Christian. Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Eindelijk weer eens puntjes, dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 (bewerkt) Rake klappen van de Dartele Hinde voor mijn inzending. Er sprongen er heel wat over me heen. Neen, geen hindes. 28 april 2020 bewerkt door ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Looking up! Thanks voor de puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Bedankt voor de 10 puntjes. Meer dan welkom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Stabiel onderin blijven staan Bovenin valt nog weinig zinnigs over te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Punten verdubbeld. Thank You England! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 Bedankt voor 7 punten, @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 april 2020 Auteur Share Geplaatst 29 april 2020 Stemronde 10/27: EstlandInzending: Stefanos Na de vorige deelnemer, behoort ook Stefanos tot het rijtje deelnemers die het liefst zijn inzendingen uit Europa haalt. Deze keer heeft hij voor het eerst Estland gekozen als afgevaardigde, een land wat niet vaak meedoet. Eerder probeerde hij het al met bijvoorbeeld Finland en Duitsland tweemaal. Enkel Nigeria was een uitstapje wat hem blijkbaar niet beviel. De laatste twee deelnames van Stefanos eindigde in de top-10 en hij hoopt natuurlijk deze reeks te vervolgen. Voorlopig staat hij net op de 11e plek, maar wist hij wel al een douze points te vergaren. Alle kansen dus nog voor deze Baltische staat! Punten van Estland: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/307412/10/10/y3mmqxnzzj Spoiler @Chimpa @Erwin. @himan @Lazvic @Kelvin @nasje92 @hjs @Titan @Grote Ree @Stefanos @Roprop @Jeroen. @Dysproz @bas2204 @Juca @Vilhena @komodo25 @Chiemel @Platina32 @chrisje1993 @Fabian. @ivago @Zeus @Rogier. @Christian. @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 Helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 Oef, daar gaat Schotland er opeens hard voorbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 Het rechtse ritje komt dichterbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 Tegenvallend dit van de Esten. Geef ik ze twaalf punten en krijg ik dit terug... :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 Jammer dit, misschien moet ik de toekenning van mijn punten maar even heroverwegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 Bergafwaarts, van een plek in de top naar het rechter rijtje. Was blijkbaar valse hoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 Gierige gast zeg die @Stefanos, bah. Dat moet wel een heel naar figuur zijn in het echte leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 45 minuten geleden zei Christian.: Gierige gast zeg die @Stefanos, bah. Dat moet wel een heel naar figuur zijn in het echte leven. Ik heb in dit topic al een foto gezien die @Stefanos beter beschrijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 Ah, vier puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 Nu weer niets en Schotland krijgt een flinke boost deze ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Super, weer 8 puntjes erbij. We vestigen ons zo mooi in de subtop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 1 mei 2020 Stemronde 11/27: FilippijnenInzending: Roprop Snel weer door met de volgende stemronde. Roprop is aan de beurt om de punten van de Filippijnen bekend te maken. Met zangeres beabeabdoodbeabaeee (bijna goed) doet hij voorlopig goed mee in de middenmoot. Het is voor de eerste keer dat hij deelneemt met een land van het Aziatische continent. We zijn dus benieuwd of hem dit zijn tweede succes gaat opleveren. Punten van Filippijnen: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/307412/11/11/fjogrinjvl Spoiler @Chimpa @Erwin. @himan @Lazvic @Kelvin @nasje92 @hjs @Titan @Grote Ree @Stefanos @Roprop @Jeroen. @Dysproz @bas2204 @Juca @Vilhena @komodo25 @Chiemel @Platina32 @chrisje1993 @Fabian. @ivago @Zeus @Rogier. @Christian. @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 mei 2020 Share Geplaatst 1 mei 2020 Er gaan er zich nu 2 lichtjes afscheiden. Ik hoop dat ik nog bij kan blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 mei 2020 Share Geplaatst 1 mei 2020 Hier weinig verwacht en gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 mei 2020 Share Geplaatst 1 mei 2020 Bedankt voor de 6 punten! Top 3 binnengedrongen, kijken wat er nog meer mogelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 mei 2020 Share Geplaatst 1 mei 2020 Weer niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 mei 2020 Share Geplaatst 1 mei 2020 Ik ga een tientje inzetten op de langste reeks zonder tegentreffer, moet lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten