Erwin. Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Pas maar goed op je spullen dan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Vandaag 2 tickets gekocht voor mij en mijn broer, voor Massive Attack 27 juni in Spoorpark, Tillywood(Tilburg). Iets om nu al naar uit te kijken. Waarschijnlijk blijven we overnachten in Tilburg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 4 uur geleden zei Erwin.: Pas maar goed op je spullen dan! En voor je oren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Kaartjes gekocht voor Eefje de Visser en dEUS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Poah, was vrijdag weer bizar lekker concert van Nothing But Thieves. Buiten het rocken, was het toch wel een hoogtepuntje dat ze Lover, Please Stay weer eens speelden: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 21 minuten geleden zei 007mark: Poah, was vrijdag weer bizar lekker concert van Nothing But Thieves. Buiten het rocken, was het toch wel een hoogtepuntje dat ze Lover, Please Stay weer eens speelden: Prachtig. Ze deden hem hier in Stockholm ook. Met afstand het meest intieme moment van het concert. En wat een stem, natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Op 25-2-2024 om 11:20 zei 007mark: Poah, was vrijdag weer bizar lekker concert van Nothing But Thieves. Buiten het rocken, was het toch wel een hoogtepuntje dat ze Lover, Please Stay weer eens speelden: Wij zijn vrijdag geweest. Tof concert, gewoon goede nummers. Maar bij sommige nummers werd de zang toch onverstaanbaar omdat het geluid van de band de boel overstemde. Wat ons betreft een klein minpuntje. Verder topavond gehad. Komende woensdag naar de Editors Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Nog mensen naar Editors deze week? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Zeer zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Op 4-3-2024 om 19:36 zei Christian.: Nog mensen naar Editors deze week? Net terug, mijn hemel wat waren ze gruwelijk goed zeg Voor mij een beste onbekende openingsplaat maar die was echt tof. Killer vette cover. By far 1 van onze beste concerten in de laatste 2 jaar (en dat zijn er veel geweest). Deze man is zo uniek; z’n mimiek, z’n stem. Topavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Ja eens hoor Vond de nummers van het laatste album er live ook echt lekker uitkomen. Prima avondje gehad zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart 5 minuten geleden zei Christian.: Ja eens hoor Vond de nummers van het laatste album er live ook echt lekker uitkomen. Prima avondje gehad zo. Eens inderdaad, laatste album was goed. Ik heb ze inmiddels al vrij vaak gezien dus vond het ook wel fijn dat ze eens wat andere nummers live speelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Op 17-2-2024 om 20:43 zei Petterson: Nice man, al lijkt me toch gek om iemand anders DOOM te zien doen. Nu is Bey natuurlijk zelf ook niet de minste, maar toch. Zelf a.s. vrijdag hier naar toe: https://www.dedoelen.nl/nl/agenda/21154/liquid-swords-live-2024/gza-w-phunky-nomads Heeeel benieuwd naar, lijkt me heel vet om Liquid Swords live te zien, maar ook lastig voor te stellen in een dergelijke zaal. Ja gek was het zeker, anderzijds was dat natuurlijk juist het ding van DOOM, andere mensen z'n optreden laten doen Hoe was GZA? Daar had ik ook heel graag heen gewild, maar m'n oma werd 90 (ook een feestje maar dan anders), dus ik kon niet gaan helaas. Wel heel benieuwd, want leek me echt een vette setting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart (bewerkt) Op 10-3-2024 om 09:57 zei Wokulski: Ja gek was het zeker, anderzijds was dat natuurlijk juist het ding van DOOM, andere mensen z'n optreden laten doen Hoe was GZA? Daar had ik ook heel graag heen gewild, maar m'n oma werd 90 (ook een feestje maar dan anders), dus ik kon niet gaan helaas. Wel heel benieuwd, want leek me echt een vette setting. Was, ondanks dat het niet helemaal overeenkwam met mijn verwachtingen, erg tof! Ik had gerekend op een integrale uitvoering van Liquid Swords, maar dat was het niet. Denk 50/50 nummers van Liquid Swords vs. andere nummers, waaronder een paar Wu-Tang classics (C.R.E.A.M., Protect ya Neck o.a.). Grootste verrassing was dat hij Shimmy Shimmy Ya van ODB deed, wat logischerwijs tot gevolg had dat de zaal compleet los ging. Achteraf was het niet zo gek dat hij dat nummer deed aangezien de drummer van de begeleidende band (Phunky Nomads) de broer is van ODB. Sowieso was de live-band erbij wel een toevoeging, geeft toch net een andere dimensie aan de show. Wel grappig trouwens dat dit in De Doelen was. Denk niet dat die werknemers daar helemaal gewend waren aan dit type show en publiek. Normaliter blijven bijvoorbeeld de deuren van de zaal en de bar gesloten tijdens het optreden, maar daar hadden ze nu maar van afgeweken haha 12 maart bewerkt door Petterson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Zondagavond in de Tolhuistuin geweest bij Grace Carter. Enorm goed zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Ik ga in juni hierheen: https://www.liveislive.be/nl Ben benieuwd, ken het hele festival niet, maar best een grappige mix van grote namen en Belgische acts. Kijk zelf vooral uit naar de eerste categorie (The National, Interpol, Paolo Nutini, Mogwai), maar ook benieuwd naar de lokale artiesten. Paar ken ik wel van naam, maar muzikaal nog genoeg te ontdekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Kaartjes binnen voor The Black Keys op 5 mei in Ziggo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Op 13-3-2024 om 13:24 zei Petterson: Ik ga in juni hierheen: https://www.liveislive.be/nl Ben benieuwd, ken het hele festival niet, maar best een grappige mix van grote namen en Belgische acts. Kijk zelf vooral uit naar de eerste categorie (The National, Interpol, Paolo Nutini, Mogwai), maar ook benieuwd naar de lokale artiesten. Paar ken ik wel van naam, maar muzikaal nog genoeg te ontdekken Heerlijke line-up! Pumpkins en Interpol komen ook samen naar Ahoy. Maar ik kom dan eigenlijk niet meer thuis na afloop. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Gisterenavond bij The World of Hans Zimmer geweest. Poeh, mooie avond gehad zeg. Filmmuziek van Gladiator, Pearl Harbor, Inception wel echt de hoogtepunten. Eindigen met Pirates lag voor de hand maar ook heerlijk. En de Lion King, gewoon kippenvel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Eerder deze maand Idles gehad. Dat is zo ontzettend weergaloos. Heerlijk lopen moshen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Zit nog steeds te wachten tot Sam Fender weer komt, The Killers en Airborne Toxic Event. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Mensen die naar the blues village in Grolloo gaan? Zeker dag twee spreekt mij aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Nee, maar ik heb wel zojuist tickets voor 21 Pilots in Lódz gekocht. Wat een godsvermogen kosten die krengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Gisteren, precies tijdens de klassieker, naar een loods in Delft geweest om Graeme James te aanschouwen. Had hem eerder al eens live gezien en hij had me toen compleet omver geblazen. Ik denk dat het genoeg zegt dat ik ook na het zien van de uitslag van Feyenoord geen spijt had dat van m'n keuze. Graeme James is een beetje een uit de hand gelopen straatmuzikant uit Nieuw Zeeland (en een beetje uit Rijswijk) die een stuk of 7 snaarinstrumenten en een loopmachine bij zich heeft. Elk nummer bouwt 'ie op die manier steeds op, weet het publiek goed te bespelen en maakt houdt continu je aandacht vast. Kleine impressie van hoe het eruit ziet: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Op 3-4-2024 om 10:39 zei Zawisza: Nee, maar ik heb wel zojuist tickets voor 21 Pilots in Lódz gekocht. Wat een godsvermogen kosten die krengen Ik ga naar ze in de Ziggo Dome. Duurt nog een jaar wel zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten