Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #38

Laki

Aanbevolen berichten

image.png

En ondertussen zijn we aangekomen bij alweer het einde van deze editie, en de laatste van dienst is coach @Socratesmet Brazilië. Die koos ervoor om Thiago Pethit te sturen namens het land met het nummer Orfeu. Een best eigenzinnig en poëtisch nummer waarin de titel verwijst naar Orpheus uit de Griekse mythologie. Het nummer doet het ook best wel oké met een plekje ergens in de anonieme middenmoot. Meer naar boven is de strijd voor het goud en zilver ondertussen al beslecht, maar voor de derde plaats is het nog zeer spannend, dus hier zijn de laatste punten van deze editie.

De stemmen van Socrates (25/25)

flag_usa.png @Titan flag_new_zealand.png @Keko flag_switzerland.png@timpy00 flag_france.png @Satyr flag_ireland.png @Fabian. flag_belgium.png @bas2204 flag_england.png @Tim' flag_uganda.png @Rogier. flag_sweden.png @007mark flag_greece.png @Platina32 flag_norway.png @nasje92 flag_iceland.png @Fantasy flag_madagascar.png @chrisje1993 flag_denmark.png @Miz flag_cameroon.png @Chiemel flag_netherlands.png @aron24 flag_cote_divoire.png @Jeroen. flag_japan.png @Laki flag_italy.png @hjs flag_scotland.png @Urbeto flag_finland.png @Djurovski flag_canada.png @Chimpa VutW8jK.png @Grote Ree flag_malaysia.png @ivago flag_brazil.png @Socrates

In volgende spoiler kan je ook het overzicht van deze editie terugvinden, met alle stemmen die gegeven zijn

Spoiler

Z2ebqKC.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk! Leuk om mijn tweede deelname direct te winnen. En dat met een nummer wat ik toevallig tegenkwam. Bedankt allemaal (y) 

Zou het zo vergeten zijn, bedankt voor het organiseren @Laki, leuk om de tekstjes bij de inzendingen te lezen!

bewerkt door Tim'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede laatste reeks neergezet en daardoor in de middenmoot geëindigd. Lang stonden we bijna onderaan.

Winnende nummer is oké, maar vond hem niet bijzonder en ken de bandnaam redelijk goed (dus extra nadeel).

Van de top 5 maar aan één land punten gegeven, tja. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Tim':

Heerlijk! Leuk om mijn tweede deelname direct te winnen. En dat met een nummer wat ik toevallig tegenkwam. Bedankt allemaal  

Zou het zo vergeten zijn, bedankt voor het organiseren @Laki, leuk om de tekstjes bij de inzendingen te lezen!

Proficiat! 

@Laki bedankt voor de organisatie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd @Tim'

Zelf uiteindelijk door deze laatste ronde nog op een gedeelde 5e plek uitgekomen. Niet ontevreden over, zeker in de wetenschap dat een evenaring van de vorige editie wel erg lastig was. Verder ook wel opvallend dat het land met de meeste twaalfpunters (Frankrijk, viermaal) ook direct enkel en alleen twaalfpunters heeft gepakt. Het zou me niet verbazen als dat een unicum is.

Bedankt voor de organisatie @Laki(y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de complimenten. Ik vond het traject van Frankrijk ook wel tof en opmerkelijk. Frankrijk trouwens het land die de meeste twaalfpunters kreeg, maar dan ook het enkel met die twaalfpunters moest stellen en dus in de rechterkolom eindigt. Lang hadden zij en Italië ook geen punten, dus men had wel wat geduld nodig om punten te ontvangen, zolang zelfs dat sommigen me vroegen of ze wel meededen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites