Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hall of Fame

19CH98

Aanbevolen berichten

Het is moeilijk om alles correct te waarderen, zo veel variabelen die meetellen. Volgens mij moet het spelplezier altijd op nummer 1 staan. De punten die worden toegekend, zeggen meer iets over de moeilijkheidsgraad dan over hoe lang je ergens mee bezig moet zijn. Bovendien valt er veel te combineren (journeyman x pentagon x Poke x alliteratie x ...).

Kan er een heel verhaal over typen, maar het antwoord blijft hetzelfde: ik ga er niets aan veranderen :D. Als iemand anders er zin in heeft, geef het voor FM25 aan bij de staf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Titan:

Het is moeilijk om alles correct te waarderen, zo veel variabelen die meetellen. Volgens mij moet het spelplezier altijd op nummer 1 staan. De punten die worden toegekend, zeggen meer iets over de moeilijkheidsgraad dan over hoe lang je ergens mee bezig moet zijn. Bovendien valt er veel te combineren (journeyman x pentagon x Poke x alliteratie x ...).

Kan er een heel verhaal over typen, maar het antwoord blijft hetzelfde: ik ga er niets aan veranderen . Als iemand anders er zin in heeft, geef het voor FM25 aan bij de staf. 

Was ook niet dat ik daardoor niet meer verder speel hoor. Just my two cents.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist bijgewerkt, hopelijk klopt alles. Zo niet, glijd dan even m'n DM in of tag me nog een keer in het betreffende topic.

Ik zit overigens in mijn maag met de Building a nation, die liefst 300 punten waard is. Dat steekt mijlenver boven de andere challenges uit. Ik ben geneigd daar naar 200 te gaan (heb ik mezelf overigens mee), maar dan moet @Jeroen. het daar wel mee eens zijn.

Kopie van aangepaste openingspost:

HALL OF FAME FM2024

image.png.fb75fcfa8aa3f2614ff8d6a59a23ea66.png

Elke uitdaging is punten waard! In dit topic wordt bijgehouden hoeveel punten elke user heeft verzameld en aan welke uitdagingen hij dit te danken heeft. Uitdagingen en bijbehorende punten kun je vinden in het overzichtstopic. Wanneer je een uitdaging afgerond hebt, mention dan @Titan, zodat je een plekje in de eeuwige FM24 Hall of Fame bemachtigt! 

1. @Titan 955 punten |KKD uitdaging (50), Nationalist challenge (75), 80 steam achievements, Bottom at Christmas (50), Benelux Uitdaging (50), Great klein land (150), Big Brother (100), Droom-EK (50), Building a nation (300), Rogério Ceni (50)

2. @Nom de Guerre 860 punten | 81 steam achievement, Alliteratie-uitdaging (60), 70 steam achievements, milennium challenge (50), Great klein land (100), Poképlayer (150), Big Brother (100), Hexagon voor landenteams (75), Droom-EK (50), Nationalist (75), KKD-uitdaging (50)

3. @Jeroen. 815 punten | Geef de jeugd een kans (150), Bottom at Christmas (50), KKD uitdaging (50), SAF Uitdaging(120), KKD uitdaging (50), 74 steam achievements | Nationalist challenge (75), Building a nation (300)

4. @FMNOOB 515 punten | 80 steam achievement, Alliteratie-uitdaging (60), Bottom at Christmas (50), Bottom at Easter (25), Droom-EK (50), Hexagon voor landenteams (125), Hexagon voor clubteams (125)

5. @Elsjorro1990  250 punten | KKD uitdaging (50), Geef de jeugd een kans (150), 56 steam achievements

6.  @delichris 245 punten | 70 steam achievements, KKD-uitdaging (50), Hexagon voor clubteams (125)

7. @De Raam 220 punten | Geef de jeugd een kans (150), 71 steam achievements

8. @PJHoutman 210 punten |Geef de jeugd een kans (150), 62 steam achievements

9. @timpy00 180 punten | KKD uitdaging (10), Pentagon Challenge (100), 71 Steamprestaties (70)

10. @Gert 175 punten |KKD uitdaging (50), 50 steam achievements, Nationalist (75)

11 @xJordinosaur 170 punten | Bottom at Christmas (50), 70 steam achievements, Bottom at Easter (25), Droom-EK (25)

12. @Djordison 150 punten | Geef de jeugd een kans (150)

13. @Rykjvk1 135 punten |KKD uitdaging (25), Bottom at Christmas (50), 61 steam achievements

14. @Bogatyr 80 punten |81 steam achievements

15. @sennid 70 punten | 75 steam achievements

15. @bas huijsmans 105 punten | 80 steam achievements, Droom-EK (25)

15. @MisterX 70 punten |70 steam achievements

18. @Glenn08 60 punten |64 steam achievements

19. @Kyrill 50 punten | 59 steam achievements

19. @Juca 50 punten | 57 steam achievements

19. @chrisje1993 50 punten | 50 steam achievements

19. @Tim' 50 punten  | Droom-EK (50)

19. @Laki 50 punten | 51 steam achievements

24. @Oerlie 40 punten | 49 steam achievements

25. @Urbeto 30 punten | 37 steam achievements

25. @The Saint 30 punten | 30 steam achievements

27. @joostmakaay 25 punten | Bottom at Easter (25)

27. @FlyD 25 punten | Droom-EK (25)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei timpy00:

Wellicht kunnen we sowieso eens kijken naar alle punten mer zijn allen.

Building a nation 300 zou prima kunnen met die minste landen, maar voor hogere landen kan het dan lager.

Er zijn meer variabelen die zwaar meewegen dan alleen de huidige positie van het land. Niveau van jeugdinstroom, jaren totdat je een paspoort krijgt als speler, maximaal aantal niet-EU-spelers, minimum aantal jongelingen in selectie, financiële situatie van het land misschien ook nog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Titan:

Er zijn meer variabelen die zwaar meewegen dan alleen de huidige positie van het land. Niveau van jeugdinstroom, jaren totdat je een paspoort krijgt als speler, maximaal aantal niet-EU-spelers, minimum aantal jongelingen in selectie, financiële situatie van het land misschien ook nog. 

Bij building a nation zal het moeilijk zijn om vast te stellen. Maar voor andere challenges zouden we de kunnen kijken wat de gemiddelde duur van een challenge is om daar vervolgens punten aan te hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites