Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'managersutd'đŸ”¥ Ă—
MU vraagt zich af... gebruik jij de preview-functionaliteit wel eens op MU? Ă—

Recommended Posts

Gepost
32 minuten geleden zei lennard95:

Was best leuk nog, kwam puur omdat mn maat draaide en ik gastenlijst plek had.

Hoorde het toen je aankwam, ja. Wie was die maat van je dan? Die tweede dj?

Gepost

Ik overweeg kaarten te kopen voor Green Day in de GelreDome volgend jaar. Nu heb ik een paar berichten gelezen op het internet het stadion niet zo geschikt zou zijn voor concerten. Hebben jullie ervaringen met de GelreDome?

Gepost

Ben er één keer geweest voor Roger Waters en dat was toen prima. Vervoer was goed te doen (openbaar vervoer) en kan me niet herrineren dat het geluid en de beleving daar tegen viel.

Gepost

Afgelopen zondag Nothing But Thieves en Tom O'dell live mogen meemaken. Week ervoor Noel Gallagher. Best prima vertoeven. Voor volgende week staat Gibbs op de planning :mmm:

Gepost
5 uur geleden zei FlyD:

Hoe was het? Ik ga woensdag naar The Opposites in de AB.

Was echt super vet. Heel het optreden was een grote bonk energie. 

Ga komende week in Eindhoven nog een keer. 

Gepost
Op 17-12-2023 om 20:21 zei The Saint:

Was echt super vet. Heel het optreden was een grote bonk energie. 

Ga komende week in Eindhoven nog een keer. 

In de AB ook een super vet optreden. Echt genoten van de sfeer en de energie! Gastoptreden van Jan Vertonghen er nog bij, heerlijke avond!

Gepost

Weer thuis vanuit De Melkweg. Bezoekje gebracht aan Giant Rooks!

Had ze ook al eens ingezonden bij Worldvision, maar erg leuk bandje

Gepost

Vanavond naar het Metropool Orkest geweest en man, wat was dat gruwelijk! Ze speelden de hele avond gamemuziek en je kon zelfs meegamen. Meerdere keren kippenvel gehad, het klonk echt prachtig en de dynamiek in de arrangementen is weergaloos. Absolute aanrader, ook als je geen gamer bent (kende zelf maar twee songs).

Gepost

Afgelopen maandagavond hier in Stockholm naar Nothing But Thieves geweest. Ze speelden in Fryshuset, een vrij kleine venue met zo'n 1500 aanwezigen. Dit gaf de sfeer wat intiems. Het was een topervaring. Bad Nerves in het voorprogramma vond ik niet veel, maar de hoofdact maakte dat ruimschoots goed. Alle grote hits kwamen voorbij en ze speelden ook nog enkele van hun mij onbekende vroegere muziek. Het is echt ongekend wat het vocale bereik van Conor Mason is. Persoonlijke hoogtepunten waren Impossible en Amsterdam. 

425990191-780005077316595-25344942115864

Gepost
1 uur geleden zei Urbeto:

Afgelopen maandagavond hier in Stockholm naar Nothing But Thieves geweest. Ze speelden in Fryshuset, een vrij kleine venue met zo'n 1500 aanwezigen. Dit gaf de sfeer wat intiems. Het was een topervaring. Bad Nerves in het voorprogramma vond ik niet veel, maar de hoofdact maakte dat ruimschoots goed. Alle grote hits kwamen voorbij en ze speelden ook nog enkele van hun mij onbekende vroegere muziek. Het is echt ongekend wat het vocale bereik van Conor Mason is. Persoonlijke hoogtepunten waren Impossible en Amsterdam. 

Dat klinkt goed. Belooft een hoop voor de Ziggo Dome over twee weken!

Gepost
21 uur geleden zei Wokulski:

Nog iemand bij BEYONDOOM (Yasiin Bey doet MF DOOM) net?

Helemaal gemist deze. Madvillainy is een van de beste albums ooit. Was het vet?

Gepost
Op 7-2-2024 om 20:12 zei Vreven:

Helemaal gemist deze. Madvillainy is een van de beste albums ooit. Was het vet?

Was ook binnen een uur uitverkocht, dus niet heel gek. En ja, vet was het zeker. Maar heel eerlijk, het was meer dat ik het een keer gezien moest hebben, niet zozeer dat het echt super goed was. Yasiin kwam keurig een uur te laat, deed denk ik een nummertje of 10 van DOOM (a 2-3 minuten per nummer) en liet nog wat nieuw eigen werk horen (waar hij niet eens alles zelf van rapte). De rest van de tijd vulde hij op met zingen/praten, NRC noemde het meer een voordracht dan een concert en dat was het af en toe ook. Zij gaven het 4 ballen, ik zou het bij 3 houden. Had het niet willen missen, maar Yasiin heeft mijn 50 euro gauw verdiend.