Etryn Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 3 minuten geleden zei Urbeto: Op Sortitoutsi staat de FMV Logos Megapack. Google die en je zit gebakken. Facepacks gebruik ik zelf niet, maar die kun je daar ook ongetwijfeld vinden. Dank je. Vind je het niet storend wanneer van toch wel redelijk bekende spelers de gezichten ontbreken? Of valt dat inmiddels al mee (moet bekennen dat ik altijd direct de skins etc uit oudere edities meeneem). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 2 minuten geleden zei Etryn: Dank je. Vind je het niet storend wanneer van toch wel redelijk bekende spelers de gezichten ontbreken? Of valt dat inmiddels al mee (moet bekennen dat ik altijd direct de skins etc uit oudere edities meeneem). Nee ik heb daar nooit zo'n last van. Nederland is sowieso ook wel redelijk goed vertegenwoordigd qua foto's. Ik heb voorheen wel eens zo'n cut out faces megapack gehad, maar de ruimte die dat inneemt op je laptop is immens. Dat vond ik het op een gegeven moment niet meer waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 21 minuten geleden zei Etryn: Top, bedankt. Ik ga me er maandagavond over buigen. Heb je zelf ook logo- en facepacks welke je, net als deze skin kunt aanbevelen? ik gebruik zelf altijd de Cut-Out megapack, dat zijn vrij simpele faces maar denk dat je dan zeker voor 99% van alle spelers wel voorzien bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etryn Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 12 minuten geleden zei Oerlie: ik gebruik zelf altijd de Cut-Out megapack, dat zijn vrij simpele faces maar denk dat je dan zeker voor 99% van alle spelers wel voorzien bent. Bedankt voor de tip. 15 minuten geleden zei Urbeto: Nee ik heb daar nooit zo'n last van. Nederland is sowieso ook wel redelijk goed vertegenwoordigd qua foto's. Ik heb voorheen wel eens zo'n cut out faces megapack gehad, maar de ruimte die dat inneemt op je laptop is immens. Dat vond ik het op een gegeven moment niet meer waard. Dat is dan de keerzijde inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 3 uur geleden zei bas huijsmans: En als je de snelle opstelling knop gebruikt van de assistent? Misschien pakt die dat wel als goede opstelling en dan kan je de wedstrijd zelf nog spelen. Mocht je de opstelling met de knop 'Beste opstelling' gedaan hebben, dan kan het ook zijn dat er verhuurde spelers in de opstelling staan Zal ik vanavond even proberen. Thx alvast. 3 uur geleden zei Bogatyr: Iets in je tacktiekscherm met de filters? Ik zou daar eens gaan kijken. Zal ik ook even naar kijken. Thx! 2 uur geleden zei Jotew: Nou? Ben je er al achter wat het probleem kan zijn? Ik zou het ook niet weten namelijk.. Niet meer gespeeld, moet helaas ook gewerkt worden. Zal het vanavond allemaal proberen en laten weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Misschien een gekke vraag, maar weet iemand of (en zo ja, hoe) ik het ‘visuele’ stadion in FM kan wijzigen? Ik speel in een stadion met een maximale capaciteit van ~ 10.000, maar FM toont in game een veel groter stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Nederland lijkt 4e te gaan worden in mijn save, nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 3 uur geleden zei SantiagoMunez: Misschien een gekke vraag, maar weet iemand of (en zo ja, hoe) ik het ‘visuele’ stadion in FM kan wijzigen? Ik speel in een stadion met een maximale capaciteit van ~ 10.000, maar FM toont in game een veel groter stadion. Is volgens mij niet mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Als ik op 'wereld' klik en de transfers bekijk en vervolgens ingestroomde spelers staat er geen club bij? Is dat enkel omdat het de beta betreft? Dan kon ik bij FM20 wel zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 (bewerkt) 8 uur geleden zei Etryn: Top, bedankt. Ik ga me er maandagavond over buigen. Heb je zelf ook logo- en facepacks welke je, net als deze skin kunt aanbevelen? Ik gebruik de DF11 Faces worden iedere maand geupdated DF11 Faces daarnaast is er ook een lite versie die minder ruimte in beslag neemt. 2 november 2023 bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 10 uur geleden zei Jotew: Nou? Ben je er al achter wat het probleem kan zijn? Ik zou het ook niet weten namelijk.. Ik heb niks veranderd en kon nu wel doorgaan naar de wedstrijd. Foutje in het spel, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Ik ging eigenlijk wachten tot maandag, maar vanavond niets te doen, dus ik koop 'm al. Even een game met Ajax beginnen denk ik, tot de full release er is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Nou dat stelde ook niet veel voor... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Hier gaat het ook niet onaardig als promovendus. Door een last minute doelpuntje van Luuk de Jong in de Kuip klimmen we ook nog eens even over onze moederclub heen. Aparte taferelen op de Krommedijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Pfff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 @nevaje ging naar bed, weet je nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 2 minuten geleden zei Rinus: @nevaje ging naar bed, weet je nog? Nee. Ik ga straks lekker slapen zei ik. Eerst even de Champions League winnen in Afrika. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 2 minuten geleden zei neva: Nee. Ik ga straks lekker slapen zei ik. Eerst even de Champions League winnen in Afrika. Ah, dat gun ik je wel. Slapen met een glimlach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Het is nog even zoeken in de nieuwe versie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 1 uur geleden zei Keko: Nou dat stelde ook niet veel voor... Bestel dat shirtje maar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 1 uur geleden zei Keko: Nou dat stelde ook niet veel voor... Jij bent gewoon zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 49 minuten geleden zei Nom de Guerre: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Mooi, bedtijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 1 minuut geleden zei La Pulga: Mooi, bedtijd. Nettie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten