Hwb Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) 18 minuten geleden zei Laki: Ik heb het gevoel dat niemand het echt weet, ook de media of betrouwbare bronnen niet. De politie van Malmö heeft gezegd dat hij wordt verdacht van bedreiging van een medewerker van de Zweedse tv. Dat zou gebeurd zijn op donderdagavond, gisteren is een klacht ingediend. Hij is verhoord, de medewerker is verhoord en getuigen zijn verhoord. Het dossier voor de politie is af, ze sturen dat nu naar de openbaar aanklager die zal beslissen over eventuele vervolging. Dat zal normaal gesproken enkele weken duren. Allemaal gewoon te vinden op (Nederlandse) nieuwssites. Dan staat nu nog de vraag open wat dit betekent voor zijn deelname aan de finale. Daarover wordt naar het schijnt nu gesproken tussen NPO, EBU en AVROTROS. 16 minuten geleden zei Laki: De media kennen het volledige verhaal ook niet. Men moet leren communiceren, dat heeft men niet gedaan. Nee, ze moeten uitzoeken wat er is gebeurd. Zolang je niet weet wat er is gebeurd, kun je daar ook niet over communiceren. Bovendien is de politie betroken, dus dan kun je al weer veel minder communiceren. Dat er weinig bekend is, leidt tot speculatie. Tegelijk heeft niemand zoveel gespeculeerd als jij. Jij hebt volop gecommuniceerd, zonder het volledige verhaal te kennen. Dat lijkt mij niet beter. 11 mei bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei * insert Michael Jackson popcorn gif. zou wat zijn als dit vanavond aan de lopende band gebeurd. Zou mij niet verbazen. (al denk ik dat wegens eerder genoemde reden, Israel vóóral hoog scoort bij televote). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 2 minuten geleden zei 007mark: * insert Michael Jackson popcorn gif. zou wat zijn als dit vanavond aan de lopende band gebeurd. Zou mij niet verbazen. (al denk ik dat wegens eerder genoemde reden, Israel vóóral hoog scoort bij televote). Zou eerder behoorlijk bijzonder zijn als dat lied weinig punten krijgt van de jury's. Buiten dat je jezelf wel heel interessant vind om niet Israël te willen noemen. Waarschijnlijk door vertraging enzo gaan we dit niet veel zien vanavond. Laten we ook hopen van niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Gebeurde in 2014 ook met Azerbeidzjan trouwens, ook in de generale repetitie waarbij Armenie niet werd uitgesproken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei "Mogen geen politieke statements gedaan worden". Zijn inmiddels al zoveel incidenten gebeurt dat we het hele gebeuren wel kunnen cancellen trouwens. Hoe matcht dit trouwens met het uitsluiten van Rusland? Of zijn die niet meer officieel uitgesloten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Deze controverse ook nog eens van de Israëlische publieke omroep, wat eigenlijk ook al een overtreding van de regels rond eurovisie is (voor een openbare zender). 1 uur geleden zei Chiemel: "Mogen geen politieke statements gedaan worden". Zijn inmiddels al zoveel incidenten gebeurt dat we het hele gebeuren wel kunnen cancellen trouwens. Hoe matcht dit trouwens met het uitsluiten van Rusland? Of zijn die niet meer officieel uitgesloten? Zijn wel degelijk uitgesloten (maar denk ook zelf geen vragende partij meer om terug aan te sluiten, ik heb gehoord dat ze de Sovjet-tegenhanger van het eurovisiesongfestival terug nieuw leven in willen blazen, wat Intervision was https://en.wikipedia.org/wiki/Intervision_Song_Contest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Gediskwalificeerd. Nja gaat ‘ie in ieder geval nog op die manier de geschiedenisboeken in. Het eerste en enige land ooit dat tijdens de competitie gediskwalificeerd is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 11 minuten geleden zei Laki: Deze controverse ook nog eens van de Israëlische publieke omroep, wat eigenlijk ook al een overtreding van de regels rond eurovisie is (voor een openbare zender). Ik snap dat je anti-Israël bent, maar kun je deze campagne buiten dit topic houden? Dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Hypocrieter dan de EBU ga je het echt niet vinden hé? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Vind het persoonlijk vreemd om Klein buiten de finale te houden. Gegeven dat het zo lang duurt om duidelijk te krijgen wat er is gebeurd, is er geen bewijs en gaat dit met niks aflopen. Hele makkelijke uitweg gekozen, teleurstellend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Ook reactie van AVROTROS, dat se disproportioneel vinden. Mijn gevoel zegt dat zwaar overtrokken is en dat hij hier genaaid wordt. Door 1 aanklacht, waarvan details dus nog verder onderzocht moeten worden. Poeh, hopelijk is Joost verder ook mentaal okee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Maar het is geen politieke aangelegenheid. Je weet nu al wat er vanavond gaat gebeuren. Wat een grap zeg. Ze hadden dit besluit ook wel gisteren kunnen maken trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 3 minuten geleden zei Rogier.: Vind het persoonlijk vreemd om Klein buiten de finale te houden. Gegeven dat het zo lang duurt om duidelijk te krijgen wat er is gebeurd, is er geen bewijs en gaat dit met niks aflopen. Hele makkelijke uitweg gekozen, teleurstellend. Neem het wel een dikke korrel zout, gezien het expliciet om een gerucht gaat en... wel de geschiedenis. Geen idee of deze reporter het bij het rechte eind heeft. Wat is de reputatie van RTL Boulevard? @Rogier. Eurosong is politiek, ik zal het proberen beperkt te houden maar... dat het politiek geworden is, is mijn schuld niet. Ik zal er wel niet verder over uitwijden en het proberen in de mate v/h mogelijke buiten dit topic te houden. Maar ik heb het gevoel laatste over de controverse nog niet is gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei “Zolang het onderzoek loopt, zou het voor hem niet gepast zijn om in de competitie te blijven” stelt het EBU in een verklaring. Ik vind dat heel krom. Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is. EBU laat zich - wederom - van zijn slechtste kant zien. Ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren, want dit is echt schandalig. Eerste keer in 68 jaar Eurovisie dat er iemand gediskwalificeerd wordt tijdens het evenement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Zijn naamsbekendheid als artiest is in veelvoud toegenomen, in dat opzicht heeft hij het goed gedaan. Verder kan hij blij zijn dat hij niet op hoeft te treden op dat enge corrupte kut feest en lekker een dagje eerder naar huis kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 2 minuten geleden zei Laki: Neem het wel een dikke korrel zout, gezien het expliciet om een gerucht gaat en... wel de geschiedenis. Geen idee of deze reporter het bij het rechte eind heeft. Wat is de reputatie van RTL Boulevard? Dat gaat geen enkel land doen, niemand gaat zijn droompodium opheffen voor zo'n statement. Dus dit is allemaal blaffen, niet bijten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei @Laki heb jij wellicht nog wat laatste geruchten? Je hebt al 5 minuten niets gespeculeerd of klakkeloos van X overgenomen. Ik maak me nogal zorgen nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 8 minuten geleden zei Kelvin: Dat gaat geen enkel land doen, niemand gaat zijn droompodium opheffen voor zo'n statement. Dus dit is allemaal blaffen, niet bijten. Zijn we daar zo zeker van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 1 minuut geleden zei Laki: Zijn we daar zo zeker van? Ik laat mij graag verrassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Ik hoop dat iedereen gewoon optreed. Ik kijk namelijk gewoon voor leuke show aantal leuke liedjes enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 4 minuten geleden zei La Pulga: @Laki heb jij wellicht nog wat laatste geruchten? Je hebt al 5 minuten niets gespeculeerd of klakkeloos van X overgenomen. Ik maak me nogal zorgen nu Goed, ik heb het al door dat ik niet welkom ben... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) Nou, is dat ook weer klaar. Wat een heisa allemaal, zou bijna gaan denken dat die vent kan zingen. Oh wacht, het is allemaal een politiek spel. Dacht altijd dat politieke uitlatingen waren verboden, wat een shitshow dit jaar. Hoezo ben jij niet welkom @Laki? Je bent Israel niet he. 11 mei bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Songfestival op dit moment: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 5 minuten geleden zei ElPrincipito: Nou, is dat ook weer klaar. Wat een heisa allemaal, zou bijna gaan denken dat die vent kan zingen. Oh wacht, het is allemaal een politiek spel. Dacht altijd dat politieke uitlatingen waren verboden, wat een shitshow dit jaar. Hoezo ben jij niet welkom @Laki? Je bent Israel niet he. Ik vond de reactie van @La Pulga vrij aanvallend (maar er is misschien de kans dat ik het verkeerd begrepen heb). Maar het kwam over als sarcastisch of uitlachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Zojuist zei Laki: Ik vond de reactie van @La Pulga vrij aanvallend (maar er is misschien de kans dat ik het verkeerd begrepen heb). Maar het kwam over als sarcastisch of uitlachen. Ah joh, ik word hier zo vaak uitgelachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten