Chimpa Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 4 minuten geleden zei Erwin.: @Chimpa Jij had altijd zo'n lijst met alle ingezonden nummers per land? Is die nog up-to-date? Die vond ik altijd wel tof Die heb ik nog, maar is inderdaad niet up-to-date meer. Reden is dat ik, in het geniep, een nieuw projectje heb opgestart. Ik ben al een tijdje bezig met het verwerken van de resultaten en aanvullende data van alle edities in één Excel. Hierdoor wordt het mogelijk in een paar klikken allerlei soorten info te genereren (o.a. alle ingezonden artiesten per land). Het is best een karweitje.. Maar ik ben inmiddels halverwege dus vroeg of laat komt het wel af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 november 2020 Auteur Share Geplaatst 30 november 2020 Ik voel een Herman-de-Schermman-rol (of een nieuwe Luuk Ikink à la Late NIght) aankomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 Land: Indonesië Band: Protocol Afro Nummer: Streetside Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 Land: Ierland Artiest: David Keenan Nummer: Origin of the World (Black Mountain Session) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 (bewerkt) Land: Denemarken Artiest: Nelson Can Nummer: Break Down Your Walls Edit: Zelfde band, ander nummer 1 december 2020 bewerkt door Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 Op 30-11-2020 om 11:43 zei Fabian.: Land: Schotland Artiest: Biffy Clyro Nummer: Ter info; Zojuist mijn post aangepast naar Schotland ivm keuze Grote Ree voor Nederland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 Land: Nigeria Artiest: GoodGirl LA Nummer: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 december 2020 Share Geplaatst 2 december 2020 Land: Nederland Artiest: MILO Nummer: Miss Sunshine Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 december 2020 Auteur Share Geplaatst 4 december 2020 MU Wereldsongfestival #31 Stand van zaken Terwijl sommigen hun Duitse helm nog zitten te poetsen op hun zolderkamer, hebben anderen hun vertegenwoordigers al uitgezocht en ingezonden. Een kort overzicht van de reeds deelnemende landen en een oproep aan iedereen die nog mee wil spelen: de deadline ligt op maandagavond. Inschrijvingen tot dusver 1. Noorwegen 2. Engeland 3. Zweden 4. Duitsland 5. Frankrijk 6. Verenigde Staten 7. Libanon 8. Nicaragua 9. Indonesië 10. Mexico 11. Schotland 12. Ierland 13. Denemarken 14. Nigeria 15. Nederland Tschüss! Spoiler @Zeus@Rogier.@Roprop@chrisje1993@Satyr@007mark@Fabian.@nasje92@Platina32@Grote Ree@Chiemel@Badmuts@Kelvin@ivago@komodo25@Erwin.@Chimpa@hjs@Dysproz@Juca@himan@Vilhena@Lazvic@Christian.@Laki@Jeroen.@Stefanos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 december 2020 Share Geplaatst 4 december 2020 Wel gezocht naar een geschikt nummer, maar nog niet gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 4 december 2020 Share Geplaatst 4 december 2020 Nog niet echt tijd gehad. Maar inzending zal morgen of zondag volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 december 2020 Share Geplaatst 5 december 2020 Land: Oostenrijk Artiest: Bilderbuch Nummer: Mr. Refrigerator Youtube link: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 6 december 2020 Share Geplaatst 6 december 2020 Land: Estland Artiest: Traffic Nummer: Für Elise Youtube link: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 december 2020 Share Geplaatst 6 december 2020 Land: Dominicaanse Republiek Artiest: YENDRY Nummer: Nena Youtube link: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 december 2020 Auteur Share Geplaatst 8 december 2020 (bewerkt) MU Wereldsongfestival #31 Jetzt geht’s los! Het lange wachten is voorbij, het podium in Leinach is opgebouwd en de muziekinstallatie is getest. Dat laatste was nog wel een dingetje, maar naar oud-Duits gebruik wilden de inwoners het nog graag bij het blikken geluid van de megafoons rondom de locatie houden. De organisatie stak door gelukkig en stokje voor en bespaarde kosten nog moeite om er weer een grandioos feest met veel goede muziek van te maken. Presentatoren Waar in Australië nog twee dames op het podium stonden, ligt de presentatie in Duitsland in handen van twee zangers. De organisatie had namelijk klachten gekregen over de matige verleidingskunsten die een aantal deelnemers had ingezet in Melbourne en hoopt met het aanstellen van Hein Simons (beter bekend als Heintje) en Heinz-Georg Kramm (beter bekend als Heino) deze wanstaltigheden te voorkomen. Het duo, op affiches en banners trots aangekondigd onder de afkorting HH, zal zelf ook enige optredens gaan verzorgen. Voordat er ook maar een deelnemende artiest zichzelf kan voorstellen, pakt Heino de microfoon al en begint de Rammstein-knaller Sonne te vertolken. Helaas ontbrak een volledige pyroshow, al hadden sommige omstanders maar wat graag een vlammenwerper op het podium willen richten om de vertolking een Rammstein-effect mee te geven. Hoe dan ook, eindelijk kan de line-up gepresenteerd worden. Dus: let’s vote! Spoiler Noorwegen Engeland Zweden Duitsland Frankrijk Verenigde Staten Libanon Nicaragua Mexico Schotland Indonesië Ierland Denemarken Nigeria Nederland Oostenrijk Estland Dominicaanse Republiek Spotify (let op: de inzendingen van Libanon en Nicaragua ontbreken in deze lijst) KLIK Deadline 20 december 23:59 Stemformat Spoiler 12 punten: 10 punten: 8 punten: 7 punten: 6 punten: 5 punten: 4 punten: 3 punten: 2 punten: 1 punt: @Satyr | @Platina32 | @ivago | @Titan | @Zeus | @nasje92 | @Badmuts | @komodo25 | @Erwin. | @Fabian. | @Chiemel | @bas2204 | @Roprop | @chrisje1993 | @Grote Ree | @007mark | @Chimpa | @Rogier. 8 december 2020 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 De afkorting van het presentatie duo, hardop lachen Zoals je zelf al opmerkte; 14 december is ambitieus. Ik heb deze week nauwelijks tijd dus een week extra zou ik dankbaar voor zijn. Ben benieuwd of er weer pareltjes tussen zitten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Hilarische intro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Wat een verkrachting van het nummer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Ga mijn best doen om aan de deadline te voldoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 @Titan is als een kind in de snoepwinkel nu de organisatie deze editie in handen van de Duitsers ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Bij het nummer van mij, Noorwegen, kun je skippen naar 0:50. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 december 2020 Auteur Share Geplaatst 8 december 2020 De deadline is een kleine week verzet om jullie wat meer ruimte te geven. Berlijn werd immers ook niet in één dag veroverd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Ik heb smakelijk zitten lachen bij deze intro. Misschien nog een idee voor mensen die Heino nog graag een keer willen zien: volgend jaar (2021) in december doet deze legende nog een tour langs een aantal Nederlandse podia met zijn Weihnachtsfest mit Heino. Ik zal mij binnenkort eens over de inzendingen buigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Ik heb smakelijk zitten lachen bij deze intro. Misschien nog een idee voor mensen die Heino nog graag een keer willen zien: volgend jaar (2021) in december doet deze legende nog een tour langs een aantal Nederlandse podia met zijn Weihnachtsfest mit Heino. Ik zal mij binnenkort eens over de inzendingen buigenHamvraag is nu: speelt hij ook in Heino? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Nummers allemaal een keer geluisterd. Een of 5/6 die wat mij betreft er bovenuit steken, daarna wordt het echt heel erg snel minder. Volgorde ben ik nog niet helemaal over uit, dus zal zeker nog 1 of 2 sommige nummers gaan aanzetten. Zit bovenin wel dicht bij elkaar namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten