Djurovski Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Zal nog eens punten aan jouw geven tsj Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Helaas geen kans meer op de overwinning, maar wel mooi 2e geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Wow,gaat nu opeens heel lekker. Van bijna laatste plek naar bijna linkerrijtje. Kosovo lijkt hetzelfde te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Oei, die top 3 notering is er nog niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Afschuwelijke eindspurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 Kijk aan, weer wat mooie puntjes voor de Belgen. Gaan we dan toch de top 10 halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 Jeej! Wat een mooi einde zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 Geen puntjes van ivago, die zag ik niet aankomen. 3e plek wordt wel erg lastig nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 1 september 2022 Auteur Share Geplaatst 1 september 2022 En ondertussen zijn we aangekomen bij alweer het einde van deze editie, en de laatste van dienst is coach @Socratesmet Brazilië. Die koos ervoor om Thiago Pethit te sturen namens het land met het nummer Orfeu. Een best eigenzinnig en poëtisch nummer waarin de titel verwijst naar Orpheus uit de Griekse mythologie. Het nummer doet het ook best wel oké met een plekje ergens in de anonieme middenmoot. Meer naar boven is de strijd voor het goud en zilver ondertussen al beslecht, maar voor de derde plaats is het nog zeer spannend, dus hier zijn de laatste punten van deze editie. De stemmen van Socrates (25/25) @Titan @Keko @timpy00 @Satyr @Fabian. @bas2204 @Tim' @Rogier. @007mark @Platina32 @nasje92 @Fantasy @chrisje1993 @Miz @Chiemel @aron24 @Jeroen. @Laki @hjs @Urbeto @Djurovski @Chimpa @Grote Ree @ivago @Socrates In volgende spoiler kan je ook het overzicht van deze editie terugvinden, met alle stemmen die gegeven zijn Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 (bewerkt) Heerlijk! Leuk om mijn tweede deelname direct te winnen. En dat met een nummer wat ik toevallig tegenkwam. Bedankt allemaal Zou het zo vergeten zijn, bedankt voor het organiseren @Laki, leuk om de tekstjes bij de inzendingen te lezen! 1 september 2022 bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 Bedankt voor de organisatie @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 Laatste zes rondes helaas geen punten meer gepakt, anders had er meer in gezeten. Bedankt voor de organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 Treurig einde helaas. Bedankt voor de organisatie Laki! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 (bewerkt) Goede laatste reeks neergezet en daardoor in de middenmoot geëindigd. Lang stonden we bijna onderaan. Winnende nummer is oké, maar vond hem niet bijzonder en ken de bandnaam redelijk goed (dus extra nadeel). Van de top 5 maar aan één land punten gegeven, tja. 1 september 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 (bewerkt) Ik mikte op een plek 3-notering, werd uiteindelijk 4e. Ga ik niet moeilijk over doen, haha. Bedankt voor de organisatie, @Laki! Gefeliciflapstaart met de overwinning @Tim'! 1 september 2022 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 1 uur geleden zei Tim': Heerlijk! Leuk om mijn tweede deelname direct te winnen. En dat met een nummer wat ik toevallig tegenkwam. Bedankt allemaal Zou het zo vergeten zijn, bedankt voor het organiseren @Laki, leuk om de tekstjes bij de inzendingen te lezen! Proficiat! @Laki bedankt voor de organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 Gefeliciteerd @Tim' Zelf uiteindelijk door deze laatste ronde nog op een gedeelde 5e plek uitgekomen. Niet ontevreden over, zeker in de wetenschap dat een evenaring van de vorige editie wel erg lastig was. Verder ook wel opvallend dat het land met de meeste twaalfpunters (Frankrijk, viermaal) ook direct enkel en alleen twaalfpunters heeft gepakt. Het zou me niet verbazen als dat een unicum is. Bedankt voor de organisatie @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 1 september 2022 Auteur Share Geplaatst 1 september 2022 Dank voor de complimenten. Ik vond het traject van Frankrijk ook wel tof en opmerkelijk. Frankrijk trouwens het land die de meeste twaalfpunters kreeg, maar dan ook het enkel met die twaalfpunters moest stellen en dus in de rechterkolom eindigt. Lang hadden zij en Italië ook geen punten, dus men had wel wat geduld nodig om punten te ontvangen, zolang zelfs dat sommigen me vroegen of ze wel meededen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 Mooi op exact 100 te eindigen. Dank Laki en felicitaties aan de winnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 Haha, dat Frankrijk joh, wat een geniale prestatie. Absoluut een unicum inderdaad. Voor mijzelf was dit een editie om snel te vergeten. Mooie overwinning van @Tim' desondanks en uiteraard mijn dank aan @Laki voor de uitstekende organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 Kijk, met een mooi eindsprint levert ons nog een plaatsje in de top 10 op. @Tim' proficiat met de overwinning! @Laki bedankt voor de organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 Poh toch nog derde, niet verkeerd. Lekker gewerkt @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Thanks @Laki en felicitaties @Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 Beter laat dan nooit: van harte gefeliciteerd met de eindoverwinning @Tim' en aan @Laki dank voor de strakke organisatie. Heeft zich al een organisator aangemeld voor de volgende editie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 9 september 2022 Share Geplaatst 9 september 2022 7 uur geleden zei Titan: Beter laat dan nooit: van harte gefeliciteerd met de eindoverwinning @Tim' en aan @Laki dank voor de strakke organisatie. Heeft zich al een organisator aangemeld voor de volgende editie? Ik wil wel de volgende doen. @Laki, bedankt voor de organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten