Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2014

MisterX

Wie is de Mol? 2014  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 738
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aaf en Dahpne lijken mij het sowieso niet. Aangezien hun in die eerste opdracht totaal geen invloed kunnen hebben eigenlijk. Als de een molt hoort de ander het dus dat gaat gewoon niet. Daarnaast waren ze allebei gewoon goed en duidelijk bezig..

Heb z'n gevoel dat Sofie het is, maar bij Jeniffer heb ik dat gevoel. Heb nu op Jeniffer gestemd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aaf en Dahpne lijken mij het sowieso niet. Aangezien hun in die eerste opdracht totaal geen invloed kunnen hebben eigenlijk. Als de een molt hoort de ander het dus dat gaat gewoon niet. Daarnaast waren ze allebei gewoon goed en duidelijk bezig..

Welke eerste opdracht? In het hotel bedoel je? Kan je prima mollen hoor. Dingen onduidelijk uitleggen, het hebben over een trein die ze moeten pakken (die er A. niet was en B. niet nodig was) Maar lijkt me idd niet dat een van die twee de mol is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het wel jammer dat ook nu weer Aaf en Daphne werden gekozen door het programma, zoals dat de vorige afleveringen ook al een paar keer het geval was met bijvoorbeeld die voorstelling. Heb het idee dat dat vorige jaren toch meer door de kandidaten zelf werd gedaan aan de hand van moeilijke omschrijvingen. Dan was het voor de mol ook belangrijk om zelf in de juiste rol te komen. Verder was Freek verdacht bezig. Freek, Jan-Willem en Aaf zijn nu mijn grootste verdachten. Houdt Sofie ook in de gaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mol is denk ik sowieso een geldruiler bij ruilhandel-opdracht. Susan Daphne Sofie en Freek, een van hun dus. Susan valt voor mij ook af, blijven Freek en Sofie voor mij over als verdachten. Sofie wordt waarschijnlijk te duidelijk als mol naar voren gebracht door de regie. Freek deed het heel goed bij die woorden onthouden, onthield er 10 maar gaf er wel maar 6 door, erg verdacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mol is denk ik sowieso een geldruiler bij ruilhandel-opdracht. Susan Daphne Sofie en Freek, een van hun dus. Susan valt voor mij ook af, blijven Freek en Sofie voor mij over als verdachten. Sofie wordt waarschijnlijk te duidelijk als mol naar voren gebracht door de regie. Freek deed het heel goed bij die woorden onthouden, onthield er 10 maar gaf er wel maar 6 door, erg verdacht.

Daphne is afgevallen, Susan, Sofie en Freek stonden alle drie al bovenaan... Daphne had ik er met een groot vraagteken als vierde persoon er bij gehouden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enige waar de mol baat bij heeft in deze opdracht is om de helft van 1500 te hebben of te krijgen. Hierdoor zal er nooit 1500 in de pot komen. Natuurlijk kan je zeggen dat dit ook was gebeurd als de mol geruild had met iets anders dan geld, maar ik denk niet dat de mol het hierop zou gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites