Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei 007mark:

Poah, was vrijdag weer bizar lekker concert van Nothing But Thieves. Buiten het rocken, was het toch wel een hoogtepuntje dat ze Lover, Please Stay weer eens speelden:

Prachtig. Ze deden hem hier in Stockholm ook. Met afstand het meest intieme moment van het concert. En wat een stem, natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-2-2024 om 11:20 zei 007mark:

Poah, was vrijdag weer bizar lekker concert van Nothing But Thieves. Buiten het rocken, was het toch wel een hoogtepuntje dat ze Lover, Please Stay weer eens speelden:

Wij zijn vrijdag geweest. Tof concert, gewoon goede nummers. Maar bij sommige nummers werd de zang toch onverstaanbaar omdat het geluid van de band de boel overstemde. Wat ons betreft een klein minpuntje. Verder topavond gehad. Komende woensdag naar de Editors :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-3-2024 om 19:36 zei Christian.:

Nog mensen naar Editors deze week?

Net terug, mijn hemel wat waren ze gruwelijk goed zeg :< Voor mij een beste onbekende openingsplaat maar die was echt tof. Killer vette cover. By far 1 van onze beste concerten in de laatste 2 jaar (en dat zijn er veel geweest). Deze man is zo uniek; z’n mimiek, z’n stem. Topavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Christian.:

Ja eens hoor :< Vond de nummers van het laatste album er live ook echt lekker uitkomen. Prima avondje gehad zo. 

Eens inderdaad, laatste album was goed. Ik heb ze inmiddels al vrij vaak gezien dus vond het ook wel fijn dat ze eens wat andere nummers live speelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-2-2024 om 20:43 zei Petterson:

Nice man, al lijkt me toch gek om iemand anders DOOM te zien doen. Nu is Bey natuurlijk zelf ook niet de minste, maar toch.

Zelf a.s. vrijdag hier naar toe: https://www.dedoelen.nl/nl/agenda/21154/liquid-swords-live-2024/gza-w-phunky-nomads

Heeeel benieuwd naar, lijkt me heel vet om Liquid Swords live te zien, maar ook lastig voor te stellen in een dergelijke zaal.

Ja gek was het zeker, anderzijds was dat natuurlijk juist het ding van DOOM, andere mensen z'n optreden laten doen ;)

Hoe was GZA? Daar had ik ook heel graag heen gewild, maar m'n oma werd 90 (ook een feestje maar dan anders), dus ik kon niet gaan helaas. Wel heel benieuwd, want leek me echt een vette setting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-3-2024 om 09:57 zei Wokulski:

Ja gek was het zeker, anderzijds was dat natuurlijk juist het ding van DOOM, andere mensen z'n optreden laten doen

Hoe was GZA? Daar had ik ook heel graag heen gewild, maar m'n oma werd 90 (ook een feestje maar dan anders), dus ik kon niet gaan helaas. Wel heel benieuwd, want leek me echt een vette setting.

Was, ondanks dat het niet helemaal overeenkwam met mijn verwachtingen, erg tof! Ik had gerekend op een integrale uitvoering van Liquid Swords, maar dat was het niet. Denk 50/50 nummers van Liquid Swords vs. andere nummers, waaronder een paar Wu-Tang classics (C.R.E.A.M., Protect ya Neck o.a.). Grootste verrassing was dat hij Shimmy Shimmy Ya van ODB deed, wat logischerwijs tot gevolg had dat de zaal compleet los ging. Achteraf was het niet zo gek dat hij dat nummer deed aangezien de drummer van de begeleidende band (Phunky Nomads) de broer is van ODB. Sowieso was de live-band erbij wel een toevoeging, geeft toch net een andere dimensie aan de show.

Wel grappig trouwens dat dit in De Doelen was. Denk niet dat die werknemers daar helemaal gewend waren aan dit type show en publiek. Normaliter blijven bijvoorbeeld de deuren van de zaal en de bar gesloten tijdens het optreden, maar daar hadden ze nu maar van afgeweken haha 

bewerkt door Petterson
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga in juni hierheen: https://www.liveislive.be/nl

Ben benieuwd, ken het hele festival niet, maar best een grappige mix van grote namen en Belgische acts. Kijk zelf vooral uit naar de eerste categorie (The National, Interpol, Paolo Nutini, Mogwai), maar ook benieuwd naar de lokale artiesten. Paar ken ik wel van naam, maar muzikaal nog genoeg te ontdekken :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-3-2024 om 13:24 zei Petterson:

Ik ga in juni hierheen: https://www.liveislive.be/nl

Ben benieuwd, ken het hele festival niet, maar best een grappige mix van grote namen en Belgische acts. Kijk zelf vooral uit naar de eerste categorie (The National, Interpol, Paolo Nutini, Mogwai), maar ook benieuwd naar de lokale artiesten. Paar ken ik wel van naam, maar muzikaal nog genoeg te ontdekken  

Heerlijke line-up! Pumpkins en Interpol komen ook samen naar Ahoy. Maar ik kom dan eigenlijk niet meer thuis na afloop. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisterenavond bij The World of Hans Zimmer geweest. Poeh, mooie avond gehad zeg. Filmmuziek van Gladiator, Pearl Harbor, Inception wel echt de hoogtepunten. Eindigen met Pirates lag voor de hand maar ook heerlijk. En de Lion King, gewoon kippenvel :classic_ohmy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren, precies tijdens de klassieker, naar een loods in Delft geweest om Graeme James te aanschouwen. Had hem eerder al eens live gezien en hij had me toen compleet omver geblazen. Ik denk dat het genoeg zegt dat ik ook na het zien van de uitslag van Feyenoord geen spijt had dat van m'n keuze.

Graeme James is een beetje een uit de hand gelopen straatmuzikant uit Nieuw Zeeland (en een beetje uit Rijswijk) die een stuk of 7 snaarinstrumenten en een loopmachine bij zich heeft. Elk nummer bouwt 'ie op die manier steeds op, weet het publiek goed te bespelen en maakt houdt continu je aandacht vast.

Kleine impressie van hoe het eruit ziet:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-4-2024 om 10:39 zei Zawisza:

Nee, maar ik heb wel zojuist tickets voor 21 Pilots in Lódz gekocht. Wat een godsvermogen kosten die krengen 

Ik ga naar ze in de Ziggo Dome. Duurt nog een jaar wel zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites