MisterX Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 (edited) Het duurt nog eventjes, waarschijnlijk tot de eerste donderdag in 2014, dan is de laatste jaren steeds de eerste aflevering, maar de eerste informatie begint nu al door te lekken.  wvdAw_jcXTI  Dit filmpje heeft de AVRO al vrij gegeven. Als ik naar de beelden kijkt, lijkt het een Aziatisch land. Sommige schijnen de fontein te herkennen en zeggen dus dat deze beelden uit Hong Kong komen. Is op zich wel een leuk land voor een editie, lijkt me.  Geen idee of er al iets over de deelnemers bekend is. Dat zal de komende maanden wel binnen stromen, verwacht ik. Ik lees op internet dat sommige echt de twitteraccounts van BN-ers langs gaan om te kijken of in de maand mei (waarschijnlijk de opnamemaand) toevallig een tijdje niet gereageerd hebben ofzo en dan die personen aanwijzen als potentiële deelnemers, maar dat soort dingen gaan mij echt te ver om te gaan doen.  Ik ben benieuwd wat het komende seizoen ons gaat brengen!   Stemmen na aflevering 2:        Edited March 14, 2014 by Mvdv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 2, 2013 Author Share Gepost October 2, 2013 (edited) Het duurt nog eventjes, waarschijnlijk tot de eerste donderdag in 2014, dan is de laatste jaren steeds de eerste aflevering, maar de eerste informatie begint nu al door te lekken.  wvdAw_jcXTI  Dit filmpje heeft de AVRO al vrij gegeven. Als ik naar de beelden kijkt, lijkt het een Aziatisch land. Sommige schijnen de fontein te herkennen en zeggen dus dat deze beelden uit Hong Kong komen. Is op zich wel een leuk land voor een editie, lijkt me.  Geen idee of er al iets over de deelnemers bekend is. Dat zal de komende maanden wel binnen stromen, verwacht ik. Ik lees op internet dat sommige echt de twitteraccounts van BN-ers langs gaan om te kijken of in de maand mei (waarschijnlijk de opnamemaand) toevallig een tijdje niet gereageerd hebben ofzo en dan die personen aanwijzen als potentiële deelnemers, maar dat soort dingen gaan mij echt te ver om te gaan doen.  Ik ben benieuwd wat het komende seizoen ons gaat brengen!   Stemmen na aflevering 2:        Edited March 14, 2014 by Mvdv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaccopsv Gepost October 7, 2013 Share Gepost October 7, 2013 http://avro.nl/wieisdemol/player/widm_14_kandidaten/video#.UlL-OFB7JyS Â Eerste quotes kandidaten. Geen idee wie het zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsjee10 Gepost October 7, 2013 Share Gepost October 7, 2013 De eerste is denk ik Floortje Dessing of Claudia de Breij en de laatste is mijn inziens Fatima Moreira de Melo oid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mangata Gepost October 7, 2013 Share Gepost October 7, 2013 Hoe heet die Judoka? Die met die zware stem, beetje zwaarlijvig, deed mee aan the biggest loser en de jongens tegen de meisjes... Kan even niet op de naam komen. Floortje Dessing werd volgens mij al geschrapt omdat ze maandenlang van huis was. Â EDIT: Ohja.. Die man is Dennis van der Geest. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 7, 2013 Author Share Gepost October 7, 2013 Het was zo vervormd dat ik amper kon verstaan wat ze überhaupt zeiden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost October 8, 2013 Share Gepost October 8, 2013 FLoortje Dessing heeft ook altijd gezegd niet mee te doen aan zo een programma, juist omdat ze voor haar werk altijd al lange tijd van huis is. Die eerste leek me een beetje klinken als die Valentijn van Expeditie Robinson. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juca Gepost October 8, 2013 Share Gepost October 8, 2013 Mag hopen dat het niet die Valentijn is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost October 8, 2013 Share Gepost October 8, 2013 De geruchten gaan helaas van wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinolero Gepost October 10, 2013 Share Gepost October 10, 2013 Owen Schumacher eerste kandidaat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macoronics Gepost October 11, 2013 Share Gepost October 11, 2013 De tweede en derde kandidaat zijn nu ook bekend: Tygo Gernandt en Sofie van den Enk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Stroot Gepost October 11, 2013 Share Gepost October 11, 2013 Tygo is wel een beest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost October 11, 2013 Share Gepost October 11, 2013 De tweede en derde kandidaat zijn nu ook bekend: Tygo Gernandt en Sofie van den Enk  Tygo is beest, Sofie is nice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost October 11, 2013 Share Gepost October 11, 2013 Tot nu toe prima. Zo lang er geen type à la Soundos komt ben ik tevreden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost October 11, 2013 Share Gepost October 11, 2013 Tot nu toe prima. Zo lang er geen type à la Soundos komt ben ik tevreden.  Die moet er juist bijzitten, dat maakt die executies beter. Elke keer weer hopen dat die persoon eruit gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost October 12, 2013 Share Gepost October 12, 2013 Leuk dat ze weer een seizoen met onbekende Nederlanders doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost October 12, 2013 Share Gepost October 12, 2013 Leuk dat ze weer een seizoen met onbekende Nederlanders doen. Â Mwa, de eerste drie ken ik echt wel en zijn niet bepaald onbekend ofzo :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 12, 2013 Author Share Gepost October 12, 2013 Ik moest ze echt googlen en had dan net van de programma's waaraan ze mee deden gehoord. Maar ja, dat is bijna ieder jaar het geval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost October 12, 2013 Share Gepost October 12, 2013 Ik heb Oorlogswinter meerdere keren gezien en ook Seinpost Den Haag 2x gevolgd, maar ik herken ze echt niet.;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost October 12, 2013 Share Gepost October 12, 2013 Tygo Gernandt is één van Nederlands bekendste acteurs joh. Owen Schumacher zie je natuurlijk weinig als zichzelf maar die is ook wel bekend. Sofie ken ik dan weer nie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 12, 2013 Author Share Gepost October 12, 2013 Tygo Gernandt is één van Nederlands bekendste acteurs joh. Owen Schumacher zie je natuurlijk weinig als zichzelf maar die is ook wel bekend. Sofie ken ik dan weer nie  Heb op wiki gekeken wat ie allemaal gedaan heeft. Het schnitzelparadijs heb ik in een ver verleden wel eens gezien, maar kan er niets meer van herinneren. Verder ken ik echt het merendeel van zijn programma's/films niet. Nou ja, goede tijden, slechte tijden van naam, maar nooit gevolgd... De kop van Owen Schumacher op wiki komt me een beetje bekend voor. Maar daar blijft het eigenlijk bij. De programma's waarin hij iets deed zeggen mij in ieder geval iets meer, maar ook nooit gevolgd. Misschien dat ik hem wel herken als iemand die voor zwarte piet speelt :D De programma's van Sofie van den Enk komen mij dan nog het meest bekend voor, maar kijk ik ook niet. Zag tussen de programma's ook Vrijland staat, kijkt mijn zusje nog steeds naar. Misschien dat ik haar dan daar wel eens voorbij heb zien flitsen ofzo. Maar denk het niet. Gezicht komt me in ieder geval niet bekend voor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost October 13, 2013 Share Gepost October 13, 2013 Wie is de mol? 2014 Â Zometeen worden twee deelnemers bekend gemaakt bij life 4 you op rtl4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost October 13, 2013 Share Gepost October 13, 2013 Wie is de mol? 2014 Â Susan Visser van gooische vrouwen. En een columniste waarvan ik de naam niet ken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macoronics Gepost October 13, 2013 Share Gepost October 13, 2013 Aaf Brandt Corstius ofso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnifico Gepost October 13, 2013 Share Gepost October 13, 2013 :saywhat: Â Die Susan is wel een MILF though. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts