Fabian. Geplaatst 6 juni 2020 Share Geplaatst 6 juni 2020 Ik had deze uitslag ook niet verwacht van het publiek. Dit stelt me dan ook voor een enorm dilemma. Uiteindelijk zijn Dirty Honey en Anna of the North twee compleet verschillende artiesten. Ik kies alles in ogenschouw nemend voor het meest complete plaatje: Dirty Honey gaat door. @bas2204 @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2020 Helaas moeten we dus afscheid gaan nemen van Anna Of The North van @007mark. Fabian kiest namelijk om Dirty Honey van @bas2204 mee te nemen naar de halve finale. In de halve finale gaan de artiesten het opnemen tegen een artiest uit een ander team. Hiervoor moeten jullie weer in overleg met de coach een Live nummer gaan uitzoeken. Het publiek zal vervolgens gaan stemmen op wie van hun moet winnen. De "Battles" heb ik via random.org ingedeeld. Hieronder volgt het overzicht van wie het tegen wie gaat opnemen: Beth Hart @chrisje1993 van @Jeroen. - Ane Brun @chrisje1993 van @Grote Ree Dirty Honey @bas2204 van @Fabian. - The Struts @bas2204 van @Grote Ree FKA Twigs @Regis van @Zeus - King Princess @Tamara84 van @Fabian. Holly Humberstone @007mark van @Jeroen. - Celeste @Tamara84 van @Zeus De inzendingen worden weer door de coach naar mij gestuurd in een pb. Deadline hiervoor: Woensdag 10 Juni 24:00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 10 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2020 Graag nog even een oproep naar @Zeus @Fabian. en @Jeroen. Om me zo snel mogelijk de nieuwe inzendingen te sturen zodat we aan de volgende ronde kunnen beginnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2020 Het is dan eindelijk zover om richting de eerste finalist te gaan. Als eerste is het aan de beurt van Beth Hart en Ane Brun. Beth Hart: Ane Brun: Aan jullie om nu in een pb te laten weten wie van jou in de finale hoort te komen van deze twee. De coaches en de personen met nog een artiest erin mogen dit keer NIET meestemmen. @komodo25 @Chiemel @Roprop @nasje92 @Vilhena @Christian. @Dysproz @Lazvic @Chimpa @Satyr @Erwin. @Richarð. @Titan @The Saint @Rossi @FlyD @ElPrincipito @Sophomore @StanleyW @Tim' @Rogier. @ivago Aan @Zeus en @Fabian. nogmaals een dringend verzoek om zo snel mogelijk de inzendingen te versturen. DEADLINE stemmen: WOENSDAG 17 Juni 17:00 Uur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 juni 2020 Share Geplaatst 12 juni 2020 (bewerkt) Overigens wil ik spreken van een loting des doods in deze ronde Jammer dat ik niet meer mag stemmen hehe. Heb wel een voorkeur namelijk. 12 juni 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2020 De eerste finalist is bekend. Beth Hart van team Jeroen gaat naar de finale ten koste van Ane Brun. De tweede halve finale gaat tussen: Dirty Honey: The Struts: DEADLINE STEMMEN: Zaterdag 20 Juni 20:00 Uur @komodo25 @Chiemel @Roprop @nasje92 @Vilhena @Christian. @Dysproz @Lazvic @Chimpa @Satyr @Erwin. @Richarð. @Titan @The Saint @Rossi @FlyD @ElPrincipito @Sophomore @StanleyW @Tim' @Rogier. @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 17 juni 2020 Share Geplaatst 17 juni 2020 Finaleplaats bereikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 Helaas het einde voor Ane Brun. Maar geen ramp om er tegen Beth Hart uit te vliegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 Mooi dat Beth het tot de finale heeft geschopt. Geweldige zangeres met een echt uniek stemgeluid. Nu eens kijken hoe het gevecht tussen mijn laatste twee inzendingen zich gaat voltrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 21 juni 2020 (bewerkt) Het was een close call dit keer. Dirty Honey weet nipt The struts voor te blijven. Hierdoor zal @Grote Ree de finale ingaan zonder nog een inzending over te hebben. De volgende halve finale zal gaan tussen FKA Twigs: King Princess: DEADLINE Stemmen : Woensdag 24 Juni 24:00 Uur @komodo25 @Chiemel@Roprop @nasje92 @Vilhena @Christian. @Dysproz @Lazvic @Chimpa @Satyr @Erwin. @Titan @The Saint @Rossi @FlyD @ElPrincipito @Sophomore @StanleyW @Tim' @Rogier. @ivago @Grote Ree jij mag ook stemmen nu. 21 juni 2020 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 juni 2020 Share Geplaatst 21 juni 2020 Ai dit is wel heel zuur zeg. In één klap al mijn inzendingen weggevaagd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 21 juni 2020 Share Geplaatst 21 juni 2020 Het publiek heeft besloten. Voor mij kon deze ronde toch alleen maar aflopen met één winnaar en één verliezer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 22 juni 2020 Share Geplaatst 22 juni 2020 Erg blij dat ik ook een finalist heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2020 Ten eerste sorry voor het (te) lange wachten hierop. @Zeus zal op zoek moeten gaan naar een troonopvolger want FKA Twigs zal niet naar de finale gaan. King Princess van @Tamara84 had jullie voorkeur en haar gaan we dus terug horen in de finale. Dan de laatste halve finale!!!!! Holly Humberstone: Celeste: Deadline stemmen Woensdag 1 Julie 16:00 Uur @komodo25 @Chiemel @Roprop @nasje92 @Vilhena @Christian. @Dysproz@Lazvic @Chimpa @Satyr @Erwin. @Titan @The Saint @Rossi @FlyD @ElPrincipito @Sophomore @StanleyW @Tim' @Rogier. @ivago @Grote Ree @Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Dat rommelige optreden van die dertien-in-één-dozijn troela gaat door ten faveure van artistiek oppertalent FKA Twigs. Tijd voor een boycot @Regis. #TheVoiceOfShit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 12 minuten geleden zei Zeus: Dat rommelige optreden van die dertien-in-één-dozijn troela gaat door ten faveure van artistiek oppertalent FKA Twigs. Tijd voor een boycot @Regis. #TheVoiceOfShit Misschien volgende keer een daadwerkelijk live nummer insturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Was het ook hoor, op locatie. Alleen het beeld is een beetje ge-edit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 1 minuut geleden zei Zeus: Was het ook hoor, op locatie. Alleen het beeld is een beetje ge-edit. Zonder microfoon in beeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 4 minuten geleden zei Jeroen.: Zonder microfoon in beeld? Ja. Is een smalle ruimte he, zijn ruïnes. Zit ook echo in. Er is ook een studio versie van het nummer, dit is live op locatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 36 minuten geleden zei Zeus: Dat rommelige optreden van die dertien-in-één-dozijn troela gaat door ten faveure van artistiek oppertalent FKA Twigs. Tijd voor een boycot @Regis. #TheVoiceOfShit Boycot alleen is niet voldoende! Moeten met een harde aanpak komen op dit corrupte stelsel omver te werpen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 22 minuten geleden zei Zeus: Ja. Is een smalle ruimte he, zijn ruïnes. Zit ook echo in. Er is ook een studio versie van het nummer, dit is live op locatie. My bad dan. Had kwa geluid en beeld durven zweren dat het geen live geluidsopname was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 #JusticeForCeleste dan maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Zie de hele editie al rare beslissingen genomen worden, dus ook deze verbaast mij niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2020 4 uur geleden zei 007mark: Zie de hele editie al rare beslissingen genomen worden, dus ook deze verbaast mij niets. Het publiek wilt nog wel eens wat anders beslissen dan de coaches/deelnemers verwachten haha. Blijft wel lekker realistisch dan;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 00:50! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten