Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei FMNOOB:

De eerste wedstrijden zijn gespeeld en Dinamo Zagreb krijgt nog een zware uitwedstrijd. Zijn er in jullie ogen nog meer verassingen op basis van deze uitslagen?

4.thumb.png.e602028aa228b7d890f53be185fdc662.png

5.thumb.png.91d956ea06dffcd3e3e3dad87522d2ca.png

niet echt nee, voor mijn gevoel niet iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt het nu dat de winnaars van deze ronde verzekerd zijn van Europees voetbal? Want dan speel je in het slechtste geval 3e ronde CL kwalificatie, 4e ronde EL kwalificatie en dan groepsfase Conference League. Of maak ik nu een denkfout?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei 19CH98:

Klopt het nu dat de winnaars van deze ronde verzekerd zijn van Europees voetbal? Want dan speel je in het slechtste geval 3e ronde CL kwalificatie, 4e ronde EL kwalificatie en dan groepsfase Conference League. Of maak ik nu een denkfout?

De winnaars van deze ronde in de 'League path' zijn verzekerd van EL.  De winnaars van de kampioenen route zijn verzekerd van de Conference.  Alle verliezers van deze ronde stromen in de derde voorronde van de EL (raar, want 1/2 zijn er niet ;c)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei FMNOOB:

De winnaars van deze ronde in de 'League path' zijn verzekerd van EL.  De winnaars van de kampioenen route zijn verzekerd van de Conference.  Alle verliezers van deze ronde stromen in de derde voorronde van de EL (raar, want 1/2 zijn er niet ;c)

Elke keer als ik het denk te snappen maken ze het weer ingewikkelder haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed nieuws ook voor de coëfficientenlijst. Celtic en Rapid Wien zijn uitgeschakeld in de CL vanavond, dus Schotland en Oostenrijk kunnen in ieder geval fluiten naar bonuspunten bij het bereiken van de CL groepsfase. Beide ploegen moeten nu ook nog 2 voorrondes weten te winnen om de Europa League groepsfase te halen. 

Celtic gaat daar spelen tegen Jablonec uit Tsjechië en Rapid Wien komt Anarthosis Famagusta (Cyprus) tegen. Mochten ze die verliezen, staat er zelfs nog een play-off in de voorronde van de Conference League op het programma ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zouden ze nu ook Spartak Moskou tegen Benfica live moeten uitzenden?

Maar goed Midtjylland is een moeilijke tegenstander om zomaar even opzij te zetten, toch is het denk ik de beste club die ze hadden kunnen treffen van de mogelijkheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dinamo was niet al te best gisteren en was toch geen B elftal wat er op het veld stond @Nom de Guerre

Livakovic zag er ook weer een paar keer beroerd uit. Majer en Ivanusec had ik ook wel wat meer van verwacht maar kwamen amper aan voetballen toe. Hebben die een beroerde voorbereiding gehad ofzo? Leek wel alsof ze hun eerste wedstrijd van het seizoen speelden.

Zitten daar nog spelers waar we op moeten letten dit seizoen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Daniell:

Dinamo was niet al te best gisteren en was toch geen B elftal wat er op het veld stond @Nom de Guerre

Livakovic zag er ook weer een paar keer beroerd uit. Majer en Ivanusec had ik ook wel wat meer van verwacht maar kwamen amper aan voetballen toe. Hebben die een beroerde voorbereiding gehad ofzo? Leek wel alsof ze hun eerste wedstrijd van het seizoen speelden.

Zitten daar nog spelers waar we op moeten letten dit seizoen?

Het loopt in de competitie ook nog niet bepaald. Orsic blijft een speler van de buitencategorie. Ademi vind ik een leuke speler. Petkovic beukt er normaliter 15 á 20 in, maar dat is best een lompe spits. 

Ik ben zelf best wel gecharmeerd van Kastrati, maar die heeft last van het Gyrano Kerk syndroom. Retesnel, het oogt dreigend, maar gewoon veel te vaak geen rendement of eindproduct.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei RotterdamZuid:

Iets te laat maar Brondby - Salzburg wordt op Ziggo uitgezonden. Was ook een vermakelijke eerste helft. 

I know, beetje heen en weer lopen zappen. SHK - MON nu op 2-2, nog tien minuutjes opende teller!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Thierryvane:

Vijf wissels en geen Boadu. Succes in Monaco.

In principe natuurlijk wel logisch gezien het wedstrijdverloop. Je komt 1 goal achter dan heb je niets aan Boadu omdat er geen ruimtes achter de verdediging liggen, dan beter een grote beer van een verdediger voorin opstellen in de hoop dat die een balletje doorkopt oid. Grootste miskleun van die coach was het wisselen van Ben. Dat hele team is ingespeeld op Ben, alles gaat via hem en je zag ook toen die eraf ging dat het hele team niet meer wist wat ze moesten doen joh. Die eigen goal was trouwens ook wel even gare shit zeg, manman :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

In principe natuurlijk wel logisch gezien het wedstrijdverloop. Je komt 1 goal achter dan heb je niets aan Boadu omdat er geen ruimtes achter de verdediging liggen, dan beter een grote beer van een verdediger voorin opstellen in de hoop dat die een balletje doorkopt oid. Grootste miskleun van die coach was het wisselen van Ben. Dat hele team is ingespeeld op Ben, alles gaat via hem en je zag ook toen die eraf ging dat het hele team niet meer wist wat ze moesten doen joh. Die eigen goal was trouwens ook wel even gare shit zeg, manman :D 

En dan te bedenken dat Niko Kovac gewoon Bayern München heeft gecoacht :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Aan Volland had je ook vrij weinig gisteren. Wat een kansen joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites