Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Wie is de Mol? 2014

MisterX

Wie is de Mol? 2014  

30 members have voted

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Recommended Posts

Wel apart dat mijn mol, JW dus, bij Aaf koos voor die woordjesopdracht.

Je bedoelt dat hij bij Aaf bleef en niet switchte? Art had alleen gezegd dat Aaf vier antwoorden had ingevuld, niet hoeveel er goed waren. JW had gehoord dat het vanaf het begin al niet geweldig ging, dus veel verder terug kon hij ook niet. Enige andere optie was Tygo die de meeste woorden had gezien en misschien wel kon invullen, maar die moest er per goed antwoord van Aaf zelf zeven goed hebben. Vind het niet zo apart. Tenzij je bedoelt vanuit het oogpunt van de mol, want dan had hij voor Jennifer moeten gaan.

• Replies 738
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aaf - Zie ik momenteel niet echt een mol in, al is dat misschien, omdat ze juist weinig doet, wat ook weer tactiek kan zijn. Zette zich misschien wel ongelukkig buitenspel bij het kanoën etc.

Freek - Vond ik best verdacht, maar heb na het geld versturen toch minder het idee dat hij de mol kan zijn, blijft toch hoog op mijn lijstje staan.

JW - Wordt helemaal niet verdacht door de kandidaten. Werd ook aangewezen als vertrouwenspersoon. Het is heel knap als de mol niet opvalt in zo'n groep op deze manier. Het moet op een wel hele goede manier gemonteerd zijn om alle verdenkingen op hem weg te monteren. Daarnaast richt hij juist voor de kijkers de spotlight op hem. Vandaar dat ik verwacht dat vele hem wel als mol zien, maar dat is echt mindfuck van JW, heb ik op dit moment het idee. Ik zie hem niet als mol. Al kan ik best begrijpen dat hij bovenaan in de poll staat.

Jennifer - Degene die het meeste individuele geld binnen gehaald heeft, volgens mij. Wat dat betreft toch erg vreemd als ze de mol mag zijn. Toch heb ik wel een beetje raar gevoel bij haar. Ik streep haar niet helemaal af, maar staat niet echt hoog op mijn verdachtenlijstje.

Sofie - Ik vind het wel bijzonder dat zij zowel de zwarte vrijstellingen als het versturen van post in het spel gekregen heeft als eerste en nu ook weer zorgt voor een tweede zwarte vrijstelling. Dat zijn toch nieuwe spelonderdelen die de productie in het spel wil hebben. Kan best zijn dat de mol hiervoor aangesproken wordt. Als Sofie de mol is, zou dat een verklaring kunnen zijn. Ik heb haar wel hoog op de lijst staan, maar ik heb het idee dat zij de nepmol van de editie is. Iemand die het spel gewoon hard speelt etc. Bij gebrek aan beter plaats ik haar daarom denk ik op plaats 2.

Susan - Mijn mol, al heb ik er niet echt een verklaring voor. Vindt haar gewoon geheimzinnig overkomen. Het feit dat juist de meeste nu al op haar zitten (van de kijkers) zorgt echter bij mij weer voor twijfel...

Tygo - Te veel in de schijnwerpers gesteld door de crew. Denk aan weerspiegeling tijdens eerste aflevering. Nu weer de opmerking dat hij het lijstje al 2 maanden eerder gehad heeft (en daarmee biecht de mol te zijn). Als ik ze echt zou ordenen, zou Tygo helemaal onderaan komen te staan, denk ik.

Kritiek is welkom, ik denk dat niet iedereen het hier mee eens is ;)

Freek zijn reactie bij de executie. Of hij speelde het heeeel maar dan ook heel goed, maar dit leek me echt pure opluchting. Sofie doet wat mij betreft te veel wat ook in beeld wordt gebracht. Een beetje de Art van dit seizoen (maar toch verdenk ik haar).. Jennifer brengt veel geld binnen en Aaf is het gewoon niet. Jan Willem of Sofie voor mij.

Freek zijn reactie bij de executie. Of hij speelde het heeeel maar dan ook heel goed, maar dit leek me echt pure opluchting. Sofie doet wat mij betreft te veel wat ook in beeld wordt gebracht. Een beetje de Art van dit seizoen (maar toch verdenk ik haar).. Jennifer brengt veel geld binnen en Aaf is het gewoon niet. Jan Willem of Sofie voor mij.

Ben ik het volkomen mee eens

Voor de mensen die thuis zitten is het ongeveer al 99% zeker dat Sofie het is, maar dat zou te gemakkelijk zijn. Ik verdenk Tygo stiekem ook nog wel. Vind het er wel zo'n mannetje voor.

Hoezo dat? Eigenlijk zeg je daar mee dat 99% van de widm kijkers denkt dat het sofie is?

Ik zou Aaf nog niet afstrepen met al die hints richting ABC"tjes, alfabetisch etc....Zou best een verborgen hint richting Aaf kunnen zijn...

Vind ik ook een hele sterke hint, maar ik zie Aaf nooit wat slechts doen.. Nu ook weer woorden met ezelsbruggetje alfabet.