Laki Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) Over Ierland. (een deel v/d commentaar had ik trouwens al ergens eens geplaatst in de thread). 11 mei bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 2 uur geleden zei La Pulga: @Laki heb jij wellicht nog wat laatste geruchten? Je hebt al 5 minuten niets gespeculeerd of klakkeloos van X overgenomen. Ik maak me nogal zorgen nu Niet doen LP. Nergens voor nodig. Lekker United de Champions League bezorgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Citaat De Zweedse publieke omroep SVT meldt in hun liveblog dat de EBU momenteel een crisisbijeenkomst houdt. Dat heeft alles te maken met de heftige reacties uit het Nederlandse kamp op het uitsluiten van Klein. Ad.nl Wat een shitshow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Al die plottwists, het lijkt verdomme wel een Scandinavische misdaadserie joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 4 minuten geleden zei neva: Ad.nl Wat een shitshow. Wat hadden ze dan verwacht eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 10 minuten geleden zei Kelvin: Al die plottwists, het lijkt verdomme wel een Scandinavische misdaadserie joh. Is het geen reboot of sequel van ‘The Bridge’? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 39 minuten geleden zei Hwb: Ik vind dit toch zo overdreven he. Hij wordt niet veroordeeld. Hij mag niet meedoen aan een wedstrijd, omdat hij iets heeft gedaan dat volgens de organisator van die wedstrijd niet door de beugel kan. Het onderzoek loopt inderdaad nog, maar dat duurt nog weken. Daar kan de organisatie natuurlijk niet op wachten. En bovendien kun je best andere normen hanteren dan de wettelijke. Dus zelfs als hij niet vervolgd of wel vervolgd maar vrijgesproken wordt, kan de EBU volledig gelijk hebben. We begrijpen allebei nog wel dat ik dit besluit van de EBU niet aan een wettelijke veroordeling gelijkstel, maar de uitkomst is voor zijn deelname hetzelfde. Joost wordt hier ernstig benadeeld - en in mijn optiek dus veroordeeld - terwijl hij nog nergens schuldig aan is bevonden. Ik begrijp best dat de organisator dit mag doen omdat het over een door hun georganiseerde wedstrijd gaat, maar ik vind de gang van zaken beschamend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Fransman maakt al een statement tijdens de repetitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 1 uur geleden zei Hwb: Ik vind dit toch zo overdreven he. Hij wordt niet veroordeeld. Hij mag niet meedoen aan een wedstrijd, omdat hij iets heeft gedaan dat volgens de organisator van die wedstrijd niet door de beugel kan. Het onderzoek loopt inderdaad nog, maar dat duurt nog weken. Daar kan de organisatie natuurlijk niet op wachten. En bovendien kun je best andere normen hanteren dan de wettelijke. Dus zelfs als hij niet vervolgd of wel vervolgd maar vrijgesproken wordt, kan de EBU volledig gelijk hebben. Dus als vandaag een willekeurige medewerker van de RAI zegt dat Pogacar hem heeft geduwd, zou jij het prima vinden als de Giro Pogi tijdens het lopend onderzoek eruit tyft? Dat geloof ik niet helemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Stany Crets... als die het al zegt... Goed mogelijk dat België het niet eens uitzendt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 3 minuten geleden zei Laki: Stany Crets... als die het al zegt... Goed mogelijk dat België het niet eens uitzendt. Doe je nu ironisch of ben je serieus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) Statement avro tros. 11 mei bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Een opgeblazen gebeuren dus. Ben nu toch wel heel erg benieuwd naar wat de avond brengt. More drama please Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 4 minuten geleden zei timpy00: Statement avro tros. Hele zieke actie van Joost, man man. Wat een treurigheid zeg. Camera is dus weggeduwd door Joost en dat veroorzaakt een klacht? Echt wat een debiele beslissing zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 1 minuut geleden zei Vitesse88: Hele zieke actie van Joost, man man. Wat een treurigheid zeg. Camera is dus weggeduwd door Joost en dat veroorzaakt een klacht? Echt wat een debiele beslissing zeg. Online gaat het gerucht dat hij iets gezegd heeft in de trant: Als je nog een keer doet sla ik je. Maar daar is geen officiële bron van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 2 minuten geleden zei Vitesse88: Hele zieke actie van Joost, man man. Wat een treurigheid zeg. Camera is dus weggeduwd door Joost en dat veroorzaakt een klacht? Echt wat een debiele beslissing zeg. Zie enkele van de twitter vids die ik eerder vandaag deelde, en Ierland ea die ook klacht indienen tegen onrechtmatig gefilmd worden wat trouwens strafbaar is in Zweden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 7 minuten geleden zei timpy00: Online gaat het gerucht dat hij iets gezegd heeft in de trant: Als je nog een keer doet sla ik je. Maar daar is geen officiële bron van. Dat las ik ook, maar kom op. Dit is nog steeds geen reden voor een DQ. Het is lachwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/05/11/hoe-apolitiek-is-het-songfestival/ Wel eens goed dat men eens in officiële media ook eens erkent dat alles in zekere zin politiek gekleurd is, en zeker het Eurovisiesongfestival. Vroeger was dat een stuk controversiëler of edgier om te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 7 minuten geleden zei Vitesse88: Dat las ik ook, maar kom op. Dit is nog steeds geen reden voor een DQ. Het is lachwekkend. Tja, hun feestje, hun regels. Dus terecht gediskwalificeerd, dag Joost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Ze willen ons niet goed zien! #FreeJoostKlein Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Het filmen zou al tegen de afspraken zijn gebeurd staat in het statement van avrotros Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 1 uur geleden zei PJHoutman: Dus als vandaag een willekeurige medewerker van de RAI zegt dat Pogacar hem heeft geduwd, zou jij het prima vinden als de Giro Pogi tijdens het lopend onderzoek eruit tyft? Dat geloof ik niet helemaal. Lopend een juridisch onderzoek kan dat best. Als de Giro-organisatie daarnaast zelf onderzoek heeft gedaan en op basis daarvan heeft besloten dat het gedrag van Pogacar in strijd is met de reglementen en diskwalificatie rechtvaardigt. Dat is ook mijn bezwaar tegen wat bijvoorbeeld Urbeto zegt. Er zijn twee dingen los van elkaar: 1) een juridisch onderzoek 2) het handelen van de EBU Dat hij (nog) niet schuldig is bevonden in 1, betekent niet dat de EBU hem niet schuldig heeft bevonden, conform hun procedures en reglementen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 2 minuten geleden zei Hwb: Lopend een juridisch onderzoek kan dat best. Als de Giro-organisatie daarnaast zelf onderzoek heeft gedaan en op basis daarvan heeft besloten dat het gedrag van Pogacar in strijd is met de reglementen en diskwalificatie rechtvaardigt. Of het kán is helemaal niet de vraag, zoals meerdere mensen je nu al proberen uit te leggen. Of het een normale/terechte/rechtvaardige gang van zaken is, is de vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Het volgende gerucht Als ze dat besluiten dan zendt de EBU de halve finale performance uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Maar dit kan het toch niet wezen. Als dit op donderdagavond gebeurt, dan ga je op vrijdagochtend toch als volwassen mensen met elkaar in gesprek om zoiets uit te praten. Excuses aanbieden, je gaat toch niet voor zoiets al deze heisa creeren. Anders is dit echt een 'prachtige' illustratie om te laten zien hoe we tegenwoordig omgaan met conflicten, namelijk gelijk escaleren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten