delichris Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Toch blijf je goed gaan ondanks dat gelijke spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Bekerwedstrijden zijn nooit gemakkelijk. Als leider het nieuwe jaar in, had niemand vooraf durven voorspellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 In de beker is doorgaan natuurlijk het allerbelangrijkst en dat is gelukt. Jammer dat het vervolgens in de competitie nog wordt weggegeven na een comfortabele voorsprong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Door het oog van de naald in de beker en daarna een onverwacht gelijkspel.. Hopelijk komt de motor snel terug op toerental. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Even bijgelezen en wat een resultaten worden hier neergezet zeg. Wel jammer dat de punten gehalveerd worden aan het eind, als ik het goed heb? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jefri Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Blijft goed draaien daar in Eupen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 november 2022 Auteur Share Geplaatst 13 november 2022 Januari , de maand waar de transfer carrousel weer mag draaien. En waar wij zes wedstrijden mochten spelen inclusief de bekerwedstrijd tegen Sint Truiden. We mochten de maand aftrappen met de wedstrijd tegen Charleroi , daarna de dubbele ontmoeting beiden in eigen huis met Sint Truiden. Vervolgens op verplaatsing naar OH Leuven. Ontvangen we Genk in eigen huis en sluiten de maand af met de derby in en tegen Luik. Een drukke maand dus. Vier spelers verlieten deze maand de Kerhweg. Youssef Mokhtari een jonge verdediger maar met weinig perspectief gaat voor 27 k naar Staebek. Amadou Keita had nog een contract voor een half jaar wat sowieso niet verlengd zou worden. Hij keert terug naar zijn geboorteland Guinea. En gaat spelen voor Horoya FC wat ons bijna 8k betaald. De volgende transfer is wel een beetje een boze geweest. Jerome Deom mocht in het echt invallen tegen Luik en pakte heel snel een domme rode kaart. Aangezien hij bij toch niet veel speelt een mooie reden om hem te verpatsen. En zo gaat de oud speler van MVV voor 300k naar Fortuna Sittard. Jason Davidson begon wat te mopperen over speeltijd. Maar Finnsson is beter en jonger dus om veel problemen te voorkomen besloten om hem zijn transfer te gunnen. Wellington Phoenix neemt hem voor 75k over. Sambou Soumano deed het nog even leuk in de oefenwedstrijden maar in de wedstrijden waar het om de knikker gaan presteert hij niet. Besloten om zijn huurcontract op te zeggen. Waar spelen gaan , komen over het algemeen ook spelers. Noa Gabriel Simic is gehaald voor de toekomst. Deze 18 jarige Kroaat die het liefst als nummer 10 speelt komt voor 80k over van het tweede van Dortmund. Waar ik graag mag shoppen. Oybek Bozorov ( mede gehaald voor de pokeplayer challenge ) is een speler die in geval van nood ook best kan starten. Maar het waarschijnlijk van invalbeurten moet gaan hebben. Oybek is een 25 jarige aanvallende flankspeler uit Oezbekistan. En komt over voor 3,3 k van FC Nasaf. Aangezien ik Teddy niet goed genoeg vind voor back up van Finnsson moest er nog een nieuwe linksback komen. Bij Real Zaragoza pikten wij voor 16k Dani Lasure op. Ook voor Deom kwam er een vervanger. Ook uit Spanje trouwens. Toni Moya is een 24 jarige centrale middenvelder en komt voor 190k over van Alaves. Charles Vanhoutte moet de concurrentie met Ryan El Azrak aangaan als nummer 10. Charles komt voor 350 k over van Cercle Brugge en is pas 24 jaar. Spoiler En als vervanger van Soumano heb ik bij onze concurrent Genk Andras Nemeth weten te huren voor 155k. Met een afkoopsom van 1,8 miljoen. Deze 20 jarige Hongaar is talentvol en hopelijk kan hij ons van waarde zijn. Spoiler Tegen Charleroi speelden wij de eerste officiële wedstrijd met mij aan het aan roer. En pakten toen een puntje. Al na acht minuten spelen zou ik daarvoor getekend hebben waarschijnlijk want Wakaso maakte weer eens een achterlijke overtreding en mocht direct het veld verlaten. Hierdoor tactisch de zaken moeten omzetten en wonder boven wonder blijven wij makkelijk overeind. En na een half uur spelen komen wij zelfs op voorsprong. Peeters speelt Keirrison op het juiste moment aan en die rond koelbloedig af. Wij zijn ook met tien man gewoon beter en komen via Nuhu na een uur spelen op 2-0. Vlak voor tijd maakt Keirrison de 3-0 nadat onze keeper de bal met een lange uittrap achter de defensie wist te krijgen. Een 3-0 overwinning waar ik die niet zag aankomen. In een bijna uitverkocht stadion namen wij het in de beker op tegen Sint Truiden. Waar wij het tegen het 2e van Luik en Beerschot erg moeilijk hadden , waren we vandaag heer en meester. Meer kansen meer balbezit en meer treffers gemaakt. Een keurige 3-1 overwinning was dan ook het gevolg. Voor de 2e keer in de historie bereikt Eupen de halve finale en makkelijk zou het niet worden want Anderlecht is onze tegenstander. Een paar dagen later stond de wedstrijd tegen Sint Truiden wederom voor de deur. Dit maal voor de competitie. En het spelbeeld was hetzelfde. Wij waren beter , hadden meer kansen en meer balbezit. Alleen vielen de grote kansen en dus treffers wat tegen. Na een uur spelen ging rechtsback van Genechten op avontuur en zijn voorzet bereikte Keirrison die beheerst afrondde. Genoeg voor drie punten Op verplaatsing naar Oud-Heverlee Leuven en het is verdomme niet te geloven. Ditmaal is het de 9e minuut wanneer Wakaso weer kortsluiting krijgt en besluit dat het verstandig is om met twee benen op kniehoogte in te komen op de middellijn. Bye bye en weer staan we met 10 man. Wederom de tactiek omzetten en hopen dat weer goed uitpakt. In de 17e minuut komen wij dan op 0-1. Een lange bal van Peeters valt goed en Keirrison weet er van te profiteren. Zeventien minuten later maakt Keirrison de 0-2 op aangeven van Lasure. Merk dat de spelers moe worden en besluit de mentaliteit op verdedigen zetten. In de 2e helft was het alleen maar OH Leuven die het spel maakte maar verder dan de aansluitingstreffer vlak voor tijd kwamen ze niet. Tegen Genk was het een heerlijk avondje voetbal. Twee ploegen die bovenin meedraaien. Die niet veel voor elkaar onderdeden en vochten voor elke meter. Na afloop de vraag of ik mij niet schaam voor de vele kaarten. Mijn antwoord " voetbal is oorlog ". Na een mooie 1-2 komt N'Dri vrij voor de keeper in de 24e minuut en maakt hij het beheerst af met een mooie chip over de uitkomende keeper heen. Ja jongens en meisjes N'Dri kan nog scoren. In de 70e minuut maakt N'Dri zijn 2e en wie zorgde voor de assist? Jawohl Nemeth! Rotundo doet vlak voor tijd nog wat tegen en de supporters van de Panda's sterven bijna wanneer de 4e official 6 minuten extra tijd er bij telt. Diep , diep in blessuretijd geeft N'Dri een mooie pass op Nuhu. De supporters bukken al want Nuhu voetbalt heel leuk maar de meeste ballen vliegen over of naast. Maar Nuhu neemt hem op zijn pantoffel en de bal vliegt de lange bovenhoek in 3-1 wedstrijd beslist! De maand sluiten wij af met de verplaatsing naar Luik. En we starten niet zoals gehoopt want al in de 3e minuut maakt Bokadi de 1-0. We herstellen redelijk maar komen niet echt tot doelkansen. Luik laat ons het spel maken en is op de counter gevaarlijk. In de 27e minuut resulteert dat dan ook in de 2-0. Zo'n tien minuten voor rust maakt Keirrison op aangeven van Nuhu de 2-1. Gebrand zijn ze om er de tweede helft alles aan te doen. Binnen 30 seconden staat het 3-1.... in de tweede helft. En bloed de wedstrijd dood. We dachten een gaatje naar Genk te kunnen slaan naar de winst maar die profiteren optimaal van onze nederlaag in Luik. Zodoende is het gat nog altijd vijf punten. Onderin begint het nu wel erg lastig voor Seraing te worden. Waar we ook nog hun trainer voor het 2e hebben weg gekaapt om bij ons manager van de U18 te worden. @Kyrill We mogen niet klagen nee @19CH98 Helemaal niet nee. Zeker niet omdat we tegen degradatie zouden moeten voetballen @Bogatyr Dat blijkt maar zoals het er nu uitziet zien we die volgend jaar niet terug @Marius Die lijkt weer aangeslagen te zijn. Hoewel sommige potjes met de nodige geluk over de streep worden getrokken. @Titan Geen idee maar je voelt zo'n wedstrijd gewoon weg glippen. Wat ik ook sta te schreeuwen langs de kant @delichris Ik mag zeker niet klagen @Glenn08 Daar weet Eupen in het echt alles van pff. Nee daar had niemand aan kunnen denken @Tim' Absoluut maar doe mijn dan toch maar zo'n potje als tegen Sint Truiden. Ja doodzonde maar goed helaas heb je zulke wedstrijden er bij zitten. @DGremlin Dat hoop ik ook want in de oefenwedstrijden leek er niets aan de hand. Gelukkig lijkt het al weer aardig hersteld. @MNie Ik mag zeker niet klagen qua resultaten. Ja klopt de punten worden nog gehalveerd aan het einde van het seizoen. @jefri Dat doet het zeker @glennix @keano77 @Nom de Guerre @Satioz thnx @DavyPeeters @Mordurette @Svenpunt @FlyD @mannie510 @Vreven @Mansveld @chrisje1993 @Tim Windt @MarcFM1 @KayDeManaager @Netzwerk @Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 3-0 winnen, nadat je vanaf minuut 8 al met 10 man kwam... Gaat echt geweldig, Unstoppable Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 De prestaties zijn nog steeds zeer sterk. Ook je transfers zien er goed uit. Het kan wel eens een heel jaar worden (als het dat nog niet is) voor Eupen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Even bijgelezen, je bent echt bezig aan een geweldig seizoen en op het oog goede transfers gedaan. Ben benieuwd waar dit seizoen gaat eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 Wat een seizoen speel je zeg. Dit lijkt op een heel mooi sprookje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 Je blijft eigenlijk heel goed en constant presteren. Al weet Genk aardig bij te blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 On a winning streak! Tot die laatste partij tegen Standard dan. Maar afgezien daarvan doe je natuurlijk geweldige zaken afgelopen periode. Mochten er geen play-offs zijn kon je nu al stilaan beginnen dromen over de titel, met de halvering van de punten nog in het vooruitzicht blijft het altijd erg moeilijk om daar uitspraken over te gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 Wat een schitterende periode opnieuw nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jefri Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 Loopt nog altijd perfect daar ! Mooie transfers ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 Wat een heerlijke zegereeks. Dan verschaf je jezelf ook de voorsprong in de stand om een keertje tegen een nederlaag aan te lopen. Altijd lekker om vijf punten voorsprong te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 november 2022 Auteur Share Geplaatst 15 november 2022 Vanuit een schuilkelder komt deze update tot u nader Na een sterke maand op de nederlaag na flitsen we februari binnen. Wederom een drukke maand met meteen een topper op het programma. Namelijk de uitwedstrijd tegen Anderlecht voor de Croky Cup. Verder spelen wij thuis tegen Westerlo en Mechelen. Gaan we gezellig een teamuitje organiseren in een zeer bekend café in Antwerpen en sluiten we de maand af met een wedstrijd thuis tegen Cercle. We beginnen dus met de wedstrijd tegen Anderlecht. Die hoopten te kunnen profiteren van misschien een verminderd moraal door de nederlaag tegen Luik. Het tegenovergestelde was echter het geval. De ploeg was zeer gemotiveerd om te laten zien dat de nederlaag een vergissing was en we speelden zeer sterk tegen Anderlecht. Amuzu haalt Keirrison onderuit in de 24e minuut en na ingrijpen van de VAR gaat de bal op de stip. Kasanwirjo blijft koel en schiet de bal beheerst binnen. De wedstrijd golft op en neer en beide ploegen zijn goed aan elkaar gewaagd. Twintig minuten voor tijd maakt Keirrison de 0-2 uit een rebound die hij zelf opzette. Keirrison kopte de bal goed door naar de ingevallen Bozorov die hiermee zijn debuut maakte. Bozorov zijn inzet werd echter door de doelman gekeerd maar Keirrison was er als eerste bij om de bal in het net te leggen. Helaas liep even later Bozorov een vervelende blessure op. Maar de winst in de heenwedstrijd is een feit. Westerlo kwam op bezoek op de Kehrweg en nam brutaal in de 4e minuut de leiding. Neustädter was de man van het doelpunt. Westerlo was zeker in het begin de betere en wij kwamen met een gelukje langszij. Een fout van Seigler die de bal te zacht terug speelde zorgde ervoor dat Nemeth makkelijk kon scoren. Hierna namen wij het heft in handen maar bleef Westerlo gevaarlijk in de counter. Vlak na rust wordt Nuhu onderuit gehaald op een mooie plaats zo'n 20 meter voor het doel. Peeters schiet de vrije bal heerlijk in de kruising. Drie minuten later heeft hij zijn tweede erin liggen wanneer hij scoort met een bekeken schot op aangeven van Nuhu. In de 68e minuut beslist Nemeth de wedstrijd door raak te koppen op aangeven van Nuhu. Vlak voor tijd kan Yow nog scoren omdat Magee in de fout gaat en diep in blessuretijd leek Westerlo nog een keer te scoren maar volgens de lijntjes van de VAR stond het puntje van de neus van Foster buitenspel. Thuis tegen Mechelen lopen wij dan weer eens tegen puntverlies aan. Het euvel wat vaak goed ging keerde vandaag tegen ons. Beter zijn ( zeker qua balbezit ) meer kansen , maar niet zo zeer in kansen op doel. Dit was het enigste wat vandaag gelijkwaardig was en daar profiteerde Mechelen van. Emreli leek lang de bezoekers de drie punten mee naar huis te laten nemen nadat hij Mechelen in de 51e minuut op voorsprong had geschoten. Een lange bal van Jeggo die heerlijk ineens als volley op doel wordt geschoten door Magee zorgt er voor dat we in ieder geval niet verliezen. En met nog zeven wedstrijden te gaan is het al het beste seizoen ooit voor Eupen. Op zoek bij Overmars en co had ik voor na afloop een uitje met het team gepland. En we starten zeer goed doordat Finnsson goed mee op komt en de bal krijgt aangespeeld van Rayan El Azrak. Finnsson krijgt de ruimte om te schieten en zet ons met een streep in de 4e minuut op 0-1. Echter bied Antwerpen flink wat tegenstand. En komt in de 18e minuut terug in de wedstrijd door Balikwisha. Diezelfde gozer maakte vlak voor rust de 2-1 op aangeven van Stengs. Direct na de rust maakt Janssen er zelfs 3-1 van. Een nederlaag lonkt. In de 66e minuut maakt invaller Vanhoutte op aangeven van N'Dri de aansluitingstreffer. Een kwartier voor tijd maakt een andere invaller namelijk Nemeth de 3-3 en red zo een punt voor ons. Na afloop van deze wedstrijd gingen we het centrum van Antwerpen in naar de gezelligste kroeg van Antwerpen en omstreken waar @JuicyJoycie de selectie en mij van de nodige Bollekes voorzag. De maand sluiten wij af met een thuis wedstrijd tegen Cercle Brugge. En het teamuitje had ons goed gedaan want we speelden weer frank en vrij. En het werd de wedstrijd van Keirrison die voor rust drie keer wist te scoren. Oud Cercle speler Vanhoutte scoorde de 4-0 waarna Keirrison nog een keer wist te scoren. Een ruime zege. En een record voor Keirrison Ondanks dat wij tweemaal op rij punten lieten liggen profiteerde Genk niet en is het gat nog altijd vijf punten. Luik volgt kort daar achter. Club presteert wat minder dit seizoen. Onderin heeft Seraing weer wat hoop gekregen. @Kyrill Die zag ik ook niet aankomen hoor dat we daar relatief makkelijk zouden winnen. Het gaat nog altijd goed. @19CH98 Het was al een zeer mooi seizoen doordat we nooit in de problemen zijn gekomen. Langzaam mogen wel eens gaan denken dat Europa een mogelijkheid is @Mansveld Thnx. Ja ik ook. Voorlopig blijft het heerlijk draaien @delichris Benieuwd hoe lang het sprookje blijft duren @ElMarcos We zijn iig lastig te verslaan. Genk is absoluut goed bezig behalve in de wedstrijden tegen ons @Marius Inderdaad zonder die play off had ik daar langzaam wel aan durven denken. Maar goed eerst maar zorgen dat we daar komen. @DGremlin thnx @jefri Mogen zeker niet klagen. Thnx ik ben ook blij met de nieuwe jongens. @Tim' Ja en nee. Op het eind wordt de punten gehalveerd dus hopelijk weten wij mochten we zover komen om de voorsprong zo groot mogelijk te houden. Voorlopig is het nog altijd 5 @Satioz @glennix @MNie thnx @Bogatyr @Titan @Glenn08 @keano77 @DavyPeeters @Mordurette @Svenpunt @FlyD @mannie510 @Vreven @Mansveld @chrisje1993 @Tim Windt @MarcFM1 @KayDeManaager @Netzwerk @Thomassje123 Geen mention meer let me know. Of juist wel natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 november 2022 Share Geplaatst 15 november 2022 Zeer goede resultaten weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 november 2022 Share Geplaatst 15 november 2022 Het blijft prima gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 november 2022 Share Geplaatst 15 november 2022 Twee overwinningen, daarna twee keer puntverlies, om vervolgens op nogal overtuigende wijze revanche te halen. Je hebt je team goed aan de praat volgens mij. Het debiele halveren van de punten was ik inderdaad even vergeten, dus dan wordt het nog heel spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 15 november 2022 Share Geplaatst 15 november 2022 De top 4 halen lijkt mij wel zeker op dit moment. Maar er is natuurlijk nog veel meer mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jefri Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 blijft prima lopen, transfers renderen ook meteen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Wat ga je goed zeg. Je blijft iedereen verbazen. Met welke FM speel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Prima resultaten opnieuw, en het gat blijft status quo bovenaan. Ook de tussenstand blijft er dus zeer mooi uitzien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Wederom een goede maand, waarin je de eerste plek vast weet te houden. Zeer benieuwd of je dit kunt volhouden naar het einde van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten