Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[IDS] [FM24] Centro de Alto Rendimiento

De Raam

Aanbevolen berichten

Het zou wat zijn geweest als je met deze hele voorbereiding nu vol op de broek had gekregen ;c Maar heerlijk om te zien dat je aanpassingen zijn uitwerking hebben gehad, want dit is een hele mooie zege om mee te beginnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn om te lezen dat het plan gewerkt heeft! Echter was de Xg niet helemaal in overeenstemming met de score dus het wordt lastig om dit in de return te herhalen. Toch denk ik dat je met enkele nieuwe aanpassingen ervoor kan zorgen dat je toch met de overwinning gaat lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eeuwen geleden dat ik FM nog eens bekeek vanuit 2D :D Wel nog steeds de beste manier om ook tijdens een wedstrijd bij te sturen omdat het zo wel heel duidelijk is waar de gaten vallen, zowel bij je eigen ploeg als de tegenstander. Interessant ook om zien hoe je je aanpast aan de tegenstander, dat doe ik zelf ook regelmatig, zeker wanneer mijn ploeg de grote underdog is. Ik beperk me echter meestal enkel tot mijn eigen formatie. Maar we zien wel hoe goed het gewerkt heeft tegen Flamengo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.f25eea522ccfb41283879772585fe684.png

17. EERSTE SEIZOENSHELFT (Grafisch)

firsthalfgraphic.png.64f13f671c2b1fcd6825a4b07aabedd3.png

Wedstrijden

Spoiler

image.thumb.png.ea0e42f814f30888befc8531a6f90d7f.png

Eindstand Eerste Fase

Spoiler

image.png.8e2404e3fbc8f29680682263ba625d7d.png

Andere competities

Spoiler

image.png.ffeb730878b6feadd7f508ba859ff731.png   image.png.26675caea7598236291a2ac68d82d349.png

image.png.97f952de896ce8bb69c387db04768856.png

image.thumb.png.0e59e5895b7429bc504d66b28f44f269.png

Teamstatistieken

Spoiler

image.png.9702c6f9cba4113364e320b84ed34e81.png

Reacties

Spoiler
Op 7-12-2023 om 11:58 zei Urbeto:

Ik heb herhaaldelijk genoten van je visie-updates, maar dit is waar ik toch het liefst naar kijk; toepassing in het spelletje. Zeer knappe overwinning op Flamengo, chapeau! 

Persoonlijk vind ik deze presentatie van de doelpunten ook erg fraai. Mooie inkijk!

Mooi dat dit ook in de smaak valt! Vandaag weer even een totaal andere update tussendoor.

Op 7-12-2023 om 12:01 zei DGremlin:

Zeer knappe overwinning! Mooie stukje over de aanpassingen die je doorvoert ook om aan te passen aan de tegenstander.

Bedankt. Tegen de grote jongens moet je je gewoon aanpassen, vind ik. Maakt het spelletje ook wat leuker!

Op 7-12-2023 om 12:05 zei Kyrill:

Hele mooie overwinning, en prachtig stuk weer!!

Bedankt maatje!

Op 7-12-2023 om 12:24 zei Tim':

Het zou wat zijn geweest als je met deze hele voorbereiding nu vol op de broek had gekregen ;c Maar heerlijk om te zien dat je aanpassingen zijn uitwerking hebben gehad, want dit is een hele mooie zege om mee te beginnen!

Haha, ja, dat zou wat zijn inderdaad! 

Op 7-12-2023 om 13:09 zei neva:

Ah ja. Nou, dat was een succes :D heb weer een aantal minuten nauwelijks met m'n ogen geknipperd, bedankt!

Vergeleken met de rest viel het toch wel mee?

Op 7-12-2023 om 13:36 zei 19CH98:

Fijn om te lezen dat het plan gewerkt heeft! Echter was de Xg niet helemaal in overeenstemming met de score dus het wordt lastig om dit in de return te herhalen. Toch denk ik dat je met enkele nieuwe aanpassingen ervoor kan zorgen dat je toch met de overwinning gaat lopen.

Gelukkig wisten we het in Brazilië af te maken :D 

Op 7-12-2023 om 14:57 zei delichris:

Een mooie voorbereiding gespeeld en die overwinning op Flamengo is wel heel erg lekker.

Bedankt!

Op 7-12-2023 om 16:21 zei Rykjvk1:

Heerlijk verhaal, mooi dat je de tijd neemt om te vertellen wat je aan het doen bent. 

Ik heb er zeker wat van opgestoken! :D 

Mooi man, dat is het doel van deze novelle!

Op 7-12-2023 om 19:55 zei larrie:

Een mooi en duidelijk verhaal hoe je je tactiek afstemt op de club en materiaal. Daarna een een mooi stuk hoe je je tegenstander benadert met een duidelijke en heldere uitleg. En uit eindelijk ook een mooi resultaat tegen een zeer goede ploeg.

De plannen zijn goed uitgevoerd in die wedstrijd, dat helpt!

Op 7-12-2023 om 20:11 zei Djurovski:

Mooi om te zien hoe jij je aanpast aan de tegenstander. Knappe overwinning

Het leuke is dat als ik het allemaal opschrijf, het allemaal nog net wat beter gaat. Geeft mezelf ook ruimte om over bepaalde dingen na te denken. Dat het dan ook nog werkt is alleen maar een plus.

Op 8-12-2023 om 09:25 zei ElMarcos:

Je begint de update met een goed voorbereiding en vervolgens een leuke korte analyse van de tegenstander en een mooie presentatie van het duel. Zeer knappe overwinning ook!

Bedankt man!

Op 8-12-2023 om 09:50 zei bas huijsmans:

Zoals al vaker gezegd. Allemaal leuk het theoretische 'gelul' maar het allermooiste is toch om te zien hoe de theorie in de praktijk wordt gebracht. Ook dat valt totaal niet tegen met mooie aanpassingen aan een tegenstander en een mooie overwinning.

Haha, bedankt Bas! 

Op 8-12-2023 om 10:04 zei Marius:

Eeuwen geleden dat ik FM nog eens bekeek vanuit 2D :D Wel nog steeds de beste manier om ook tijdens een wedstrijd bij te sturen omdat het zo wel heel duidelijk is waar de gaten vallen, zowel bij je eigen ploeg als de tegenstander. Interessant ook om zien hoe je je aanpast aan de tegenstander, dat doe ik zelf ook regelmatig, zeker wanneer mijn ploeg de grote underdog is. Ik beperk me echter meestal enkel tot mijn eigen formatie. Maar we zien wel hoe goed het gewerkt heeft tegen Flamengo!

Ik vind 2D vooral prettig om te kijken hoe de tactiek precies werkt. Ik kan dan alle spelers in de gaten houden en zie sneller patronen ontstaan. Moet zeggen dat ik sinds vorig jaar ook wel over ben gestapt naar 3D, daarvoor altijd nog 2D gespeeld.

Taglijst

Credits voor de graphic gaan naar @Keeza aangezien ik het idee uit zijn Double Triple novelle heb overgenomen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat loopt alvast als een trein zo te zien. Nationaal met sprekend gemak bovenaan geëindigd, al had je wellicht - al was het maar voor de eer - wel liever niet van de nummer 2 verloren kan ik me voorstellen. De 15/18 in de Copa Libertadores is ook erg sterk, zeker omdat je een club als Colo Colo toch ook ver achter je laat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites