Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvisionsongfestival #28

007mark

Aanbevolen berichten

image.png.7aca7ca3924e23073a7416410c5f0346.png

Stemronde 26/26: Zwitserland

image.png.184d298581edcc2822c51c68a468d175.png

Grote Ree gaat zorgen voor de laatste spannende stemronde. De strijd om het brons en de rode lantaarn ligt nog helemaal open, en ook in het middenveld is er nog voldoende kans voor een aantal landen om te stijgen. Over het algemeen vond Grote Ree het dicht bij elkaar zitten, maar staken de nummers 1 en 2 er wel echt bovenuit. Twee totaal verschillende nummers bovendien. 

Punten van Zwitserland: Klikken om te zien!

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/26/26/e5zjy2yjfm

Spoiler

image.thumb.png.39b8a523c0d20b59eaae62de90154f24.png

Een aantal landen zijn gelijk geindigt en niet altijd klopt de rangschikking hierboven. Sorteert namelijk niet op meeste 12 scores. Hieronder kun je kijken of het klopt (hier sorteren ze ook weer anders).

image.png.1a792dd456f517a233e18e8c4dc90181.png

@Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Israel (Chimpa) - 124 punten

2. Engeland (Christian.) - 96 punten

3. Australië (007mark)  - 91 punten

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schotland en de VS moeten omgedraaid worden, evenals Tanzania en Zwitserland en Nieuw-Zeeland en Zweden.
Dat gezegd hebbende, felicitaties aan Israël. Erg knap van@Chimpa dat ie twee keer op rij weet te winnen. Dank ook aan @007mark voor de puike organisatie. Kan me niet herinneren dat we ooit zo'n vlotte editie hebben gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat net even te kijken, maar is zelfs de 3e overwinning van Chimpa in de laatste 4 edities. Erg knap gedaan zeg. Klein beetje zuur was dat ik precies deze artiest (met een ander nummer) bovenaan mijn shortlist had staan om deze editie in te sturen ;c 

Desondanks ook tevreden met mijn tweede bronzen medaille op rij! Zeker aangezien de inzendingen boven mij ook de 12 en 10 punten van mij hadden gekregen.

Bij deze doe ik ook weer de oproep: Mocht iemand de volgende willen organiseren: Take it away.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom net op tijd binnenvallen, net nu er een editie is afgelopen :)

Mochten jullie nu denken, wie is deze man en wat komt hij hier doen? De naam is Danny, heb enkele jaren onder de gelijknamige nickname op PCMFocus gezeten (vanwaar ik er dus sommige die hier meedooen al ken), waar ik 2 jaren (succesvol) een soortgelijk concept organiseerde. Kom nu eens hier kijken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd @Chimpa best aardig nummer alleen net niet voor mij goed genoeg om punten te geven. Vond de lagere punten net wat orgineler of leuker klinken. Nummer 2 is ook geen verkeerd liedje maar echt zo'n 13 in een dozijn. En dus niet mijn ding. Goede organisatie @007mark

Zelf tevreden met de 13 stek en dus net linkerrij. Wel benieuwd of het mij nog punten heeft gekost aangezien het een cover was van een "bekend"nummer. Het begin van de editie was ik even bang dat het 10x niets zou worden maar gelukkig waren er toch mensen die het wel kunnen waarderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei 007mark:

Zat net even te kijken, maar is zelfs de 3e overwinning van Chimpa in de laatste 4 edities. Erg knap gedaan zeg. Klein beetje zuur was dat ik precies deze artiest (met een ander nummer) bovenaan mijn shortlist had staan om deze editie in te sturen ;c 

Desondanks ook tevreden met mijn tweede bronzen medaille op rij! Zeker aangezien de inzendingen boven mij ook de 12 en 10 punten van mij hadden gekregen.

Bij deze doe ik ook weer de oproep: Mocht iemand de volgende willen organiseren: Take it away.

Aangezien ik vind dat jij ook wel een keertje de organisatie uit handen mag geven, ben ik wel bereid om editie 29 op me te nemen. Ik kan alleen niet beloven dat dezelfde snelheid gehaald wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites