Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Wie is de Mol? 2014

MisterX

Wie is de Mol? 2014  

30 members have voted

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Recommended Posts

• Replies 738
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het valt mij op dat Daphne totaal niet weet hoe te reageren op de vraag 'Ben jij de mol?'. Deze aflevering toen Jennifer er naar vroeg, zocht ze al naar een uitweg. In de eerste aflevering toen JW (of was het Aaf of nog een ander) het vroeg, kon ze ook niet echt uit de voeten met die vraag...

Valt me op dat elke aflevering tot nu toe de aandacht echt extreem op iemand anders zit.

Gister bijv. sophie.

Maar heb net als [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; soort van tunnelvisie op JW.

Heeft nog geen geld binnen gehaald, maar daar zijn er wel meer van.

Alleen gister met de opdracht dat ze naar Aaf en Daphne moesten wilden Sophie en Freek nogal snel door, maar hij was nogal aan het treuzelen.

Ja ik zit ook nog op JW. Ik snap alleen dat gedoe met het geld naar de toekomst sturen, als je dan besluit om het stiekem te doen moet je het natuurlijk altijd naar jezelf sturen. Behalve als je de mol bent. Of mag dat niet?

En de keuze van Daphne valt alleen uit te leggen als ze de mol is en wist dat beiden een groen scherm zouden hebben. Vond het sowieso een mindere uitzending gisteren, ook dat 'pact' met 5 vrouwen ;e

Joh, die heeft ze gewoon vast... Maar inderdaad, begin toch wel Sofie te verdenken na deze aflevering ;c

Dat is toch editting. Sofie werd deze aflevering duidelijk naar voren geschoven als verdachte. Ik blijf bij Susan. Iemand die massaal vertrouwt wordt is sowieso een stap slimmer dan de rest bezig :)

En de keuze van Daphne valt alleen uit te leggen als ze de mol is en wist dat beiden een groen scherm zouden hebben.

Of als ze echt oerstom is.

Vond het sowieso een mindere uitzending gisteren, ook dat 'pact' met 5 vrouwen ;e

Wel lachen dat dat dan bij de eerstvolgende actie gelijk gebroken wordt :-D

[spoiler=niet klikken als je niet wil weten wie de mol is] Mol. 3 letters. Aaf. 3 letters. Jezus. Dat ik dit over het hoofd gezien heb

[spoiler=niet klikken als je niet wil weten wie de mol is]En in "Aaf Brandt Corstius" zit een 'o' en in "mol" zit ook een 'o'!

Wat is deze illuminati shit[/bernard]

Nee, als je in je eentje aan een kant zit met niemand aan de overzijde moet je lekker volop gaan roeien, dan kom je zeker niet uit je baan :cab:

ik zeg niet dat ik me daar door laat beinvloeden, maar ze brengen het wel bewust in beeld.

Jongens ik doe net een bizarre ontdekking en ik weet bijna 100% zeker wie de mol is

[spoiler=niet klikken als je niet wil weten wie de mol is] Mol. 3 letters. Aaf. 3 letters. Jezus. Dat ik dit over het hoofd gezien heb

BAAS! Met dezelfde logica heb ik ook Kees en Anne-Marie weten te ontmaskeren!

En ook met het geld op de post doen zodat dat niet meer ingezet kon worden om te gokken.

Ze stond juist hoog bij mij, maar heeft juist deze aflevering vrije val gemaakt. Denk namelijk niet dat de mol het initiatief zal nemen bij het opsturen van geld. Ook Freek stond hoog, maar die is om dezelfde reden eigenlijk ook gezakt. Vond het geld opsturen eigenlijk juist een goede actie van kandidaten die de mol voor waren. De timing was misschien niet heel gelukkig, maar echt mols vond ik die actie niet.

Edited by MisterX