Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei Kelvin:

'AZ staat vierde en Pascal Jansen heeft het gewoon goed gedaan. Dus jullie moeten niet klagen'

Als je zelfs bij Twente verliest, en die plek 3 laat overnemen...

Dan heb je gewoon geen goed seizoen natuurlijk;c:cheer:

En is ontslag, terecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kyrill:

Ik ben er voor de lol ''eens'' ingedoken. Op transfermarkt elk seizoen qua tranfers van AZ sinds het seizoen 2016/2017.

Mijn hemeltje AZ heeft altijd positieve netto tranfer balans, en echt behoorlijk ook. Soms niet heel groot, altijd positief, en soms mega oa het jaar dat Boadu en Stengs verkocht werden. Oprechte vraag je koopt al jaren voor weinig geld in, en verkoopt al jaren voor heel veel geld aan spelers, waar is al dat geld heen gegaan joh?

Naar het dak :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei 007mark:

Klopt toch ook ergens wel? Elk jaar je beste spelers verkopen en jeugd er voor in de plek. Nooit grote aankopen of directe versterkingen halen, dus dan vind ik het nog knap dat zo lang goed gaat.

Het ging mij meer over dat je die dooddoener al een tijdje hoorde van analytici die enkel PSV, Feyenoord en Ajax kijken. Dus ik reageerde meer in zijn algemeenheid. Want bij die club is echt wel meer aan de hand, spel tegen Twente was ook bedroevend. En wedstrijden tegen HHC, Zrinsjki waren allebei genânt, 

Maar je hebt als AZ zijnde je tanden laten zien met Slot destijds (als we zien onszelf als een topclub), maar dan kun je het gewoon niet permitteren om bijv. Karlsson te vervangen door van Bommel.  

Dus nogmaals ik vind dat AZ-supporters echt wel mogen klagen, dat is namelijk ook een gevolg van het verwachtingspatroon wat het bestuur zelf heeft gecreëerd. Echter vind ik het vanuit de technisch directeur weer heel makkelijk om de trainer eruit te sturen.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Kelvin:

Dus nogmaals ik vind dat AZ-supporters echt wel mogen klagen, dat is namelijk ook een gevolg van het verwachtingspatroon wat het bestuur zelf heeft gecreëerd. Echter vind ik het vanuit de technisch directeur weer heel makkelijk om de trainer eruit te sturen.

Dit dus. Benieuwd of het nu opeens veel beter gaat onder Martens en wie er volgend seizoen voor de groep gaat staan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Lenstra:

Dit dus. Benieuwd of het nu opeens veel beter gaat onder Martens en wie er volgend seizoen voor de groep gaat staan. 

Dit inderdaad. Vind het ook niet zijn bijzonder elftal. Helemaal niet als Pavlidis eventueel weg gaat in de zomer,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Kyrill:

Ik ben er voor de lol ''eens'' ingedoken. Op transfermarkt elk seizoen qua tranfers van AZ sinds het seizoen 2016/2017.

Mijn hemeltje AZ heeft altijd positieve netto tranfer balans, en echt behoorlijk ook. Soms niet heel groot, altijd positief, en soms mega oa het jaar dat Boadu en Stengs verkocht werden. Oprechte vraag je koopt al jaren voor weinig geld in, en verkoopt al jaren voor heel veel geld aan spelers, waar is al dat geld heen gegaan joh?

Naar de algemene werking van de club, jeugdopleiding en om het 'corona-gat' te dichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-1-2024 om 22:55 zei Fantasy:

Mag toch hopen dat het bestuur inmiddels ook inziet dat BMI - Bazoer centraal achterin niet kan, de backposities ook wel érg dunnetjes bezet zijn en we op de vleugels gewoonweg te kort komen met een Van Bommel, Lahdo, etc. - daar ga je de top niet mee aanvallen of bedreigen, maar daar ben je wel beter mee dan het gros van de Eredivisie. 

Een andere trainer gaat het echt niet beter (of slechter) doen dan Janssen nu doet dunkt me. 

:uhoh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites