timpy00 Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 3 minuten geleden zei Titan: Dat klopt. Zeker omdat eerder deze FM is dat alle punten opnieuw bekeken waren qua waardes per challegen. Dacht ik stip het toch even aan voor deze of volgende FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Het is moeilijk om alles correct te waarderen, zo veel variabelen die meetellen. Volgens mij moet het spelplezier altijd op nummer 1 staan. De punten die worden toegekend, zeggen meer iets over de moeilijkheidsgraad dan over hoe lang je ergens mee bezig moet zijn. Bovendien valt er veel te combineren (journeyman x pentagon x Poke x alliteratie x ...). Kan er een heel verhaal over typen, maar het antwoord blijft hetzelfde: ik ga er niets aan veranderen . Als iemand anders er zin in heeft, geef het voor FM25 aan bij de staf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 3 minuten geleden zei Titan: Het is moeilijk om alles correct te waarderen, zo veel variabelen die meetellen. Volgens mij moet het spelplezier altijd op nummer 1 staan. De punten die worden toegekend, zeggen meer iets over de moeilijkheidsgraad dan over hoe lang je ergens mee bezig moet zijn. Bovendien valt er veel te combineren (journeyman x pentagon x Poke x alliteratie x ...). Kan er een heel verhaal over typen, maar het antwoord blijft hetzelfde: ik ga er niets aan veranderen . Als iemand anders er zin in heeft, geef het voor FM25 aan bij de staf. Was ook niet dat ik daardoor niet meer verder speel hoor. Just my two cents. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni @Titan Kan je mijn punten van de KKD Challenge toevoegen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Zojuist zei delichris: @Titan Kan je mijn punten van de KKD Challenge toevoegen? Zal binnenkort alles weer bijwerken. Zijn er meer die op hun punten wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Zojuist bijgewerkt, hopelijk klopt alles. Zo niet, glijd dan even m'n DM in of tag me nog een keer in het betreffende topic. Ik zit overigens in mijn maag met de Building a nation, die liefst 300 punten waard is. Dat steekt mijlenver boven de andere challenges uit. Ik ben geneigd daar naar 200 te gaan (heb ik mezelf overigens mee), maar dan moet @Jeroen. het daar wel mee eens zijn. Kopie van aangepaste openingspost: HALL OF FAME FM2024 Elke uitdaging is punten waard! In dit topic wordt bijgehouden hoeveel punten elke user heeft verzameld en aan welke uitdagingen hij dit te danken heeft. Uitdagingen en bijbehorende punten kun je vinden in het overzichtstopic. Wanneer je een uitdaging afgerond hebt, mention dan @Titan, zodat je een plekje in de eeuwige FM24 Hall of Fame bemachtigt! 1. @Titan 955 punten |KKD uitdaging (50), Nationalist challenge (75), 80 steam achievements, Bottom at Christmas (50), Benelux Uitdaging (50), Great klein land (150), Big Brother (100), Droom-EK (50), Building a nation (300), Rogério Ceni (50) 2. @Nom de Guerre 860 punten | 81 steam achievement, Alliteratie-uitdaging (60), 70 steam achievements, milennium challenge (50), Great klein land (100), Poképlayer (150), Big Brother (100), Hexagon voor landenteams (75), Droom-EK (50), Nationalist (75), KKD-uitdaging (50) 3. @Jeroen. 815 punten | Geef de jeugd een kans (150), Bottom at Christmas (50), KKD uitdaging (50), SAF Uitdaging(120), KKD uitdaging (50), 74 steam achievements | Nationalist challenge (75), Building a nation (300) 4. @FMNOOB 515 punten | 80 steam achievement, Alliteratie-uitdaging (60), Bottom at Christmas (50), Bottom at Easter (25), Droom-EK (50), Hexagon voor landenteams (125), Hexagon voor clubteams (125) 5. @Elsjorro1990 250 punten | KKD uitdaging (50), Geef de jeugd een kans (150), 56 steam achievements 6. @delichris 245 punten | 70 steam achievements, KKD-uitdaging (50), Hexagon voor clubteams (125) 7. @De Raam 220 punten | Geef de jeugd een kans (150), 71 steam achievements 8. @PJHoutman 210 punten |Geef de jeugd een kans (150), 62 steam achievements 9. @timpy00 180 punten | KKD uitdaging (10), Pentagon Challenge (100), 71 Steamprestaties (70) 10. @Gert 175 punten |KKD uitdaging (50), 50 steam achievements, Nationalist (75) 11 @xJordinosaur 170 punten | Bottom at Christmas (50), 70 steam achievements, Bottom at Easter (25), Droom-EK (25) 12. @Djordison 150 punten | Geef de jeugd een kans (150) 13. @Rykjvk1 135 punten |KKD uitdaging (25), Bottom at Christmas (50), 61 steam achievements 14. @Bogatyr 80 punten |81 steam achievements 15. @sennid 70 punten | 75 steam achievements 15. @bas huijsmans 105 punten | 80 steam achievements, Droom-EK (25) 15. @MisterX 70 punten |70 steam achievements 18. @Glenn08 60 punten |64 steam achievements 19. @Kyrill 50 punten | 59 steam achievements 19. @Juca 50 punten | 57 steam achievements 19. @chrisje1993 50 punten | 50 steam achievements 19. @Tim' 50 punten | Droom-EK (50) 19. @Laki 50 punten | 51 steam achievements 24. @Oerlie 40 punten | 49 steam achievements 25. @Urbeto 30 punten | 37 steam achievements 25. @The Saint 30 punten | 30 steam achievements 27. @joostmakaay 25 punten | Bottom at Easter (25) 27. @FlyD 25 punten | Droom-EK (25) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Wellicht kunnen we sowieso eens kijken naar alle punten mer zijn allen. Building a nation 300 zou prima kunnen met die minste landen, maar voor hogere landen kan het dan lager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september 1 minuut geleden zei timpy00: Wellicht kunnen we sowieso eens kijken naar alle punten mer zijn allen. Building a nation 300 zou prima kunnen met die minste landen, maar voor hogere landen kan het dan lager. Er zijn meer variabelen die zwaar meewegen dan alleen de huidige positie van het land. Niveau van jeugdinstroom, jaren totdat je een paspoort krijgt als speler, maximaal aantal niet-EU-spelers, minimum aantal jongelingen in selectie, financiële situatie van het land misschien ook nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september 5 minuten geleden zei Titan: Er zijn meer variabelen die zwaar meewegen dan alleen de huidige positie van het land. Niveau van jeugdinstroom, jaren totdat je een paspoort krijgt als speler, maximaal aantal niet-EU-spelers, minimum aantal jongelingen in selectie, financiële situatie van het land misschien ook nog. Bij building a nation zal het moeilijk zijn om vast te stellen. Maar voor andere challenges zouden we de kunnen kijken wat de gemiddelde duur van een challenge is om daar vervolgens punten aan te hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Volgens mij heb je me twee keer punten gegeven voor Steam achievements. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september @Titan Voor de Hexagon voor landenteams moet ik er 85 krijgen. Ik heb niet met elk continent het WK gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september (bewerkt) Goed werk @Titan tnx. Mis zelf wel nog punten. Heb je een tag gegeven in het desbetreffende topic. 5 september bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Aangepast in openingspost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Gok dat ik maar weer een game moet starten om die eerste plek terug te veroveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Ik zou 790 punten moeten hebben, @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik zou 790 punten moeten hebben, @Titan Staan er toch? Had de aanpassingen in de openingspost gemaakt Alleen positie klopt niet, maar dat komt nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Ik zal nog wel wat punten sprokkelen vooraleer FM25 er is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten