ivago Geplaatst 30 maart 2020 Share Geplaatst 30 maart 2020 Eerste beluistering zit er op. Twee die er met kop en schouders bovenuit staken, en voldoende degelijke nummers voor de ranglijst. Het kaf is van het koren en dat telt. Al heel blij dat ik sommige nummers geen tweede keer hoef te beluisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 maart 2020 Share Geplaatst 30 maart 2020 3 uur geleden zei ivago: Eerste beluistering zit er op. Twee die er met kop en schouders bovenuit staken, en voldoende degelijke nummers voor de ranglijst. Het kaf is van het koren en dat telt. Al heel blij dat ik sommige nummers geen tweede keer hoef te beluisteren Yup, ik had al vrij vlot een top 8 en een nummer 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 Huh, was blijkbaar naar de verkeerde lijst aan het luisteren. Vroeg me al af waarom ik zoveel goede nummers hoorde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 Prima lijst hoor. Weinig dramatische nummers. Zit bij mij veel dicht bij elkaar, dus denk dat ik een deel nog een keer moet gaan luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 Ik heb mijn eerste luistersessie er ook opzitten. Nu de kaf van het koren verhaal. Een top 10 vormen die ik daadwerkelijk allemaal leuk vind gaat zeker lukken, dus wat mij betreft ook een sterke editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 april 2020 Auteur Share Geplaatst 1 april 2020 In totaal zijn er al 12 van de 28 stemlijsten binnen. Gaat lekker zo. De rest heeft nog precies een week de tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 2 april 2020 Share Geplaatst 2 april 2020 Zelden inderdaad zo'n brede kwalitatief goede lijst gehad naar mijn smaak. Ik heb echter nog niet de ultieme nummer 1 gevonden, daar waar dat in eerdere edities vaak wel zo was. Mijn lijstje komt er in de aankomende dagen ook aan, even de tijd nemen om alles goed op een rijtje te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 Dat wordt een flinke wandeling met de hond. Spotify in de oren, en notities maken maar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 (bewerkt) Voor degene die via Spotify luisteren, kies van België dan wel de versie met Tom Smith en niet met Mark Lanegan. Die in Mark zijn lijst is de goeie 3 april 2020 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 april 2020 Auteur Share Geplaatst 3 april 2020 @Chimpa @Erwin. @himan @Lazvic @Kelvin @nasje92 @hjs @Titan @Grote Ree @Stefanos @Roprop @Jeroen. @Dysproz @bas2204 @Juca @Laki @Vilhena @komodo25 @Chiemel @Platina32 @chrisje1993 @Fabian. @ivago @Zeus @Rogier. @Christian. @Satyr Overigens is het ook niet verboden om commentaar mee te sturen bij de puntentoekenning. Wellicht leuk om daar 1 of 2 zinnen aan te wijden tijdens mijn updates. Weer eens wat anders dan het opsommen van de geschiedenis die de deelnemers hebben in dit spel. Uiteraard mogen de mensen die al ingestuurd hebben dat nog toevoegen. Hoeft ook niet per sé van de hele lijst, maar wellicht in ieder geval 1 of 2 commentaren zou leuk zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 Ga ik doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 april 2020 Auteur Share Geplaatst 5 april 2020 Inmiddels heeft de helft het de punten bekend gemaakt. Nog een voorzichtige mention voor de mensen die nog niets hebben gestuurd. Jullie hebben tot woensdag 8 april om 23.59. @Chimpa @Erwin. @Lazvic @himan @Grote Ree @Stefanos @Roprop @Jeroen. @Dysproz @bas2204 @Laki @Platina32 @Fabian. @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 5 april 2020 Share Geplaatst 5 april 2020 Ik heb inmiddels de tien inzendingen gekozen die ik punten ga geven. Ik ga deze nog éénmaal luisteren, ordenen, en zullen dan richting de organisatie gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 april 2020 Share Geplaatst 6 april 2020 Ik hoop dat ik het op tijd red. Vandaag en morgen zit ik redelijk veel in bespreking, dus dan woensdag het er maar doorheen rausen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 6 april 2020 Share Geplaatst 6 april 2020 Ik hoop het ook voor elkaar te krijgen. Eens zien of het vanavond lukt, anders wordt het zeer krap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 april 2020 Share Geplaatst 6 april 2020 Is het niet handiger om de deadline over het weekend heen te tillen? Ook voor mij wordt het namelijk zeer krap allemaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 april 2020 Share Geplaatst 6 april 2020 Mark maakt toch niet alles in 1 keer bekend, dus dat is toch prima? Sturen jullie 'm net wat later op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 6 april 2020 Share Geplaatst 6 april 2020 4 uur geleden zei Rogier.: Mark maakt toch niet alles in 1 keer bekend, dus dat is toch prima? Sturen jullie 'm net wat later op. Dit deed ik eerder ook. Niet dat ik achterdochtig ben naar wie dan ook hier, maar als dan uiteindelijk van iemand niet de stemmen doorkomen (wat regelmatig is gebeurd), heb je weer het gedoe met diskwalificaties gedurende de editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 april 2020 Share Geplaatst 6 april 2020 Goed punt. Niet aan gedacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 april 2020 Auteur Share Geplaatst 6 april 2020 55 minuten geleden zei Chimpa: Dit deed ik eerder ook. Niet dat ik achterdochtig ben naar wie dan ook hier, maar als dan uiteindelijk van iemand niet de stemmen doorkomen (wat regelmatig is gebeurd), heb je weer het gedoe met diskwalificaties gedurende de editie. Dat is inderdaad 1 reden. En het kan natuurlijk altijd dat mensen beïnvloed worden door de eerste stemrondes. Uiteraard gaan we uit van de goedheid van de mens, maar stel dat aan het eind van de rit de winnaar met 1 punt beslist wordt, wil je natuurlijk niet hebben dat de winnaar pas na 5 rondes zijn stemmen had doorgegeven. Ga je toch gezeik mee krijgen denk ik Voorlopig hou ik de deadline even op a.s. woensdag. Echter, zoals ik in een eerdere post al aangaf begrijp ik het als mensen druk zijn door bijvoorbeeld The Voice of Eurovisie. Mocht het dus echt niet lukken dan kunnen we het altijd nog iets verlengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 6 april 2020 Share Geplaatst 6 april 2020 Moet toch wel lachen als ik dan lees: Druk door de Voice of Eurovisie (i.e. andere forum games). Mijne komt er ook komende dagen wel aan, moet alleen even een momentje vinden om ze even goed onder elkaar te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 april 2020 Share Geplaatst 7 april 2020 Van mij mag de deadline ook wel wat later kan ik nog wat commentaar mee sturen. Of kan dat net zo lang tot ik aan de beurt ben ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 april 2020 Auteur Share Geplaatst 7 april 2020 Commentaar kan sowieso altijd nog inderdaad. Inmiddels weer een paar lijstjes met punten binnen, staan nu op 18 uit 28. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 april 2020 Share Geplaatst 8 april 2020 Die van mij komt vandaag nog wel. Heb inmiddels al een duidelijke top 5 samen kunnen stellen, maar daaronder zit een hele grote groep waarbij het nog wat lastiger gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 8 april 2020 Share Geplaatst 8 april 2020 Punten ingestuurd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten