Kelvin Gepost May 1, 2024 Share Gepost May 1, 2024 Ik ben heel benieuwd naar de transferperiode, ik zie weinig potentiele backs in de eredivisie die niet gaan stoppen die ik als aanwinst zie  Van Rooij, Zagre, van der Kust  Buiten de eredivisie: Ehizibue, Zeefuik, Ouwejan, Sinkgraven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost May 1, 2024 Share Gepost May 1, 2024 2 uur geleden zei Kelvin: Ik ben heel benieuwd naar de transferperiode, ik zie weinig potentiele backs in de eredivisie die niet gaan stoppen die ik als aanwinst zie  Van Rooij, Zagre, van der Kust  Buiten de eredivisie: Ehizibue, Zeefuik, Ouwejan, Sinkgraven Fosu Mensah is misschien ook wel een leuke optie voor Twente aangezien die uit zijn contract loopt. Bij Eagles heb je misschien Deijl en Kuipers die het leuk doen, maar die gaan Twente niet een stapje verder helpen denk ik zo. Wel als back up.  Die rechtsback van PSV, Sambo dacht ik?, die vorig jaar het leuk deed bij Sparta kan ook een goede zijn voor Twente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost May 1, 2024 Share Gepost May 1, 2024 40 minuten geleden zei bas huijsmans: Fosu Mensah is misschien ook wel een leuke optie voor Twente aangezien die uit zijn contract loopt. Bij Eagles heb je misschien Deijl en Kuipers die het leuk doen, maar die gaan Twente niet een stapje verder helpen denk ik zo. Wel als back up.  Die rechtsback van PSV, Sambo dacht ik?, die vorig jaar het leuk deed bij Sparta kan ook een goede zijn voor Twente  Sambo gaat naar Burnley Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost May 1, 2024 Share Gepost May 1, 2024 15 minuten geleden zei Kelvin: Â Sambo gaat naar Burnley Oh zo die had ik even helemaal gemist. Vraag me erg af of dat wel een verstandige stap voor hem is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost May 1, 2024 Share Gepost May 1, 2024 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Oh zo die had ik even helemaal gemist. Vraag me erg af of dat wel een verstandige stap voor hem is  Hij kon in augustus al naar Twente, clubs waren al rond. Maar op basis van 20 min in de vCL wou hij voor zijn kans gaan bij PSV. Het waren 94 prachtige minuten tot dusver. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost May 1, 2024 Share Gepost May 1, 2024 4 minuten geleden zei Kelvin:  Hij kon in augustus al naar Twente, clubs waren al rond. Maar op basis van 20 min in de vCL wou hij voor zijn kans gaan bij PSV. Het waren 94 prachtige minuten tot dusver. Het hád minder gekund haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost May 2, 2024 Share Gepost May 2, 2024 14 jaar geleden alweer! Volksfeestje op de A1! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost May 2, 2024 Share Gepost May 2, 2024 50 minuten geleden zei Kelvin: 14 jaar geleden alweer! Volksfeestje op de A1! Â 2 magistrale dagen waren dat, 3 dagen ral geweest! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost May 5, 2024 Share Gepost May 5, 2024 Hoe krijgen ze het toch weer voor mekaar... Â Van Bergen en Eiting graag retour afzender! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost May 5, 2024 Share Gepost May 5, 2024 2 uur geleden zei Thomassje123: Hoe krijgen ze het toch weer voor mekaar...  Van Bergen en Eiting graag retour afzender! Maar het uit-syndroom bestond niet meer, hé. Uit verliezen bij AZ kan gebeuren, maar de manier is zo exemplarisch. Elke keer laat je de wedstrijd uit handen glippen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost May 5, 2024 Share Gepost May 5, 2024 55 minuten geleden zei Kelvin: Maar het uit-syndroom bestond niet meer, hé. Uit verliezen bij AZ kan gebeuren, maar de manier is zo exemplarisch. Elke keer laat je de wedstrijd uit handen glippen.  Die was heel even weg. We dachten dat ze eindelijk van hun fouten hadden geleerd. Waarschijnlijk alsnog een zeer late 1 april grap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost May 12, 2024 Share Gepost May 12, 2024 Nog steeds geen 3e :(Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost May 12, 2024 Share Gepost May 12, 2024 Oooooooooh Eleonora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost May 12, 2024 Share Gepost May 12, 2024 Â Wat een dag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost May 17, 2024 Share Gepost May 17, 2024 (edited) Vandaag eerste aankoop die bekend wordt gemaakt, spannend. Ouwejan waarschijnlijk. Er lekt weinig uit, dus ik vrees ook nog een beetje dat de definitieve deal met Van Hoorenbeeck is. Â Het zou gaan om Sayfallah Ltaief, linksbuiten van Winterthur (die hem huurde van Basel). Qua rendement zien de cijfers van afgelopen seizoen er goed uit. KWW! Â Edited May 17, 2024 by Kelvin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost May 17, 2024 Share Gepost May 17, 2024 Overigens is het ook de Tunesische Remco Balk. 8 gele kaarten, waarvan slechts 1 voor een overtreding. De rest voor shirt uittrekken, opstootje en veel voor protesteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost May 17, 2024 Share Gepost May 17, 2024 Ouwejan deed het destijds bij AZ best aardig en in Italie bij Udinese ook een aardige periode gehad meen ik toch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost May 17, 2024 Share Gepost May 17, 2024 9 uur geleden zei Kelvin: Vandaag eerste aankoop die bekend wordt gemaakt, spannend. Ouwejan waarschijnlijk. Er lekt weinig uit, dus ik vrees ook nog een beetje dat de definitieve deal met Van Hoorenbeeck is.  Het zou gaan om Sayfallah Ltaief, linksbuiten van Winterthur (die hem huurde van Basel). Qua rendement zien de cijfers van afgelopen seizoen er goed uit. KWW!   Die is ergens in maart dit jaar al definitief overgenomen  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost May 17, 2024 Share Gepost May 17, 2024 12 minuten geleden zei Jotew:  Die is ergens in maart dit jaar al definitief overgenomen   Dan was dat een uitglijder van mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost May 17, 2024 Share Gepost May 17, 2024 8 uur geleden zei Kelvin: Overigens is het ook de Tunesische Remco Balk. 8 gele kaarten, waarvan slechts 1 voor een overtreding. De rest voor shirt uittrekken, opstootje en veel voor protesteren. Â Zo'n speler die gele kaarten pakt is juist een type die we nodig hebben. Het is soms te braaf nog bij ons Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost May 17, 2024 Share Gepost May 17, 2024 2 minuten geleden zei Kelvin: Â Dan was dat een uitglijder van mij. Nee van hem. Laatst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost May 17, 2024 Share Gepost May 17, 2024 44 minuten geleden zei Arezo: Nee van hem. Laatst. Â FIjn dat je de woordspeling even uitlegt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost May 18, 2024 Share Gepost May 18, 2024 Ondertussen lopen Hilgers, Unuvar en Salah-Eddine nog schaamteloos rond op Freshtival. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost May 18, 2024 Share Gepost May 18, 2024 16 minuten geleden zei Jotew: Ondertussen lopen Hilgers, Unuvar en Salah-Eddine nog schaamteloos rond op Freshtival. Prima toch, er is ook helemaal geen belangrijke pot morgen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost May 18, 2024 Share Gepost May 18, 2024 2 minuten geleden zei Rogier.: Prima toch, er is ook helemaal geen belangrijke pot morgen..  Daarom ook! En het verleden heeft ook uitgewezen dat we alle wedstrijden uit biJ Zwolle altijd eenvoudig winnen!  Sommige voetballers zijn toch ook zo godvergeten dom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts