Jump to content
Doe mee met de jubileumeditie van het MU Worldvisionsongfestival! ×

In concert!

Richarð.

Recommended Posts

Op 6-10-2023 om 23:02 zei Grote Ree:

Voor de bluegrassliefhebbers onder ons: Bertolf heeft een nieuw album en is een tour gestart. Kom net van zijn show terug. Wat een muzikaal genot vol met technische hoogstandjes, prachtige samenzang en mooie anekdotes. Absolute aanrader.

Hierop aanvullend: vanavond om 22.40 uur is op NPO 2 een documentaire over Bertolf.

• Like 1

Op 17-12-2023 om 20:21 zei The Saint:

Was echt super vet. Heel het optreden was een grote bonk energie. 

Ga komende week in Eindhoven nog een keer. 

In de AB ook een super vet optreden. Echt genoten van de sfeer en de energie! Gastoptreden van Jan Vertonghen er nog bij, heerlijke avond!

Vanavond naar het Metropool Orkest geweest en man, wat was dat gruwelijk! Ze speelden de hele avond gamemuziek en je kon zelfs meegamen. Meerdere keren kippenvel gehad, het klonk echt prachtig en de dynamiek in de arrangementen is weergaloos. Absolute aanrader, ook als je geen gamer bent (kende zelf maar twee songs).

• Like 4

Afgelopen maandagavond hier in Stockholm naar Nothing But Thieves geweest. Ze speelden in Fryshuset, een vrij kleine venue met zo'n 1500 aanwezigen. Dit gaf de sfeer wat intiems. Het was een topervaring. Bad Nerves in het voorprogramma vond ik niet veel, maar de hoofdact maakte dat ruimschoots goed. Alle grote hits kwamen voorbij en ze speelden ook nog enkele van hun mij onbekende vroegere muziek. Het is echt ongekend wat het vocale bereik van Conor Mason is. Persoonlijke hoogtepunten waren Impossible en Amsterdam

425990191-780005077316595-25344942115864

• Like 3

1 uur geleden zei Urbeto:

Afgelopen maandagavond hier in Stockholm naar Nothing But Thieves geweest. Ze speelden in Fryshuset, een vrij kleine venue met zo'n 1500 aanwezigen. Dit gaf de sfeer wat intiems. Het was een topervaring. Bad Nerves in het voorprogramma vond ik niet veel, maar de hoofdact maakte dat ruimschoots goed. Alle grote hits kwamen voorbij en ze speelden ook nog enkele van hun mij onbekende vroegere muziek. Het is echt ongekend wat het vocale bereik van Conor Mason is. Persoonlijke hoogtepunten waren Impossible en Amsterdam

Dat klinkt goed. Belooft een hoop voor de Ziggo Dome over twee weken!

• Like 1