Satyr Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Ik zeg dat er voor mij niks tussen zit, dat is heel wat anders dan: Jullie gepeupel mogen blij zijn dat IK, ZEUS de Grote, jullie waardeloze inzending heb beluisterd en er geen minpunten aan heb gegeven. Bij the Voice doet hij ook al zo neerbuigend als zijn keuze verliest van een 'nietszeggend' nummer. @komodo25 Inderdaad, ik kom niet met winnende nummers, want dat luister ik niet. Maar ik ga voortaan dus maar op zoek naar mainstream meuk in plaats van iets anders. Willekeurig meisje met gitaar dat zingt over de liefde of het leven, dan word ik keurig 10e met 56 punten. Ook mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Volgens mij loop jij hier lang genoeg mee en ben je oud en wijs genoeg om hier doorheen te kunnen prikken@Satyr; Zeus is uitgesproken, heeft naar eigen zeggen de wijsheid in pacht als het om muziek gaat en steekt zijn mening ook niet onder stoelen of banken. Ik ken hem niet anders maar uiteindelijk blijft hij maar één radartje in het grote deelnemersveld, en dat weet hij zelf volgens mij ook dondersgoed. Dan kun je je daar heel erg druk om maken, of je kunt het laten gaan wetende dat er genoeg mensen met een andere mening zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 4 juli 2020 Stemronde 5/26: Engeland Vorige editie had Christian. een flinke misser, met een 24e plaats tot gevolg. Deze editie ziet het er na 4 stemrondes al een stuk beter uit, met een voorlopige 3e plek. Zijn inzending Sophie and the Giants heeft hij ook mogen verwelkomen op zijn eigen NEFTival. Net als Zeus, had ook Christian moeite tot het komen van een coulante beoordeling. Toch lager de cijfers deze keer in een range van 2 tot 8,5. De eerste 13 nummers wisten een voldoende te scoren, al vond hij het jammer dat geen enkel nummer écht los wist te komen. Ook was er een speciale s/o naar de inzending van Ierland: Dit nummer zorgde ervoor dat Christian direct zin kreeg in het opentrekken van een Guiness. Gaat dat de Ieren ook een hoop punten opleveren deze keer? Punten van Engeland: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/5/5/e1mdu3ytdh Spoiler @Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Van 1 naar 23 punten in twee stemrondes. Het kan verkeren... Ben hier wel zeer content mee overigens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Volgens mij heeft @Christian. gelijk iets te veel van de Guinness gesnuffeld; weer geen punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Dat is niet wat ik zeg @Satyr. En het is ook niet bijster anders eigenlijk. Ik zie ook veel mensen bij het beluisteren al in dit topic al zeggen dat ze het allemaal niet veel vinden. En bij elke editie is er wel zo'n iemand, meestal zijn het meerdere. Dat doe ik vaak nog geen eens. Ik heb allang geaccepteerd dat wat ik hier voorgeschoteld krijg vaak niet helemaal mijn smaak is. Mij hoor je niet zo vaak, ik doe vooral mee omdat ik het een leuke activiteit zou vinden. En dat ik nu mijn mening geef over die paar ondersten mag dan ook niet? Zoveel schokkends zeg ik daar toch niet en al helemaal niet op een vreemde manier. Maak ook duidelijk dat het om mijn mening ('wmb') gaat zelfs. Kom op. Met The Voice was ik inderdaad verrast met een afvaller die ik ook persoonlijk wel vaker geluisterd had en in mijn ogen veel beter was dan het alternafief ja. Nog steeds ging ik daar op vrij satirische wijze mee om. Waarom moet je overigens iets mainstreams gaan inzenden, van wie moet dat? In elk geval niet van mij hoor, liever niet zelfs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 4 minuten geleden zei Titan: Volgens mij heeft @Christian. gelijk iets te veel van de Guinness gesnuffeld; weer geen punten Ik kan niet ontkennen dat er tijdens het luisteren een goede pint naar binnen is gewerkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 (bewerkt) Koppositie, nu kijken hoe lang het duurt. 4 juli 2020 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Oef, dit ziet er niet goed uit. Hopelijk kan ik nog in het linkerrijtje belanden komende rondes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Wat een kinderachtig gedoe hier, zeg. Ik ben de eerste die zou mogen klagen over dat ik niet genoeg punten zou krijgen; ik heb iedere editie meegedaan en haal maar zelden de top 10. Toch vind ik het leuk om mee te doen, puur om andere mensen een wat ander nummer te laten horen en om zelf ook af en toe iets te ontdekken wat ik leuk vind. De meeste edities zijn er één of twee nummers die ik weer aan mijn Spotify-lijst kan toevoegen en dat is voor mij al genoeg. @007mark stopt ontzettend veel tijd en werk in deze operatie en als je dan gaat lopen zeiken over het verwijderen van je eigen inzending en punten, zadel je hem alleen maar met nog meer werk op. Ga eens bij jezelf te rade, @Satyr. Zeus is inderdaad een typetje, maar hij kan tenminste goed verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 (bewerkt) Satyr Wat een ontzettend klein kind. Grow up Christian en flinke missers blijft helaas een trend. Nog steeds geen punt. 4 juli 2020 bewerkt door Juca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Man man man. Niet eens punten terwijl je zin krijgt in bier. Ach ja heeft het nummer toch iets bereikt. @Satyr gewoon je eigen nummer insturen. Die grijze middenmoot moet je helemaal niet in willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Vijf rondes gehad maar nog vrij weinig duidelijk geworden. Echte favorieten zijn er nog niet. Ik ben benieuwd wanneer weer voor het eerst inzendingen echt afstand gaan nemen bovenin. Overigens dank voor het ene puntje Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Weer een paar puntjes erbij en het veld blijft enorm dicht bij elkaar nog. Wel zo spannend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Thanks voor de8 punten. Blij mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 5 juli 2020 Stemronde 6/26: Estland Chiemel staat te popelen om de punten bekend te maken vanuit Tallinn, Estland. Deze deelnemer heeft zoals we kunnen zien inmiddels 2 zeges behaald in Worldvision, te weten met Duitsland en Denemarken. Deze keer heeft hij voor de indieband Frankie Animal gekozen. In het verleden hebben ze een poging gedaan om deel te nemen aan Eurovision, maar ze kwamen niet door de voorrondes in hun land. Wel hebben ze een aantal jaren geleden op het podium mogen staan van Eurosonic Noorderslag. Het hier ingestuurde nummer Playful was afgelopen zomer het meest beluisterde nummer in de Baltische staat. Punten van Estland: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/6/6/rhztc0yjbh Spoiler @Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 Wederom geen punten, had stiekem op een iets betere start gehoopt. Nog genoeg punten te verdelen gelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 Dit is het betere werk, muy gracias! Je houdt het tempo er wel in mark, goed bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 Dank Estland voor de 7 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 Drie stemrondes geleden had ik niet verwacht dat ik nu aan kop zou staan. Bedankt Esten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 Dankjewel voor de eerste 3 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 Ook hier weer een paar punten. Zo blijven we bovenin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 Ook hier verwachte ik geen punten. Helaas geeft hij de concurrentie wel punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 Zes punten en een tweede plek, bedankt! Het tempo zit er lekker in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 Wow, van 0 naar 1 punt! Geweldig nieuws Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten