 1975 UEFA Intertoto Cup (1x) Winnaar: 2006 Poulewinnaar: 1983 Mister FC Twente ec-grEM30cA Kippenvel bU4ZXRnWkXQ pR8tHc-dnkQ Blaise N'Kufo cTM5i4xOz0A Bryan Ruiz pM_zVfZyd58 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost June 7, 2014 Share Gepost June 7, 2014 Dat had je me niet moeten vragen [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION];, hele topic werd verwijderd omdat mijn post de eerste was. Wist niet dat dat zo ging. Bij deze een nieuwe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost June 7, 2014 Share Gepost June 7, 2014 Aangezien het FC Twente-topic dicht zit, gaan we hier maar verder. Joop Munsterman verwacht niet dat Luc Castaignos op korte termijn naar Swansea City zal vertrekken. Mocht de club uit de Premier League alsnog willen gaan voor de aanvaller van FC Twente, dan wordt pas over twee weken een akkoord verwacht. De spits geniet momenteel namelijk van zijn vakantie en datzelfde geldt voor Swansea City-voorzitter Huw Jenkins. Wanneer beide partijen terug zijn van vakantie, over ongeveer twee weken, wordt volgens Munsterman duidelijkheid verwacht. "De keuze is aan de speler. Pas als Luc terug is van vakantie en in onderhandeling gaat met Swansea, kunnen er vorderingen komen. De clubs komen er wel uit", vertelde Munsterman in de papieren versie van Voetbal International. Of het nog tot een transfer zal komen, is echter de vraag. Swansea zou zijn interesse volgens De Telegraaf verlegd hebben naar Ajax-spits Kolbeinn Sigthórsson. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RanDMC Gepost June 16, 2014 Share Gepost June 16, 2014 Paar updates rond de eerste selectie: -Het schijnt dat Benfica zich ook heeft gemeld in de strijd om Castaignos. -Pelupessy naar Heracles. Had het gevoel stil te staan en wil zich ontwikkelen in de Eredivisie. -Kasper Kusk hoogstwaarschijnlijk naar Twente. Het Deense talent schijnt een afkoopsom van 5 of 7 ton in zijn contract te hebben staan. Of door deze aankoop Ziyech nog in beeld is, geen idee. -Bengtsson in de belangstelling van Besiktas. Heeft eerder al een Russische club afgewezen, omdat hij ook de goede keuze wil maken voor zijn gezin, dus of hij wél naar een Besiktas zou willen.. Ben benieuwd. -Sevilla heeft Almeria aanvaller Aleix Vidal aangetrokken en heeft interesse in Barca speler Denis Suarez, een creatieve middenvelder. Dit kan wel eens betekenen dat Sevilla afziet van Tadic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForzaUtreg Gepost June 16, 2014 Share Gepost June 16, 2014 (edited) [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Denis Suarez is een uur terug uitgeleend aan Sevilla inderdaad Edited June 16, 2014 by ForzaUtreg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost June 17, 2014 Share Gepost June 17, 2014 Is wel een vreemdelinglegioen geworden de laatste paar jaar, of valt het wel mee? Heb het beeld dat het hele tweede elftal uit buitenlanders bestaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roprop Gepost June 17, 2014 Share Gepost June 17, 2014 Is wel een vreemdelinglegioen geworden de laatste paar jaar, of valt het wel mee? Heb het beeld dat het hele tweede elftal uit buitenlanders bestaat. Absoluut. Al zijn er sinds het vertrek van Steve en Preud'Homme wel stappen gemaakt wat dat betreft. Ook 1 van de redenen waarom ik zo van het afgelopen seizoen genoten heb, met wat nieuw ingewerkte jeugd en strategische, Nederlandse aangevuld met Buitenlandse (potentiele) toppers in plaats van Buitenlandse 'Role players' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost June 17, 2014 Share Gepost June 17, 2014 Ja in de basis van het eerste staan regelmatig een fatsoenlijke hoeveelheid Nederlanders idd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RanDMC Gepost June 17, 2014 Share Gepost June 17, 2014 Is wel een vreemdelinglegioen geworden de laatste paar jaar, of valt het wel mee? Heb het beeld dat het hele tweede elftal uit buitenlanders bestaat. Tweede elftal zitten wel wat buitenlandse talenten in ja. Joachim Andersen, Renato Tapia, Bednarek, Yahaya, Vida en nog een of andere Pool. Vida vertrekt sowieso, Yahaya en die andere Pool vertrekken ook dacht ik. Verder nog wat Duitsers, maar die reken ik niet echt als buitenlanders. Valt dus reuze mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manager Mitchell Gepost June 17, 2014 Share Gepost June 17, 2014 Tweede elftal zitten wel wat buitenlandse talenten in ja. Joachim Andersen, Renato Tapia, Bednarek, Yahaya, Vida en nog een of andere Pool. Vida vertrekt sowieso, Yahaya en die andere Pool vertrekken ook dacht ik. Verder nog wat Duitsers, maar die reken ik niet echt als buitenlanders. Valt dus reuze mee. :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RanDMC Gepost June 17, 2014 Share Gepost June 17, 2014 :-D Ja wut, wij hebben vrijwel altijd veel Duitse talenten gehad omdat we zo dicht bij de grens zitten. Bovendien noemt men ons toch al altijd Duitsers, dusja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manager Mitchell Gepost June 17, 2014 Share Gepost June 17, 2014 O ja prima hoor, maar daarom vond ik het wel grappig dat je dat zei haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qurid Gepost June 21, 2014 Share Gepost June 21, 2014 Het schijnt dat Tadic (bijna) rond is met Sevilla http://www.twenteinsite.nl/tadic-nagenoeg-rond-met-europa-league-winnaar.html Ik vraag me af of de transfersom die Twente vraagt wel genoeg is, ik zat meer te denken aan een bedragje rond de 14-15 mil, vooral gezien de som waar hij voor ingekocht is + waarschijnlijk een salaris dat tegen de 1 mil per jaar zit. Maar ja, als de speler akkoord is met de club dan ga ik er van uit dat Twente ook al akkoord is gegaan met een bod van Sevilla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RanDMC Gepost June 21, 2014 Share Gepost June 21, 2014 Ja ben benieuwd hoeveel Joopie eruit sleept. Als een Luuk de Jong al 15 miljoen oplevert moet Tadic dat al helemaal wel kunnen ;c Verder is het wel jammer, maar hij is zeker niet onvervangbaar. Als Tadic' transfer rond is zullen Kusk en/of Ziyech deze kant wel op aan komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels Gepost June 21, 2014 Share Gepost June 21, 2014 Mja, Tadic was bij Groningen wel veel verder dan hij bij Heerenveen. Maar ff cashen na al die uitgaven is ook wel lekker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kloppie Gepost June 27, 2014 Author Share Gepost June 27, 2014 http://www.twentefans.nl/nieuws/12931/-strijd-om-tadic-barst-los-southampton-biedt-hoofdprijs-.html Meeh :( Was te verwachten maar het blijft doodzonde dat een goede voetballer als hij moet vertrekken. 12 miljoen is niet verkeerd voor een 1-jarig contract maar je kan er voor mijn gevoel nog meer uit halen. En Southampton of Sevilla is een perfecte stap voor hem. Gun het hem dan ook van harte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RanDMC Gepost June 27, 2014 Share Gepost June 27, 2014 http://www.twentefans.nl/nieuws/12931/-strijd-om-tadic-barst-los-southampton-biedt-hoofdprijs-.html Meeh :( Was te verwachten maar het blijft doodzonde dat een goede voetballer als hij moet vertrekken. 12 miljoen is niet verkeerd voor een 1-jarig contract maar je kan er voor mijn gevoel nog meer uit halen. En Southampton of Sevilla is een perfecte stap voor hem. Gun het hem dan ook van harte. Was te verwachten idd :) Hoop dat hij het ook zeer goed gaat doen, echt een jongen waar ik enkel respect voor heb. Geeft altijd 100%, is een man die echt met z'n vak bezig is en gewoon een schitterende voetballer. Ik hoop wel dat hij snel vertrekt though, anders gaan andere clubs er met Kusk vandoor, een jongen waar ze bij Twente volgens mij veel vertrouwen in hebben, alleen die nog niet gehaald kan worden omdat er nog geen geld is binnengekomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kloppie Gepost July 8, 2014 Author Share Gepost July 8, 2014 Tadic dus definitief weg voor 15 miljoen :( Zeer mooie prijs. Ook officieel gemeld voor Ziyech. Verwacht dat er snel een akkoord komt aangezien het al weken stil is rondom hem. Dan nog Kasper Kusk erbij en Twente is er weer klaar voor mits een ervaren vervanger voor Bengtsson. Zie het wel weer zitten :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RanDMC Gepost July 8, 2014 Share Gepost July 8, 2014 Tadic dus definitief weg voor 15 miljoen :( Zeer mooie prijs. Ook officieel gemeld voor Ziyech. Verwacht dat er snel een akkoord komt aangezien het al weken stil is rondom hem. Dan nog Kasper Kusk erbij en Twente is er weer klaar voor mits een ervaren vervanger voor Bengtsson. Zie het wel weer zitten :) Naja, voor het centrum heb je nu Lachman, Bjelland en Martina, als Bengtsson dus vertrekt. Denk niet dat ze dan veel geld neer gaan leggen voor een vervanger, als ze juist meer op de eigen jeugd willen mikken. De rechtsback vind ik wel erg matig bekleed. Ze willen geen vervanger halen, dat wil zeggen dat je dus Martina (vooralsnog prima) en Breukers (:cab:) voor de back hebt, daar sta ik niet zo om te springen. Coroña is overigens te dik weergekomen en is teruggezet naar het tweede. Ben bang dat dat verhaal niet goed gaat aflopen, heeft gewoon de mentaliteit niet. Ik ben wel benieuwd wie waar gaat spelen, en dan doel ik op de spelers voorin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kloppie Gepost July 8, 2014 Author Share Gepost July 8, 2014 (edited) Ik ben wel benieuwd wie waar gaat spelen, en dan doel ik op de spelers voorin. Verwacht zoiets Luc/Borven Mokthar/Kusk - Ziyech/Eghan - Promes/Corona/Hölscher Ebecilio/Hölscher - Guti Koppers/Schilder - Bjelland - Bengtsson/Lachman - Martina Marsman/Stevens Blijft een lekker team :< EDIT: En dan staan er nog talenten klaar als Tapia, Ould-Chickh, Andersen Edited July 8, 2014 by Kloppie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RanDMC Gepost July 8, 2014 Share Gepost July 8, 2014 Kusk is meer een rechtsbuiten, schijnt. Wel linksbenig though. Ziyech kan ook op de flanken en ik heb zo'n vermoeden dat Promes juist wat meer op de 10 gaat spelen. Hölscher verwacht ik dit jaar niet veel van, hoop dat hij verhuurd wordt. Ould-Chikh daarentegen, daarvan verwacht ik wel dat hij aardig wat minuten gaat maken, leuke voetballert. Verder zal het er wel ongeveer zo uit gaan zien, al staan Ebecilio en Gutierrez natuurlijk wel andersom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kloppie Gepost July 8, 2014 Author Share Gepost July 8, 2014 Kusk is meer een rechtsbuiten, schijnt. Wel linksbenig though. Ziyech kan ook op de flanken en ik heb zo'n vermoeden dat Promes juist wat meer op de 10 gaat spelen. Hölscher verwacht ik dit jaar niet veel van, hoop dat hij verhuurd wordt. Ould-Chikh daarentegen, daarvan verwacht ik wel dat hij aardig wat minuten gaat maken, leuke voetballert. Verder zal het er wel ongeveer zo uit gaan zien, al staan Ebecilio en Gutierrez natuurlijk wel andersom. Hoor juist weer goede verhalen over Hölscher dus verwacht die op de een of andere manier wel. Is ook een enorm talent. En Ebecilio en Guti spelen meer voor en achter elkaar. Formaliteitje :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RanDMC Gepost July 8, 2014 Share Gepost July 8, 2014 Hoor juist weer goede verhalen over Hölscher dus verwacht die op de een of andere manier wel. Is ook een enorm talent. En Ebecilio en Guti spelen meer voor en achter elkaar. Formaliteitje :D Ik ben ook wel gecharmeerd van Hölscher, maar elke keer als ik hem zie spelen, heb ik het gevoel dat hij gewoon niet echt gemotiveerd is. Hoop zelf natuurlijk ook dat hij gaat doorbreken, die jongen heeft een heerlijke trap en een goed inzicht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wesley Gepost July 8, 2014 Share Gepost July 8, 2014 Denken jullie dat Gutierrez het komende seizoen nog voor Twente speelt? Had toch wel verwacht dat er voor hem, al dan niet sluimerende, interesse zou zijn. Beste controlerende middenvelder in de Eredivisie op het moment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts