007mark Gepost January 17, 2014 Share Gepost January 17, 2014 Ik had er ook echt overheen gelezen, goeie wel:-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Eko Gepost January 19, 2014 Share Gepost January 19, 2014 Kut, ik klikte per ongeluk op Tygo ;c Wilde op Sofie stemmen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fm-helden Gepost January 19, 2014 Share Gepost January 19, 2014 Aaf en Dahpne lijken mij het sowieso niet. Aangezien hun in die eerste opdracht totaal geen invloed kunnen hebben eigenlijk. Als de een molt hoort de ander het dus dat gaat gewoon niet. Daarnaast waren ze allebei gewoon goed en duidelijk bezig.. Heb z'n gevoel dat Sofie het is, maar bij Jeniffer heb ik dat gevoel. Heb nu op Jeniffer gestemd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 19, 2014 Share Gepost January 19, 2014 Aaf en Dahpne lijken mij het sowieso niet. Aangezien hun in die eerste opdracht totaal geen invloed kunnen hebben eigenlijk. Als de een molt hoort de ander het dus dat gaat gewoon niet. Daarnaast waren ze allebei gewoon goed en duidelijk bezig.. Welke eerste opdracht? In het hotel bedoel je? Kan je prima mollen hoor. Dingen onduidelijk uitleggen, het hebben over een trein die ze moeten pakken (die er A. niet was en B. niet nodig was) Maar lijkt me idd niet dat een van die twee de mol is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost January 22, 2014 Share Gepost January 22, 2014 Vind het wel jammer dat ook nu weer Aaf en Daphne werden gekozen door het programma, zoals dat de vorige afleveringen ook al een paar keer het geval was met bijvoorbeeld die voorstelling. Heb het idee dat dat vorige jaren toch meer door de kandidaten zelf werd gedaan aan de hand van moeilijke omschrijvingen. Dan was het voor de mol ook belangrijk om zelf in de juiste rol te komen. Verder was Freek verdacht bezig. Freek, Jan-Willem en Aaf zijn nu mijn grootste verdachten. Houdt Sofie ook in de gaten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost January 23, 2014 Share Gepost January 23, 2014 Zei Tygo nou serieus dat ie de woorden 2 maanden geleden al had? Of zou dat een mindfuck zijn van de montage? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rensationeel. Gepost January 23, 2014 Share Gepost January 23, 2014 (edited) Gewoon een troll van hem lijkt me Jennifer :<:<:< Wel een beetje iets bitchy's over zich Edited January 23, 2014 by Rensationeel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roprop Gepost January 23, 2014 Share Gepost January 23, 2014 Re: Wie is de Mol? 2014 Speelt iemand van die meiden voor zichzelf? Mijn god zeg. Ja, hier heb je een jokeeeerr schatje. Beter vliegen er een paar van die meiden uit. En nee, niet Jennifer ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost January 23, 2014 Share Gepost January 23, 2014 Beginnen wel met Aaf. [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trecka Gepost January 23, 2014 Share Gepost January 23, 2014 Zei Tygo nou serieus dat ie de woorden 2 maanden geleden al had? Of zou dat een mindfuck zijn van de montage?Dat zei ie inderdaad, maar dat is gewoon een bewuste mindfuck van Tygo zelf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roprop Gepost January 23, 2014 Share Gepost January 23, 2014 Re: Wie is de Mol? 2014 Beginnen wel met Aaf. [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; Ik neem hier genoegen mee. Später Daphne! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom. Gepost January 23, 2014 Share Gepost January 23, 2014 Daphne :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost January 23, 2014 Share Gepost January 23, 2014 Niet Daphne :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikarp Gepost January 23, 2014 Share Gepost January 23, 2014 Mooi. Had er vorige week gewoon uitgedonderd moeten worden met d'r domme actie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost January 23, 2014 Share Gepost January 23, 2014 Tygo, Jan-Willem en Jennifer voor finale, please Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 23, 2014 Share Gepost January 23, 2014 Jammer van Daphne, verdenk nogsteeds Jennifer wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorikheijn Gepost January 23, 2014 Share Gepost January 23, 2014 Had niet veel met Daphne, dus zit er totaal niet mee. Vond de reactie van Tygo wel prachtig toen Art zei dat de zwarte vrijstelling niet was ingezet:-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsjee10 Gepost January 23, 2014 Share Gepost January 23, 2014 Mol is denk ik sowieso een geldruiler bij ruilhandel-opdracht. Susan Daphne Sofie en Freek, een van hun dus. Susan valt voor mij ook af, blijven Freek en Sofie voor mij over als verdachten. Sofie wordt waarschijnlijk te duidelijk als mol naar voren gebracht door de regie. Freek deed het heel goed bij die woorden onthouden, onthield er 10 maar gaf er wel maar 6 door, erg verdacht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juca Gepost January 23, 2014 Share Gepost January 23, 2014 Jan-Willem en Tygo, echte helden dat. Beetje her en der fucken. Wel apart dat mijn mol, JW dus, bij Aaf koos voor die woordjesopdracht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 23, 2014 Author Share Gepost January 23, 2014 Mol is denk ik sowieso een geldruiler bij ruilhandel-opdracht. Susan Daphne Sofie en Freek, een van hun dus. Susan valt voor mij ook af, blijven Freek en Sofie voor mij over als verdachten. Sofie wordt waarschijnlijk te duidelijk als mol naar voren gebracht door de regie. Freek deed het heel goed bij die woorden onthouden, onthield er 10 maar gaf er wel maar 6 door, erg verdacht. Daphne is afgevallen, Susan, Sofie en Freek stonden alle drie al bovenaan... Daphne had ik er met een groot vraagteken als vierde persoon er bij gehouden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsjee10 Gepost January 23, 2014 Share Gepost January 23, 2014 Ja vergeten te vermelden. Redenen voor Susan kan ik niet zo 1,2,3 bedenken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost January 23, 2014 Share Gepost January 23, 2014 Mol is denk ik sowieso een geldruiler bij ruilhandel-opdracht. Susan Daphne Sofie en Freek, een van hun dus. Susan valt voor mij ook af, blijven Freek en Sofie voor mij over als verdachten. Sofie wordt waarschijnlijk te duidelijk als mol naar voren gebracht door de regie. Freek deed het heel goed bij die woorden onthouden, onthield er 10 maar gaf er wel maar 6 door, erg verdacht. Hoezo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 23, 2014 Author Share Gepost January 23, 2014 Hoezo? Dan kan de mol geld uit de pot houden. Als makkelijkste. Al valt de invloed wel mee, iedereen wil jokers en vrijstelling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsjee10 Gepost January 23, 2014 Share Gepost January 23, 2014 Enige waar de mol baat bij heeft in deze opdracht is om de helft van 1500 te hebben of te krijgen. Hierdoor zal er nooit 1500 in de pot komen. Natuurlijk kan je zeggen dat dit ook was gebeurd als de mol geruild had met iets anders dan geld, maar ik denk niet dat de mol het hierop zou gooien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost January 23, 2014 Share Gepost January 23, 2014 De kans dat de twee met geldbedragen met elkaar zouden ruilen is sowieso minder dan 2%(volgens mij 1/8 * 1/7), dus ik denk dat je als Mol dat gokje wel kan wagen om uit zicht te blijven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts