007mark Geplaatst 15 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2020 Hierboven ook aangepast @Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2020 Zie dat ik vergeten was de tags toe te voegen, dus bij deze nog. Lijst met nummers staat op de vorige pagina. @Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 juni 2020 Share Geplaatst 16 juni 2020 20 uur geleden zei Chiemel: Groot deel één keer geluisterd. Zitten genoeg prima nummertjes tussen, dus dat wordt nog lastig kiezen. Heb méér dan 10 nummers die een voldoende score. Geen overduidelijke winnaar voor mij, ook best veel nummer die ruim voldoende zijn. Ook weinig nummers die echt dramatisch zijn. Kortom: fijne lijst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 juni 2020 Share Geplaatst 16 juni 2020 Ik zit op vijf nummers die ik punten zou geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2020 Vond het hier eigenlijk best een prima editie. Stuk of 8 of 9 nummers die direct afvielen. Daarentegen 4 nummers die ik direct hoger inschatte dan de rest. Daartussen een grote middenmoot waar ik alle nummers wel een stuk of 3x heb geluisterd om tot een goede volgorde te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 16 juni 2020 Share Geplaatst 16 juni 2020 5 uur geleden zei Satyr: Ik zit op vijf nummers die ik punten zou geven Vind het zelf ook beetje tegenvallen. Paar nummers die erbovenuit steken, rest middelmatig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 16 juni 2020 Share Geplaatst 16 juni 2020 Ik hoop eindelijk weer eens top 10 notering mee te maken, ben dus benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 17 juni 2020 Share Geplaatst 17 juni 2020 Ik heb het even nageteld, maar ik kom toch echt op 16 nummers die ik liever geen punten zou toekennen. Wat dat betreft voor mij niet echt een top editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 Het is wel weer een uitdaging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 Voor mij een van de zwakste edities in erg lange tijd. Vooral vond ik alles erg mainstream en braaf, en van sommige nummers wou ik dat ik ze nooit gehoord had Waar er anders altijd wel één of enkele uitspringen had ik dat nu niet, en dat gaat het punten geven niet eenvoudig maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 7 minuten geleden zei ivago: Voor mij een van de zwakste edities in erg lange tijd. Vooral vond ik alles erg mainstream en braaf, en van sommige nummers wou ik dat ik ze nooit gehoord had Waar er anders altijd wel één of enkele uitspringen had ik dat nu niet, en dat gaat het punten geven niet eenvoudig maken Ik heb een nummer gekozen dat me óf 3x 12 oplevert, of 27x nul. Denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 18 minuten geleden zei Satyr: Ik heb een nummer gekozen dat me óf 3x 12 oplevert, of 27x nul. Denk ik. Haha als ik mijn inzending leg naast alles wat ik hier hoorde begin ik toch ook het ergste te vrezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 19 juni 2020 Inmiddels 10 van de 26 lijstjes binnen. Gaat de goede kant op. Jullie hebben nog 8 dagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 juni 2020 Share Geplaatst 19 juni 2020 Mijne komt volgende week pas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 22 juni 2020 Jullie hebben nog tot zaterdagavond @Jeroen. @Platina32 @Chimpa @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @Fabian. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 juni 2020 Share Geplaatst 22 juni 2020 Was er toevallig net mee bezig. De stemmen heb je nu binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 22 juni 2020 Share Geplaatst 22 juni 2020 Komt ergens in de loop van deze week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 Ingestuurd. Vond het niveau over het algemeen wel oké. Minder dan vorige editie, dat wel, maar toen waren we ook wel verwend. Desondanks heb ik zat slechtere edities meegemaakt. Zaten een hoop 'makkelijke' nummers tussen die op zich best prima in het gehoor lagen, maar mij niet omver bliezen. Qua originaliteit is het wel eens beter geweest kan ik mij herinneren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2020 Er zijn weer 4 extra lijstjes in mijn PM-box verschenen. Dit betekent dat ik er nog 11 verwacht. De mensen die het betreft weten dit zelf ook ongetwijfeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 24 juni 2020 Share Geplaatst 24 juni 2020 Heb het inmiddels één keer geluisterd, maar in een aantal gevallen nog niet echt een mening kunnen vormen. Ik ga er eerdaags nog eens even voor zitten en verwacht zaterdagavond wel te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 24 juni 2020 Share Geplaatst 24 juni 2020 Komt in orde voor deadline Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 juni 2020 Share Geplaatst 24 juni 2020 (bewerkt) Same here. Net eerste ronde luisteren gehad, waren behoorlijk wat onvoldoendes te noteren helaas (maakt punten geven wel makkelijker ) 24 juni 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 26 juni 2020 @Jeroen. @Platina32 @Chimpa @himan @Rogier. @Satyr @ivago @Stefanos @Erwin. @Fabian. Niet vergeten a.u.b. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Zou ik een extra dag mogen? Forum lag er (bij mij) uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 1 uur geleden zei himan: Zou ik 2 extra dagen mogen? Forum lag er (bij mij) uit. Morgen heb ik geen tijd. Maandag lukt hopelijk wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten