Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #28

007mark

Aanbevolen berichten

Zie dat ik vergeten was de tags toe te voegen, dus bij deze nog. Lijst met nummers staat op de vorige pagina.

@Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Chiemel:

Groot deel één keer geluisterd. Zitten genoeg prima nummertjes tussen, dus dat wordt nog lastig kiezen. 

Heb méér dan 10 nummers die een voldoende score. Geen overduidelijke winnaar voor mij, ook best veel nummer die ruim voldoende zijn. Ook weinig nummers die echt dramatisch zijn. Kortom: fijne lijst! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het hier eigenlijk best een prima editie. Stuk of 8 of 9 nummers die direct afvielen. Daarentegen 4 nummers die ik direct hoger inschatte dan de rest. Daartussen een grote middenmoot waar ik alle nummers wel een stuk of 3x heb geluisterd om tot een goede volgorde te komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij een van de zwakste edities in erg lange tijd. Vooral vond ik alles erg mainstream en braaf, en van sommige nummers wou ik dat ik ze nooit gehoord had :)

Waar er anders altijd wel één of enkele uitspringen had ik dat nu niet, en dat gaat het punten geven niet eenvoudig maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei ivago:

Voor mij een van de zwakste edities in erg lange tijd. Vooral vond ik alles erg mainstream en braaf, en van sommige nummers wou ik dat ik ze nooit gehoord had :)

Waar er anders altijd wel één of enkele uitspringen had ik dat nu niet, en dat gaat het punten geven niet eenvoudig maken

Ik heb een nummer gekozen dat me óf 3x 12 oplevert, of 27x nul. Denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ingestuurd. Vond het niveau over het algemeen wel oké. Minder dan vorige editie, dat wel, maar toen waren we ook wel verwend. Desondanks heb ik zat slechtere edities meegemaakt. Zaten een hoop 'makkelijke' nummers tussen die op zich best prima in het gehoor lagen, maar mij niet omver bliezen. Qua originaliteit is het wel eens beter geweest kan ik mij herinneren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites