ReneLeBlanc Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Halve finale 1 is ook al bekend hoor. Benfica-Napoli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Halve finale 1 is ook al bekend hoor. Benfica-Napoli. Tweede ook, City - Real Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Dus eigenlijk hoeven die kwart finales niet gespeeld te worden als ik jullie zo hoor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Nee, zinloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Weg ligt wel open voor Napoli zeg Mooie loting voor Benfica ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Ja tof, Napoli echt wel een outsider. Wel zonde dat City Bayern is en dat Real ook aan die kant zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Napoli in de finale? Geef ze goede kans. Khvicha is echt geweldige speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Meh denk het niet jongens, voetbal ziet er goed uit, maar tegen een Bayern of City gaan ze het wel afleggen ben ik van mening. Nationaal gezien is het souverein, maar dat komt ook deels omdat Inter en Juve echt totaal niet thuis geven. Keepertje en linksback en de reserve spelers zijn over verre van Champions league-niveau, denk dat Spalletti gewoon eerst een kampioen wil worden trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 18 maart 2023 Share Geplaatst 18 maart 2023 Napoli kan zich toch volledig focussen op de Champions League? Heb je die voorsprong in de Serie A gezien? Daarnaast nu een hele goede Champions League loting. Ze krijgen alleen een absolute topclub in de finale. Dit is echt de kans voor Napoli om de Champions League eens te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Lekker doelpunt wel van Rodri he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Dat was een hele mooie. Lekker tempotje ook wel deze wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Als je die upamecano aan de bal ziet dan heb ik nog wel vertrouwen dat Ajax Bassey voor 80 miljoen kan verkopen. Mijn hemel zeg, wat heeft die een slechte inspeelpass 🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 11 minuten geleden zei Lazy: Als je die upamecano aan de bal ziet dan heb ik nog wel vertrouwen dat Ajax Bassey voor 80 miljoen kan verkopen. Mijn hemel zeg, wat heeft die een slechte inspeelpass 🤣 Haha ja dat kun je wel zeggen. Prima goaltje weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 (bewerkt) Wel typisch dat Bernardo Silva hem maakt, die had donkerrood + tbs voor die tackle moeten hebben. 11 april 2023 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Ja bizar dat de VAR niet ingreep zeg. Op het moment van schrijven is het ook direct wel beslist door Haaland gok ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Goede trainerswissel bij Bayern. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 11 april 2023 Share Geplaatst 11 april 2023 Echt hoor.. hoe kan Tuchel die Upamecano nou laten staan he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 april 2023 Share Geplaatst 12 april 2023 7 uur geleden zei Kelvin: Goede trainerswissel bij Bayern. Kan daar ook wel van genieten. Natuurlijk gern enkele garantie dat Nagelsmann wel gewonnen had, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 april 2023 Share Geplaatst 12 april 2023 Dit is wel de spreekwoordelijke deksel op de neus krijgen zullen we maar zeggen. Nu ontslaat Bayern de laatste jaren ook gemiddeld elke anderhalf jaar de trainer.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 april 2023 Share Geplaatst 12 april 2023 'Das Tuchel Effect' Uit de DFB Pokal en nu de CL. Visie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 april 2023 Share Geplaatst 12 april 2023 8 minuten geleden zei Thierryvane: 'Das Tuchel Effect' Uit de DFB Pokal en nu de CL. Visie. Gelukkig worden ze wel kampioen. Hopelijk (voor hen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 april 2023 Share Geplaatst 12 april 2023 16 minuten geleden zei Rogier.: Gelukkig worden ze wel kampioen. Hopelijk (voor hen). Enkel het kampioenschap gaan ze niet tevreden mee zijn. Zou het Dortmund ergens wel gunnen, maar blijf #TeamDeLigt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 april 2023 Share Geplaatst 12 april 2023 Welk potje gaan jullie kijken forum soldaatjes? Ik ben er nog niet over uit. Begin met het Italiaanse onderonsje denk ik. Zal daar ook wel eindigen waarschijnlijk aangezien half tien wel bedtijd is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 april 2023 Share Geplaatst 12 april 2023 Ontzettende goede voetballer die Vinicius maar gadverdamme wat een kleuter, gelijk van die 'gele kaart' gebaren te maken. Zouden ze ook eens wat harder moeten bestraffen dat onsportieve gedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 april 2023 Share Geplaatst 12 april 2023 Wel knap van Danny Blind hé, kwartiertje analyseren, kwartier lang niets zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten