Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

Het concept van het Eurovisie Songfestival kent iedereen wel, elk land stuurt een artiest en een lied in en vervolgens deelt elk land punten uit (12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 en 1) aan de tien, volgens dat land, beste nummers. Het land dat uiteindelijk de meeste punten behaalt, wint het Songfestival van dat jaar. 

Dit concept verschilt op enkele vlakken met het concept dat in dit verhaal gebruikt zal worden. Ten eerste zal je niet enkel artiesten uit een bepaald land mogen insturen, je mag artiesten uit eender welk land kiezen. Elke ronde zal rond een vooraf bepaald thema draaien, bv. 90's of hedendaagse muziek.

Nadat iedereen zijn nummerkeuze per ronde bekend heeft gemaakt bij mij zal ik over elke inzending een klein stukje schrijven (hulp hierbij is welkom). Dit zal samen met de Youtube link in een overzicht gepost worden hier. Vanaf dan mag iedereen zijn punten aan mij doorgeven via PM volgens het songfestival principe. Dit graag voor de gegeven deadline die ruim genoeg zal zijn. Na elke ronde zal ik in dit topic de uitslag posten (ben nog verschillende manieren het proberen) met daarna een tussenstand van alle rondes samen.

Regels:

- Elk nummer mag maar één keer per ronde en één keer in dit hele verhaal. Heb je een nummer gekozen die al iemand anders heeft zal ik je dit tijdig aangeven zodat je de kans hebt om een ander nummer in te sturen.

- Punten geven aan je eigen nummer is verboden!

- Mocht je de deadline niet redden om welke reden dan ook, zal jouw inzending aan het einde van de ronde 10 punten afgetrokken krijgen. Ik moedig dan ook iedereen aan om dit niet te laten gebeuren.

@Justin @ElMarcos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Tim'

2. Satyr

3. Nasje92

4. Djurovski

5. Keko

6. Steels

7. ivago

8. Justin

9. ElMarcos

10. Laki

11. 

12. 

13. 

14. 

15. Chrisje1993

Ken dit niet, maar ik wil het wel eens proberen. Toch eindeloos veel nummers dat ik nooit voor MU Songfestival kan inzenden omdat er te weinig edities zijn in verhouding met leuke nummers die ik eens wil insturen, en omdat ik me meestal al beperk tot het niet nemen van de niet meest populaire gekozen landen.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2jC99EO.jpg

Movie

Ronde 1 zal het gaan om liedjes die in films gebruikt zijn. Dit mag op alle momenten zijn. Denk hierbij aan als titelsong of tijdens de film. Jullie inzending sturen jullie prive naar mij toe. Doe dit keer ook het land dat je wilt zijn mij sturen. Je inzendingen hoeven NIET uit dit land te komen!

@Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @timpy00 @Bogatyr @Urbeto

Link naar opmerking
Deel via andere websites