Rogier. Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 13 minuten geleden zei Platina32: En voor mij zijn dan Maroon 5 en Coldplay bij uitstek bands die muziek maken die naar die markt catert, onderwijl ze pretenderen muzikanten te zijn, terwijl ze niet meer zijn dan omhooggevallen entertainers. Prima verwoording dit, kan ik me wel in vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Oasis Queen Bruce Springsteen Bob Dylan Zanger Rinus Andre Hazes Maan Boef Lil Kleine Coldplay Maroon 5 Kendrick Lamar Fleet Foxes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Zanger Rinus is underrated! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Vooral René Froger en Marco Borsato vind ik niet te pruimen. Ook de meeste rap, r&b en hiphop bevalt me niet. Hetzelfde geldt voor de meeste kerstmuziek, sorry jongens, maar dat gaat er hier ook niet beluisterd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2021 1 uur geleden zei Richarð.: Zanger Rinus is underrated! Daarvoor moet je een ander topic openen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 3 uur geleden zei Zeus: Wel met Rogier eens, dat bashen op muziek vind ik ook maar niks. Mag wel een onsje minder van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Shawn Mendes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Ik vind Adele overrated, Boef, Lil Kleine en eigenlijk alle Nederlandse volkszangers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Overrated forummember Spoiler Grote overReeted Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Billie Eilish Michael Jackson Kate Bush Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 1 uur geleden zei Zeus: Overrated forummember Inhoud verbergen Grote overReeted Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 4 uur geleden zei Richarð.: Zanger Rinus is underrated! Wat te denken van Ben & Ruurd. Ook de solo carrières gaan erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Direct , Anouk Bout muziek wat mij betreft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 U2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Ga ik het zeggen, zal ik het doen? Pearl Jam 12 uur geleden zei Regis: Wat te denken van Ben & Ruurd. Ook de solo carrières gaan erg goed. Als je maar weet dat die nooit meer bij elkaar komen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Pearl Jam geweldig man. Overrated: Bruce Springsteen Prince (Purple Rain gewoon een saaie plaat) U2 Pitbull "Mr. Worldwideeee' Rammstein Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Ik ben overigens niet tegen Pearl Jam, maar vind de adoratie van de band en van Black wel overdreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Bruce Springsteen inderdaad, evenals Metallica Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 (bewerkt) 53 minuten geleden zei Erwin.: Ik ben overigens niet tegen Pearl Jam, maar vind de adoratie van de band en van Black wel overdreven. Datzelfde heb ik met Radiohead en Tool, ook. Die bands worden vereerd online en niemand duldt tegenspraak. Dat alleen is al genoeg om er nauwelijks naar te willen luisteren. 46 minuten geleden zei Grote Ree: Bruce Springsteen inderdaad, evenals Metallica En dan te bedenken dat ik je zo respecteerde Bruce Springsteen ben ik met je eens, maar Metallica is één van mijn favoriete bands! 11 januari 2021 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Ik vergeet Muse! Wat verschrikkelijke band, vind echt enorm overschat. Dan veel liever nog Placebo, Interpol of Editors. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 23 uur geleden zei Kyrill: Oasis Queen Bruce Springsteen Bob Dylan Zanger Rinus Andre Hazes Maan Boef Lil Kleine Coldplay Maroon 5 Kendrick Lamar Fleet Foxes Kareltje wat doe je me aan pik (Overigens op basis van Wonderwall en in iets mindere mate Dont Look Back In Anger wel eens hoor. Alleen zijn juist de wat minder voor de hand liggende nummertjes wel echt pareltjes. Beetje hetzelfde als wat Blur heeft met Song 2). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Sínead O'Connor; kattengejank waar zelfs mijn hond agressief van wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Opvallend dat nog niemand Nickelback in de mond heeft genomen Hoor die vaak als één van de eersten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 3 uur geleden zei Platina32: Datzelfde heb ik met Radiohead en Tool, ook. Die bands worden vereerd online en niemand duldt tegenspraak. Dat alleen is al genoeg om er nauwelijks naar te willen luisteren. En dan te bedenken dat ik je zo respecteerde Bruce Springsteen ben ik met je eens, maar Metallica is één van mijn favoriete bands! Tool noemen. Nu ga je echt héél ver. Juist onderschat wmb. Die online verering is mij niet bekend, interesseert me ook niet. Gewoon een steengoede en unieke band. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 1 uur geleden zei Urbeto: Opvallend dat nog niemand Nickelback in de mond heeft genomen Hoor die vaak als één van de eersten Die wordt toch volledig uitgekotst door bijna iedereen die zich muziekliefhebber noemt? Wordt dus prima op waarde geschat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten