Chiemel Geplaatst 25 juli 2020 Share Geplaatst 25 juli 2020 Weer punten, maar nog steeds geen linker rijtje. Ik geloof dat Grote Ree als laatste moet, punten uit die hoek niet ontdenkbaar. Heb minimaal 3 punten nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 25 juli 2020 Share Geplaatst 25 juli 2020 Definitief het zilver weten te bemachtigen dankzij de zes punten vanuit Zweden. Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 25 juli 2020 Share Geplaatst 25 juli 2020 Laatste worden kan niet meer, helemaal top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 25 juli 2020 Share Geplaatst 25 juli 2020 Weer een puntje. Blijft deze editie te vaak gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 juli 2020 Share Geplaatst 25 juli 2020 (bewerkt) Geen punten van Zweden voor Finland. Fixed it! @Fabian. 25 juli 2020 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 25 juli 2020 Share Geplaatst 25 juli 2020 Bedankt voor de 10 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 Na een weekje vakantie amper punten bemachtigd, niet best Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 26 juli 2020 Stemronde 26/26: Zwitserland Grote Ree gaat zorgen voor de laatste spannende stemronde. De strijd om het brons en de rode lantaarn ligt nog helemaal open, en ook in het middenveld is er nog voldoende kans voor een aantal landen om te stijgen. Over het algemeen vond Grote Ree het dicht bij elkaar zitten, maar staken de nummers 1 en 2 er wel echt bovenuit. Twee totaal verschillende nummers bovendien. Punten van Zwitserland: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/26/26/e5zjy2yjfm Spoiler Een aantal landen zijn gelijk geindigt en niet altijd klopt de rangschikking hierboven. Sorteert namelijk niet op meeste 12 scores. Hieronder kun je kijken of het klopt (hier sorteren ze ook weer anders). @Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 26 juli 2020 (bewerkt) 1. Israel (Chimpa) - 124 punten 2. Engeland (Christian.) - 96 punten 3. Australië (007mark) - 91 punten 26 juli 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 Schotland en de VS moeten omgedraaid worden, evenals Tanzania en Zwitserland en Nieuw-Zeeland en Zweden. Dat gezegd hebbende, felicitaties aan Israël. Erg knap van@Chimpa dat ie twee keer op rij weet te winnen. Dank ook aan @007mark voor de puike organisatie. Kan me niet herinneren dat we ooit zo'n vlotte editie hebben gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 Mooie editie met een keurige tweede plek in de eindstand. Hulde voor de organisatie @007mark, top gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 Uiteindelijk net het linkerrijtje niet weten te halen. Complimenten aan @007mark voor de vlotte organisatie en @Chimpa gefeliciteerd met de tweede winst op rij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 Chimpa gefeliciteerd! Mark bedankt voor de organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 Goed gedaan weer Markie. Met mijn Deense inzending op plekje 10 terecht gekomen. Ik dacht eens iets te kiezen dat hier ook goed zou scoren, maar dat viel wel mee dus. Ach, nu maar weer terug naar muziek die dichter bij mezelf ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 26 juli 2020 Zat net even te kijken, maar is zelfs de 3e overwinning van Chimpa in de laatste 4 edities. Erg knap gedaan zeg. Klein beetje zuur was dat ik precies deze artiest (met een ander nummer) bovenaan mijn shortlist had staan om deze editie in te sturen Desondanks ook tevreden met mijn tweede bronzen medaille op rij! Zeker aangezien de inzendingen boven mij ook de 12 en 10 punten van mij hadden gekregen. Bij deze doe ik ook weer de oproep: Mocht iemand de volgende willen organiseren: Take it away. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 Gefeliciteerd opnieuw @Chimpa En ook opnieuw dank aan @007mark die dit keer op keer weer netjes en vlot organiseert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 Nog een 12! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 Teleurstellend einde voor de Bulgaren. Felicitaties richting Israël; lekker nummertje wel! Uiteraard weer grote dank voor de goede organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 Ik kom net op tijd binnenvallen, net nu er een editie is afgelopen Mochten jullie nu denken, wie is deze man en wat komt hij hier doen? De naam is Danny, heb enkele jaren onder de gelijknamige nickname op PCMFocus gezeten (vanwaar ik er dus sommige die hier meedooen al ken), waar ik 2 jaren (succesvol) een soortgelijk concept organiseerde. Kom nu eens hier kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 Dank voor de organisatie weer @007mark. Tevreden met een 8e plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 Had misschien meer een plek in de subtop verwacht, ook al is het verschil niet eens zo heel groot. Tempo zat er lekker in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 Gefeliciteerd @Chimpa best aardig nummer alleen net niet voor mij goed genoeg om punten te geven. Vond de lagere punten net wat orgineler of leuker klinken. Nummer 2 is ook geen verkeerd liedje maar echt zo'n 13 in een dozijn. En dus niet mijn ding. Goede organisatie @007mark Zelf tevreden met de 13 stek en dus net linkerrij. Wel benieuwd of het mij nog punten heeft gekost aangezien het een cover was van een "bekend"nummer. Het begin van de editie was ik even bang dat het 10x niets zou worden maar gelukkig waren er toch mensen die het wel kunnen waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 Op 7-7-2020 om 13:25 zei Grote Ree: Ik wist dat de komodovaraan niet echt gecharmeerd is van reeën en dat komt hier tot uitdrukking. Andersom ook niet zie ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 Top gedaan Markie! Beetje matige editie aan mijn kant helaas, volgende keer beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 juli 2020 Share Geplaatst 27 juli 2020 14 uur geleden zei 007mark: Zat net even te kijken, maar is zelfs de 3e overwinning van Chimpa in de laatste 4 edities. Erg knap gedaan zeg. Klein beetje zuur was dat ik precies deze artiest (met een ander nummer) bovenaan mijn shortlist had staan om deze editie in te sturen Desondanks ook tevreden met mijn tweede bronzen medaille op rij! Zeker aangezien de inzendingen boven mij ook de 12 en 10 punten van mij hadden gekregen. Bij deze doe ik ook weer de oproep: Mocht iemand de volgende willen organiseren: Take it away. Aangezien ik vind dat jij ook wel een keertje de organisatie uit handen mag geven, ben ik wel bereid om editie 29 op me te nemen. Ik kan alleen niet beloven dat dezelfde snelheid gehaald wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten