Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Rogier.:

Drommeltje stond niet op zijn lijn hoor bij die laatste penalty. Wil ik nog wel even terugzien.

Maargoed, vooral matig van het Europese voetbal volgend jaar. Hopen dat je van AZ wint straks.

Dommel stond inderdaad al voor zijn lijn.

Zet je geld maar alvast in op AZ. Dit team valt niet meer op te laden voor de rest van het seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei joostmakaay:

Drommel stond voor z'n lijn, bij die goal van Ajax had PSV een corner moet krijgen etc etc etc.

.. en bij de goal van PSV had Ajax een overtreding moeten krijgen.

Eens hoor, je koopt er helemaal niets voor, maar je zou toch verwachten dat dit soort niet-arbitraire beslissingen goed gaan op zo'n moment. Zal daarom ook vast toch net wel op zijn lijn hebben gestaan ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De content is niet zo gevoelig als de spoiler doet voorkomen, maar wat is het desalniettemin toch treurig dat het nooit eens normaal kan bij zo'n finale in de Kuip. Natuurlijk gaat de rekening naar Ajax, maar waar is dit - behalve mooie nieuwe toiletten en stoeltjes in de Kuip - nu goed voor? Holbewonergedrag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Urbeto:

De content is niet zo gevoelig als de spoiler doet voorkomen, maar wat is het desalniettemin toch treurig dat het nooit eens normaal kan bij zo'n finale in de Kuip. Natuurlijk gaat de rekening naar Ajax, maar waar is dit - behalve mooie nieuwe toiletten en stoeltjes in de Kuip - nu goed voor? Holbewonergedrag. 

Prachtig zeg 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze parel uit het Feyenoord topic er even bij gepakt:

Citaat

Zal mij weer eens niet populair maken in dit topic maar dit is echt een Feyenoord probleem, dus schuif het aub niet af naar de maatschappij of naar andere voetbalclubs maar betrek het op jezelf. De ongekende haat vanuit Rotterdam naar Amsterdam is bizar, gênant en gevaarlijk (...).

Toont eens te meer maar weer eens aan dat het gros van de "harde kernen" bij voetbalclubs totale randdebielen zijn die hun emoties en agressie niet in toom kunnen houden. Gaat toch nergens over om je frustratie te uiten op een WC. Kom je savonds weer thuis bij je vrouw en kinderen en ga je weer de familieman spelen:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Urbeto:

Tja, ik snap al jaren niet waarom de bekerfinale in De Kuip is en de JC-Schaal in de Arena. Vragen om problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Tja, ik snap al jaren niet waarom de bekerfinale in De Kuip is en de JC-Schaal in de Arena. Vragen om problemen.

De bekerfinale in de Kuip is traditie en wat mij betreft meer dan terecht; er gaat in Nederland niets boven een bekerfinale eind april in een zonnige Kuip. Het kan de perfecte ambiance zijn. Dit gedrag daarentegen, blijft gewoon ontzettend sneu. 

De JC Schaal wordt al enkele jaren niet meer standaard in de Arena gespeeld. Het vindt tegenwoordig plaats in het stadion van de kampioen. Dat heeft in voorgaande jaren tot gevolg gehad dat het vaker dan me lief was in de Arena plaatsvond, maar dat terzijde:classic_wink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Dat bekershirt ook van Ajax ;c "De Kuip is van ons" ;c;c;c Alsof Feyenoorders voor de JC schaal met een shirtje gaan lopen met de Arena erop. :D 

Niet doen alsof Feyenoorders zich nooit druk maken over Ajax ;) 

Hoogtepunt was wel Bassey die gewoon tijdens een aanval van Ajax Luuk de Jong helpt met zijn kramp. Voor de rest echt weer 1 grote tragedie qua gedrag en spel van Ajax. 

bewerkt door Gert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Urbeto:

De bekerfinale in de Kuip is traditie en wat mij betreft meer dan terecht; er gaat in Nederland niets boven een bekerfinale eind april in een zonnige Kuip. Het kan de perfecte ambiance zijn. Dit gedrag daarentegen, blijft gewoon ontzettend sneu. 

De JC Schaal wordt al enkele jaren niet meer standaard in de Arena gespeeld. Het vindt tegenwoordig plaats in het stadion van de kampioen. Dat heeft in voorgaande jaren tot gevolg gehad dat het vaker dan me lief was in de Arena plaatsvond, maar dat terzijde

Moet eerlijk bekennen dat ik hier niet van op de hoogte was. ;c 

In Engeland pakken ze het in ieder geval beter aan. Lekker naar Wembley voor dit soort potjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Thierryvane:

Moet eerlijk bekennen dat ik hier niet van op de hoogte was. ;c 

In Engeland pakken ze het in ieder geval beter aan. Lekker naar Wembley voor dit soort potjes.

Om nou supporters uit Amsterdam en Eindhoven naar Londen te sturen..

Maar dat is hier niet zo simpel te bewerkstelligen denk ik. We hebben geen neutraal stadion en als dat er wel zou komen zit je weer met hetzelfde probleem. In Rotterdam? problemen met Ajacieden. In Amsterdam? Problemen met Feyenoorders. In Utrecht? problemen met beide + Utrecht supporters;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

Deze parel uit het Feyenoord topic er even bij gepakt:

Toont eens te meer maar weer eens aan dat het gros van de "harde kernen" bij voetbalclubs totale randdebielen zijn die hun emoties en agressie niet in toom kunnen houden. Gaat toch nergens over om je frustratie te uiten op een WC. Kom je savonds weer thuis bij je vrouw en kinderen en ga je weer de familieman spelen:D.

Dacht toch echt dat jullie in de halve finale al waren verslagen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei cimbomcu:

Dacht toch echt dat jullie in de halve finale al waren verslagen..

Ja dat klopt? Wat wil je hier mee zeggen? Het toont gewoon aan dat er debielen bij alle clubs zitten. Bij Feyenoord en  iets mindere mate Ajax wat meer dan bij andere clubs maar jij bracht het alsof het een Feyenoordprobleem is, wat gewoon absolute onzin is ook als je het aantal incidenten met Ajax supporters erbij pakt van de afgelopen jaren.

Maar goed, dit is niet leuk om te brengen na een verloren bekerfinale dat realiseer ik me wel, waarvoor excuses. Dit zie ik zelf los van de bekerfinale maar ik begrijp dat je dat als supporter minder ziet na het resultaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Beppu:

Ja dat klopt? Wat wil je hier mee zeggen? Het toont gewoon aan dat er debielen bij alle clubs zitten. Bij Feyenoord en  iets mindere mate Ajax wat meer dan bij andere clubs maar jij bracht het alsof het een Feyenoordprobleem is, wat gewoon absolute onzin is ook als je het aantal incidenten met Ajax supporters erbij pakt van de afgelopen jaren.

Maar goed, dit is niet leuk om te brengen na een verloren bekerfinale dat realiseer ik me wel, waarvoor excuses. Dit zie ik zelf los van de bekerfinale maar ik begrijp dat je dat als supporter minder ziet na het resultaat.

Oh nee maakt mij echt niet uit. Beetje triest van de Ajax supporters idd. Ik vind het alleen niet zo'n probleem en zeker niet te vergelijken met wanstaltige dingen waar Feyenoord wel eens mee komt. Maar goed.

Denk gewoon dat het helaas heel normaal en gebruikelijk is om het stadion van je rivaal kapot te maken als jij er zelf wel speelt, en je rivaal niet. Was ook zo gebeurt in Eindhoven of Amsterdam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites