FMNOOB Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Opdracht 5: De beste jeugdopleidingen van de VK & Ierland - Managers United (manutd.nl) Deze waren altijd wel leuk om te lezen. Vooral over regio's die bij de meesten wat onbekend zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september 5 uur geleden zei Thierryvane: Twijfel tussen de Oostenrijkse of Portugese competitie. 03:00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september (bewerkt) Eigenlijk een artikel die ik vorige week nog las, namelijk: https://manutd.nl/landen-die-toe-zijn-aan-hun-eerste-wk-deelname/ Altijd interessant om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor FM25. Edit: Nou, lees net dat je niet eens meer bondscoach kan worden... Pff. 4 september bewerkt door Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september 4 minuten geleden zei Mordurette: Eigenlijk een artikel die ik vorige week nog las, namelijk: https://manutd.nl/landen-die-toe-zijn-aan-hun-eerste-wk-deelname/ Altijd interessant om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor FM25. Jammer joh https://manutd.nl/football-manager-2025-nieuwe-informatie/ Citaat Vandaag heeft SI-topman Miles Jacobson een nieuwe ontwikkelingsblog uitgebracht, waarin hij wat dieper in gaat op de ontwikkeling van Football Manager 2025. Hoewel nieuwe screenshots ontbreken zijn er wel een paar opvallende zaken. Zo gaat de optie om bondscoach te worden voorlopig verdwijnen én is er nieuws over de release datum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Zojuist zei neva: Jammer joh https://manutd.nl/football-manager-2025-nieuwe-informatie/ Heb net m'n bericht ook aangepast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Ik hou wel van de artikelen waar FM wordt gekoppeld aan de realiteit https://manutd.nl/de-jeugdkampioenen-van-nederland/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september https://manutd.nl/football-manager-2024-gratis-via-epic/ Deze natuurlijk aangezien ik al een tijd geen FM meer gespeeld heb. Ga het morgen eens downloaden om te zien of er de laatste jaren veel is veranderd. Vast niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 september Auteur Share Geplaatst 4 september Opdracht 6 Met welke ploeg ga je als eerste aan de slag in de bèta of full release van FM25? Laat het iedereen hier alvast weten en vertel ook vooral waarom je juist met die ploeg gaat starten. Deadline: 5 september 2024, 23.59 uur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Ik zal als eerst aan de slag gaan met atromitos uit Athene, dit om de big brother challenge opnieuw te doen. ook ben ik best wel groot fan van griekse ploegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Ik moet nog even nadenken wat ik ga doen. Het wordt waarschijnlijk iets als een LLM carrière. Misschien start ik zelfs wel werkeloos. En dan zie ik wel waar ik terecht kom Ik verwacht eigenlijk niet dat ik het vrouwenvoetbal ga uit proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Met PSV en dan natuurlijk wel CL-waardige verdedigers halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Waarschijnlijk met PSV, omdat die selectie beter is dan die van Ajax, waar ik normaliter mee zou beginnen. Even de basis van het spelletje onder de knie proberen te krijgen en dan een echte game met hoogstwaarschijnlijk De Graafschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Met Manchester United, want met deze selectie moet je echt wel beter presteren en ik start elke FM met Manchester United. Ik kan ook niet met een andere club beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Met Club Brugge: ploeg van mijn hart met alweer een (op papier) schitterende kern. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september 7 uur geleden zei Fantasy: Opdracht 6 Met welke ploeg ga je als eerste aan de slag in de bèta of full release van FM25? Laat het iedereen hier alvast weten en vertel ook vooral waarom je juist met die ploeg gaat starten. Deadline: 5 september 2024, 23.59 uur Wieffer en Minteh season in Brighton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Opdracht 6 Zoals ieder jaar beginnen we met Vitesse. Dit jaar natuurlijk extra leuk in de KKD met een zeer matige selectie. Ik ga Manhoef missen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Waarschijnlijk gewoon weer met PSV. Makkelijkste club om alles even uit te proberen weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september 8 uur geleden zei Fantasy: Opdracht 6 Met welke ploeg ga je als eerste aan de slag in de bèta of full release van FM25? Laat het iedereen hier alvast weten en vertel ook vooral waarom je juist met die ploeg gaat starten. Deadline: 5 september 2024, 23.59 uur In het begin is altijd wel lekker opwarmen met een goede ploeg. Dus Real Madrid allicht, of een goede ploeg in de Premier League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Opdracht 6: Waarschijnlijk Ajax of FC Twente bij de dames. Gewoon om wat te experimenteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september 16 minuten geleden zei FMNOOB: Opdracht 6: Waarschijnlijk Ajax of FC Twente bij de dames. Gewoon om wat te experimenteren Viespeuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september 9 uur geleden zei Fantasy: Opdracht 6 Met welke ploeg ga je als eerste aan de slag in de bèta of full release van FM25? Laat het iedereen hier alvast weten en vertel ook vooral waarom je juist met die ploeg gaat starten. Deadline: 5 september 2024, 23.59 uur Wellicht met RSC Anderlecht. Al had ik stiekem gehoopt dat Dreyer vertrokken was uit onze mooie club. Nu moet ik al meteen iets bedenken om een tractor te tunen. Daarnaast ga ik dan lekker de eigen jeugd brengen in combinatie met Scandinavische koopjes/ talenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Ik begin met FC Twente, omdat dat mn clubbie is! Hopelijk hebben ze nu wel die bug eruit gehaald dat spelers gewoon fatsoenlijk over te zetten zijn naar Jong of 018 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Opdracht 6 Lastig nog, vaak probeer ik wat uit bij verschillende clubs, maar misschien ga ik mijn savegame met Zilina gewoon meenemen en daarmee verder. Anders in Portugal kijken bij Vitoria de Guimaraes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Ik hou wel van een rebuild bij een topteam, dus wellicht Chelsea financieel opruimen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Mijn eerste save wordt in de beta met PSG, even alle wonderkids opkopen en een CL binnenhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten