Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #27

007mark

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei ivago:

Eerste beluistering zit er op.

Twee die er met kop en schouders bovenuit staken, en voldoende degelijke nummers voor de ranglijst.

Het kaf is van het koren en dat telt. Al heel blij dat ik sommige nummers geen tweede keer hoef te beluisteren :classic_laugh:

Yup, ik had al vrij vlot een top 8 en een nummer 1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelden inderdaad zo'n brede kwalitatief goede lijst gehad naar mijn smaak. Ik heb echter nog niet de ultieme nummer 1 gevonden, daar waar dat in eerdere edities vaak wel zo was. Mijn lijstje komt er in de aankomende dagen ook aan, even de tijd nemen om alles goed op een rijtje te zetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Chimpa @Erwin. @himan @Lazvic @Kelvin @nasje92 @hjs @Titan @Grote Ree @Stefanos @Roprop @Jeroen. @Dysproz @bas2204 @Juca @Laki @Vilhena @komodo25 @Chiemel @Platina32 @chrisje1993 @Fabian. @ivago @Zeus @Rogier. @Christian. @Satyr

Overigens is het ook niet verboden om commentaar mee te sturen bij de puntentoekenning. Wellicht leuk om daar 1 of 2 zinnen aan te wijden tijdens mijn updates. Weer eens wat anders dan het opsommen van de geschiedenis die de deelnemers hebben in dit spel. 

Uiteraard mogen de mensen die al ingestuurd hebben dat nog toevoegen. Hoeft ook niet per sé van de hele lijst, maar wellicht in ieder geval 1 of 2 commentaren zou leuk zijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels heeft de helft het de punten bekend gemaakt. Nog een voorzichtige mention voor de mensen die nog niets hebben gestuurd. Jullie hebben tot woensdag 8 april om 23.59.

@Chimpa @Erwin. @Lazvic @himan @Grote Ree @Stefanos @Roprop @Jeroen. @Dysproz @bas2204 @Laki @Platina32 @Fabian. @Rogier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Rogier.:

Mark maakt toch niet alles in 1 keer bekend, dus dat is toch prima? Sturen jullie 'm net wat later op.

Dit deed ik eerder ook. Niet dat ik achterdochtig ben naar wie dan ook hier, maar als dan uiteindelijk van iemand niet de stemmen doorkomen (wat regelmatig is gebeurd), heb je weer het gedoe met diskwalificaties gedurende de editie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Chimpa:

Dit deed ik eerder ook. Niet dat ik achterdochtig ben naar wie dan ook hier, maar als dan uiteindelijk van iemand niet de stemmen doorkomen (wat regelmatig is gebeurd), heb je weer het gedoe met diskwalificaties gedurende de editie. 

Dat is inderdaad 1 reden.

En het kan natuurlijk altijd dat mensen beïnvloed worden door de eerste stemrondes. Uiteraard gaan we uit van de goedheid van de mens, maar stel dat aan het eind van de rit de winnaar met 1 punt beslist wordt, wil je natuurlijk niet hebben dat de winnaar pas na 5 rondes zijn stemmen had doorgegeven. Ga je toch gezeik mee krijgen denk ik ;c 

Voorlopig hou ik de deadline even op a.s. woensdag. Echter, zoals ik in een eerdere post al aangaf begrijp ik het als mensen druk zijn door bijvoorbeeld The Voice of Eurovisie. Mocht het dus echt niet lukken dan kunnen we het altijd nog iets verlengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites