Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Urbeto:

Op Sortitoutsi staat de FMV Logos Megapack. Google die en je zit gebakken. Facepacks gebruik ik zelf niet, maar die kun je daar ook ongetwijfeld vinden. 

Dank je. 
Vind je het niet storend wanneer van toch wel redelijk bekende spelers de gezichten ontbreken? Of valt dat inmiddels al mee (moet bekennen dat ik altijd direct de skins etc uit oudere edities meeneem).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Etryn:

Dank je. 
Vind je het niet storend wanneer van toch wel redelijk bekende spelers de gezichten ontbreken? Of valt dat inmiddels al mee (moet bekennen dat ik altijd direct de skins etc uit oudere edities meeneem).

Nee ik heb daar nooit zo'n last van. Nederland is sowieso ook wel redelijk goed vertegenwoordigd qua foto's. Ik heb voorheen wel eens zo'n cut out faces megapack gehad, maar de ruimte die dat inneemt op je laptop is immens. Dat vond ik het op een gegeven moment niet meer waard. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Etryn:

Top, bedankt. 

Ik ga me er maandagavond over buigen. Heb je zelf ook logo- en facepacks welke je, net als deze skin kunt aanbevelen?

ik gebruik zelf altijd de Cut-Out megapack, dat zijn vrij simpele faces maar denk dat je dan zeker voor 99% van alle spelers wel voorzien bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Oerlie:

ik gebruik zelf altijd de Cut-Out megapack, dat zijn vrij simpele faces maar denk dat je dan zeker voor 99% van alle spelers wel voorzien bent.

Bedankt voor de tip.

15 minuten geleden zei Urbeto:

Nee ik heb daar nooit zo'n last van. Nederland is sowieso ook wel redelijk goed vertegenwoordigd qua foto's. Ik heb voorheen wel eens zo'n cut out faces megapack gehad, maar de ruimte die dat inneemt op je laptop is immens. Dat vond ik het op een gegeven moment niet meer waard. 

Dat is dan de keerzijde inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bas huijsmans:

En als je de snelle opstelling knop gebruikt van de assistent? Misschien pakt die dat wel als goede opstelling en dan kan je de wedstrijd zelf nog spelen.

Mocht je de opstelling met de knop 'Beste opstelling' gedaan hebben, dan kan het ook zijn dat er verhuurde spelers in de opstelling staan

Zal ik vanavond even proberen. Thx alvast.

3 uur geleden zei Bogatyr:

Iets in je tacktiekscherm met de filters? Ik zou daar eens gaan kijken.

Zal ik ook even naar kijken. Thx!

2 uur geleden zei Jotew:

Nou? Ben je er al achter wat het probleem kan zijn? Ik zou het ook niet weten namelijk..

Niet meer gespeeld, moet helaas ook gewerkt worden. Zal het vanavond allemaal proberen en laten weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei SantiagoMunez:

Misschien een gekke vraag, maar weet iemand of (en zo ja, hoe) ik het ‘visuele’ stadion in FM kan wijzigen? Ik speel in een stadion met een maximale capaciteit van ~ 10.000, maar FM toont in game een veel groter stadion. 

Is volgens mij niet mogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Etryn:

Top, bedankt. 

Ik ga me er maandagavond over buigen. Heb je zelf ook logo- en facepacks welke je, net als deze skin kunt aanbevelen?

Ik gebruik de DF11 Faces  worden iedere maand geupdated  DF11 Faces daarnaast is er ook een lite  versie die minder ruimte in beslag neemt. 

bewerkt door Copywriter
Link naar opmerking
Deel via andere websites