Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Voice

chrisje1993

Aanbevolen berichten

gz3dozx9d9.png

Na de telling van de stemmen is ook de laatste finalist bekend! Celeste van @Tamara84 gaat door ten koste van Holly Humberstone van @007mark. Hiermee is de laatste finaleplek gevuld.

De finalisten zijn:

Beth Hart @chrisje1993 @Jeroen.

Dirty Honey @bas2204 @Fabian.

King Princess @Tamara84 @Fabian.

Celeste @Tamara84 @Zeus

Voor de finale moet er nog een laatste keer een Live nummer gekozen worden voor deze artiesten. De coach moet deze insturen in overleg met de artiest. DEADLINE: Zondag 5 Juli 15:00 Uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

uvyr7gi36f.png

Na wat lang wachten om alle inzendingen bij elkaar te krijgen kunnen we dan nu eindelijk aan de FINALE beginnen. Het zal gaan tussen Beth Hart, Dirty Honey, King Princess en Celeste. Alleen coach Grote Ree zal zonder artiest in de finale zitten. En Fabian zelfs met twee artiesten. Ik wens @Zeus @Fabian. @Jeroen. @bas2204 @Tamara84 veel succes in de finale en moge de beste winnen.

Celeste:

Dirty Honey:

Beth Hart:

King Princess:

Deadline Stemmen: Donderdag 16 Juli  17:00 Uur.

Stemmen is dit keer door te stemmen op wie van jou moet winnen.

@komodo25 @Chiemel @Roprop @nasje92 @Vilhena @Christian. @Dysproz @Lazvic @Chimpa @Satyr @Erwin. @Titan @The Saint @Rossi @FlyD @ElPrincipito @Sophomore @StanleyW @Tim' @Rogier. @007mark @ivago @Regis @Grote Ree

Link naar opmerking
Deel via andere websites

n3jl9i1w.png

2 Uur naar de deadline heb ik dan eindelijk een oplossing waarvan ik denk dat het eerlijkste is gevonden. We hebben namelijk een gelijkspel gekregen in de finale tussen 2 artiesten. Om de spanning erin te houden zal ik de personen prive een bericht sturen die NIET op een van deze 2 artiesten gestemd hebben. Zij moeten dan hun stem "aanpassen" na een van die twee. Hierdoor zullen we een winnaar of winnares kunnen gaan uitroepen. Zodra ik van iedereen de nieuwe stem binnen heb zal ik hier de uitslag posten!!

@Grote Ree @Jeroen. @Fabian. @Zeus @chrisje1993 @bas2204 @Tamara84

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54zehl.png

En we hebben een winnaar/winnares!!!

De 2 artiesten die als eerste waren afgevallen waren:

Beth Hart en Dirty Honey van

@chrisje1993 en @bas2204

Dan hebben we nog 2 artiesten over. Degene die heeft gewonnen heeft uiteindelijk maar 2 stemmen meer gekregen dan de ander. Dan rest me nog maar 1 ding en dat is bekend maken wie gewonnen heeft.

De winnares is CELESTE!!!! Gefeliciteerd

@Tamara84 en @Zeus. King princess is 2de geworden van @Fabian.

Iedereen bedankt voor het meedoen. en @Zeus @Grote Ree @Jeroen. en @Fabian. als coaches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich een terechte winnaar want ze heeft een goede stem. Wel een beetje jammer dat er uiteindelijk drie vrij bekende namen in de finale stonden. Desondanks heb ik weer een paar leuke artiesten ontdekt, onder wie WIES, The Struts, Ane Brun en natuurlijk the one and only Donny Benét.
Veel dank aan chrisje voor de vlekkeloze organisatie. Volgens mij heb je er behoorlijk wat tijd in gestopt en dat is toch een compliment waard. Felicitaties aan Zeus en Tamara voor de overwinning. Zeus, ik neem aan dat er toch een klein toontje komt voor deze winnares?

Link naar opmerking
Deel via andere websites