ForzaUtreg Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 x0r0lV0z7lk Haha, kom net deze tegen :D :D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 Ik vind het niet zo grappig eigenlijk. Zijn leven wordt verpest omdat hij een keer iets doms op tv heeft gezegd. Maar vnv zullen ze deze wel afspelen of die andere video nog 5x laten zien. Trieste mensen bij VI. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 Tja, het heeft 2 kanten. Wat hij deed, sloeg natuurlijk ook helemaal nergens op. Maar als hij er genoeg van heeft, zouden ze er bij VI ook wel mee kunnen stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 [quote name='Dysproz']Ik vind het niet zo grappig eigenlijk. Zijn leven wordt verpest omdat hij een keer iets doms op tv heeft gezegd. Maar vnv zullen ze deze wel afspelen of die andere video nog 5x laten zien. Trieste mensen bij VI.[/QUOTE] Hij heeft niet alleen wat doms gezegd hij heeft ook werkelijk aangifte gedaan ;e dus tijd van de politie, die betaald wordt van de belastingcenten van mij en @Arsène, verspild. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 [quote name='Pino'] Hij heeft niet alleen wat doms gezegd hij heeft ook werkelijk aangifte gedaan ;e dus tijd van de politie, die betaald wordt van de belastingcenten van mij en @Arsène, verspild.[/QUOTE] Ja een domme actie door frustratie. Lach er een keer om en ga verder met je voetbalshow. Als je die man nu ziet in dit filmpje, die is helemaal gebroken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 Beetje aanstellerij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 Heeft toch zelf ook de media opgezocht neem ik aan? Met dat hele matchfixing verhaal. Had ook gewoon niks kunnen zeggen toen Omroep Brabant voor zijn neus stond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 Ach 't is een simpele ziel die een fout heeft begaan en niet wist dat zijn optreden bij Omroep Brabant zo'n impact zou hebben. Als het nou een publiek figuur zou zijn was het nog wel lollig, maar dit hoeft van mij ook niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 (bewerkt) Beetje aanstellerij Zelfde als in de discussie met Sanel toen in het CL topic: Wie ben jij om dat te bepalen? 21 april 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 Zelfde als in de discussie met Sanel toen in het CL topic: Wie ben jij om dat te bepalen? Sorry dat ik mijn mening verkondig op een forum, wat denk ik wel niet. Om het dan even helemaal duidelijk te maken. Ik vind het aanstellerij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 (bewerkt) Ik vind het zeer zeker zielig voor deze meneer en zeker niet chique van VI. Snap ook niet wat er grappig aan is, terwijl ik normaal een heel laag niveau voor humor heb. Zoals ik wel eens eerder heb gezegd, ken ik die guy die af ging bij Take Me Out en iemand anders die een dixie omgooide op Dumpert. Leven ook compleet kut, maarjah je doet er niets tegen. Dus doe geen domme dingen voor een camera en zeker niet voor die van media. 21 april 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 (bewerkt) Sorry dat ik mijn mening verkondig op een forum, wat denk ik wel niet. Om het dan even helemaal duidelijk te maken. Ik vind het aanstellerij :D kun je wel gelijk zo kinderlijk doen, maar misschien zegt het ook wel genoeg dat jij grote en dikgedrukte letters nodig hebt om jezelf te verduidelijken. Je hebt in ieder geval totaal geen besef van wat er in zijn hoofd of leven speelt en hoe dit er effect op kan hebben, dus vind ik óók je mening een beetje 'voorbarig en speculatief'. Kleine dingetjes voor de één kunnen juist veel impact hebben op de ander. Sebas zn posts over je frietpan hebben jou wellicht ook wel geraakt. Dat besef kún je ook niet hebben, dus ik vind dat je eigenlijk niks andwrs kunt doen dan die man zn uitspraken respecteren. Mag je verder zelf weten hoor, maar dat is dan dus míjn mening. 21 april 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 Scheelt wel dat ie ervan geleerd heeft. In plaats van dat ie contact opneemt met VI/... (al kan het zijn dat ie dat al gedaan heeft, maar dan nog zou ik het op een andere manier doen dan dit) gaat ie lekker een interview aan met PowNed en zet ie zich weer lichtelijk voor schut (die middelvinger hnnnggg). Beetje heel erg dom van die man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 (bewerkt) Als je bij je volle verstand bent is dit best wel aanstellerij te noemen, maar het is overduidelijk dat dit een vrij simpele man is (Marcel, niet Pino) en eigenlijk zou hij tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden. Maar PowNed ziet de clicks en gifjes al weer voor zich, walgelijk medium. Vind ook dat VI er gewoon mee op moet houden. Laat Boskamp en Kraaij Jr lekker de clowntjes spelen, en hou 'gewone mensen' erbuiten. 21 april 2017 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 Die man had inderdaad tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Toen hij aangifte had gedaan - en sterker nog, voor de camera verscheen, hetgeen je ook niet verplicht bent - was het echter al te laat. Dan moet je nu ook niet gaan janken. Klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 Die man had inderdaad tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Toen hij aangifte had gedaan - en sterker nog, voor de camera verscheen, hetgeen je ook niet verplicht bent - was het echter al te laat. Dan moet je nu ook niet gaan janken. Klaar. PowNed is ook niet verplicht om hier weer over te berichten, maar doen het toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 Wat heeft dat er in vredesnaam mee te maken? Werkt de man in kwestie voor PowNed dan? Totaal niet relevant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 Wat heeft dat er in vredesnaam mee te maken? Werkt de man in kwestie voor PowNed dan? Totaal niet relevant. Even een klein stukje lezen, in vredesnaam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 Indrukwekkende docu over Fernando Ricksen, diep respect voor z'n vechtlust! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 mei 2017 Share Geplaatst 15 mei 2017 Kijk die Jan eens blij zijn :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 mei 2017 Share Geplaatst 15 mei 2017 Dit is echt goud:D Die kop van Jam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 september 2017 Share Geplaatst 11 september 2017 Iemand gisteren Studio Voetbal gezien? Anders terugkijken hoor. Jan Smit was er. Werkelijk waar een gênante vertoning van de nieuwe baas van de KNVB, om je kapot te schamen als KNVB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 11 september 2017 Share Geplaatst 11 september 2017 Inderdaad. Ook dat hij tegen Mossou zei: "Ja jij bent nu al lang genoeg aan het woord geweest." O.i.d. Zijn goede imago in een keer weggevaagd. Echt een hele slechte beurt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 september 2017 Share Geplaatst 11 september 2017 Had Jan Smit een goed imago? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 11 september 2017 Share Geplaatst 11 september 2017 Had Jan Smit een goed imago? Yep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten