Bolderbast Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Mijn lijstje komt morgenavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 4 uur geleden zei Bogatyr: Er is een deadline voor een reden. Een deadline die lang genoeg was imo. De grote Bogatyr heeft gesproken. Moet mijn hoofd eraf of voldoet een diskwalificatie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 4 minuten geleden zei Platina32: Moet mijn hoofd eraf of voldoet een diskwalificatie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 november 2022 Auteur Share Geplaatst 22 november 2022 De laatste inzendingen krijgen tot vanavond de tijd @Platina32 @Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Ah ik ben niet de enige dus gelukkig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Punten ingeleverd. Vond het een vrij standaard-editie qua niveau: 65% bagger, 25% middelmaat, 10% leuk. Hartelijk dank voor de extra dag, @Urbeto! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 19 uur geleden zei Platina32: De grote Bogatyr heeft gesproken. Moet mijn hoofd eraf of voldoet een diskwalificatie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 november 2022 Auteur Share Geplaatst 22 november 2022 "Geduld, te vaak getergd, wordt razernij" zei een oud-docent van mij wel eens. Hij trok het ongetwijfeld uit één of ander klassiek werk - ik had niet de indruk dat hij zelfstandig tot zulke inzichten kon komen - maar de strekking staat. Dankbaar voor jullie geduld kunnen we nu namelijk eindelijk van start met het belangrijkste deel van deze competitie: de stemmen. We beginnen deze editie in het gastland. Waar de Engelsen recentelijk na twee muzikale overwinningen en een monarchistisch verlies dit jaar inmiddels wel haar fair share aan grote evenementen heeft gehad, gaat het land toch vanaf eigen bodem op zoek naar een nieuwe overwinning. Dit doen de Engelsen door – zoals we door de eeuwen heen wel gewend zijn geraakt – op tamelijk beschamende wijze te koop te lopen met overzeese vondsten. Het nummer Primrose Hill at Midnight wordt namelijk gefeatured door de Londense indierockband Flyte, maar is eigenlijk weinig anders dan het nummer Primrose Hill dat in 2020 zonder Flyte al op het album The Sun and her Scorch verscheen. Enfin, waarom de Canadese band Dizzy de Engelsen deze kans in de schoot geworpen heeft is de organisatie een raadsel, maar het past binnen de reglementen. En, mocht het écht desastreus aflopen met de Engelse inzending, weten we in ieder geval waar de as gestrooid moet worden: Primrose Hill. Maar, zover komt het echt niet, toch? De stemmen vanuit Engeland (1/24) zie je hier. Mentions: @Laki@Gert @Djurovski@Tim' @Grote Ree @Socrates @chrisje1993 @timpy00 @Fabian. @Erwin. @Bogatyr @nasje92 @aron24 @Chiemel @007mark @Keko @Platina32 @ivago @Kyrill @Titan @bas2204 @Satyr @Bolderbast@Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Direct van de nul af, en dat via een land met een aardige inzending. Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Begint weer goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Dank voor de 8 puntjes Ree. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 2 minuten geleden zei Djurovski: Begint weer goed Mongolië kon er ook maar van eentje zijn hier . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Beginnen met twee punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Malta is positief verrast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Blijft verder afglijden die man, moet dan ook ooit een banjo aangeraakt hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Begint al kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Kijk eens, 7 punten! Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 46 minuten geleden zei Titan: Mongolië kon er ook maar van eentje zijn hier . Ik zal dit maar puur muzikaal lezen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Prima vier puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Kijk, dat is nog een mooie start. Had ook niks anders verwacht van Engeland, wat ik twee keer op rij naar de overwinning geleid heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 2 uur geleden zei Socrates: Blijft verder afglijden die man, moet dan ook ooit een banjo aangeraakt hebben Zul je net zien: ga je van bans uitdelen naar banjo bespelen. Toevallig dit weekend een banjo aangeraakt. Komt wel erg dichtbij nu. Niet dat je ook maar iets aan deze info hebt, maar toch... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Jammer genoeg geen punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Vijf punten om te beginnen, niet slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 6 punten, lekker begin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten