Fabian. Gepost August 18, 2023 Share Gepost August 18, 2023 Zat gisteren in het stadion maar werd er nou nog niet per sé warm van. Het is weer Dani gonna Dani met het missen van enorme kansen, vaak door een slechte eerste aanname of een verkeerde keuze. Daar heb je eigenlijk alleen wat aan tegen betere tegenstanders, als ie op kracht een hoop kan bijdragen. In dit soort wedstrijden zie ik toch echt liever Mihailovic. Op links hebben we wel een jasje uitgedaan t.o.v. Kerkez-Karlsson hoor. Van Bommel doet het leuk, maar het was gisteren niet echt een aanspeelpunt, meer eentje voor een bal in de diepte. Moller Wolfe kreeg ik bijna een beetje Manolev-vibes van, die heeft geen goede voorzet afgeleverd. Mijnans merk je aan dat ie moet wennen aan z'n nieuwe positie, handelingssnelheid was op sommige momenten nog ff te traag. Pavlidis, Clasie, Bazoer, Sugawara en Hatzidiakos waren prima. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost August 24, 2023 Share Gepost August 24, 2023 Zuur zuur zuur, maar niet onterecht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost August 24, 2023 Share Gepost August 24, 2023 Ik heb de eerste helft niet gezien, kan iemand mij vertellen hoe AZ het deed? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost August 25, 2023 Share Gepost August 25, 2023 Niet heel aandachtig gekeken, maar ze gaven veel ruimte weg. Gaat AZ nog investeren deze laatste week? Ze hebben een flinke jas uitgedaan en lijkt nog niet klaar te zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost August 25, 2023 Share Gepost August 25, 2023 11 uur geleden zei Tim': Ik heb de eerste helft niet gezien, kan iemand mij vertellen hoe AZ het deed? Heel slordig op het middenveld. Daardoor kwam AZ eigenlijk niet in een kansrijke positie, maar zorgde het wel een aantal keer voor een gevaarlijke situatie. Ryan keepte goed en zonder Hatzidiakos (zowel verdedigend als aanvallend) had het er nog slechter voorgestaan. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost August 25, 2023 Share Gepost August 25, 2023 Als Hatsidiakos en Pavlidis daadwerkelijk vertrekken, heb je straks 80 miljoen aan transferinkomsten. Zou dan toch wel enkele spelers aantrekken lijkt mij. Alles gokken op de jeugd is ook een beetje overdreven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost August 26, 2023 Author Share Gepost August 26, 2023 Hoop nog altijd op een Scandinavische en/of Zuid-Amerikaanse centrale verdediger. Want met enkel Bazoer als semi-volwassen optie en Goes en Dekker als talenten voor die positie zie ik het somber in voor komend seizoen; ervan uitgaande dat Hadzidiakos nog vertrekt naar Italië. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost August 26, 2023 Share Gepost August 26, 2023 1 uur geleden zei Fantasy: Hoop nog altijd op een Scandinavische en/of Zuid-Amerikaanse centrale verdediger. Want met enkel Bazoer als semi-volwassen optie en Goes en Dekker als talenten voor die positie zie ik het somber in voor komend seizoen; ervan uitgaande dat Hadzidiakos nog vertrekt naar Italië. Wat voor positie speelt die Penetra dan? Dat is toch ook een CV? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost August 26, 2023 Author Share Gepost August 26, 2023 25 minuten geleden zei bas huijsmans: Wat voor positie speelt die Penetra dan? Dat is toch ook een CV? Correct. Maar nog érg weinig van gezien en om met slechts twee of drie spelers in de selectie te zitten die van nature als CV spelen is ook wat riskant imo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost August 27, 2023 Share Gepost August 27, 2023 Wel waar. Alleen AZ lijkt me geen club die 4,2 miljoen neerlegt voor een bankzittert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost August 31, 2023 Share Gepost August 31, 2023 Het is eigenlijk helemaal niet zo goed. Maar ja, 0-2 Op naar Breiðablik @Fantasy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost August 31, 2023 Author Share Gepost August 31, 2023 9 minuten geleden zei himan: Het is eigenlijk helemaal niet zo goed. Maar ja, 0-2 Op naar Breiðablik @Fantasy Haha ja wat wil je als je nog steeds met Panta - Bazoer als centraal duo achterin speelt Breiðablik ook weer voor zie ik ja, leuk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost August 31, 2023 Author Share Gepost August 31, 2023 Hadzidiakos. Dat die morgen nog maar even naar Italië vertrekt inderdaad. Grazie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost August 31, 2023 Share Gepost August 31, 2023 Sorry ik bedoel Brann - Breiðablik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost August 31, 2023 Author Share Gepost August 31, 2023 58 minuten geleden zei Fantasy: Hadzidiakos. Dat die morgen nog maar even naar Italië vertrekt inderdaad. Grazie. Mag ik hier Bazoer én M. de Wit aan toevoegen? Wat een treurnis achterin, jaar in jaar uit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost August 31, 2023 Share Gepost August 31, 2023 Oef. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost August 31, 2023 Share Gepost August 31, 2023 1 uur geleden zei Fantasy: Mag ik hier Bazoer én M. de Wit aan toevoegen? Wat een treurnis achterin, jaar in jaar uit Ruilen tegen Musampa , van Gelderen en Maata? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost August 31, 2023 Share Gepost August 31, 2023 Wedstrijd van vanavond denk ik maar niet over hebben, maar Pot 1 is natuurlijk wel erg lekker. Denk dat je ook altijd moet overwinteren, want in theorie moet je van alle ploegen in Pot 3 en Pot 4 gewoon 2x winnen. Doe maar iets als Maccabi Tel-Aviv, FK Astana en KI Klaksvik ofzo. Paar reiskilometers zal de rest van de Eredivisie namelijk niet slecht uitkomen en dan heeft Ajax ook gewoon 16 of 18 punten in de EL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost August 31, 2023 Share Gepost August 31, 2023 Slovan Bratislava Legia Warschauw Breiðablik Mooi voor de uitfans en natuurlijk Fantasy. Ik ben een beetje bang voor Klaksvik Er zijn natuurlijk ook nog steeds lotingen waar AZ het zwaar gaat krijgen Ik bedoel Aston Villa Besiktas FC Nordsjaelland. Dan zou ik toch wel een beetje zenuwachtig worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost September 1, 2023 Author Share Gepost September 1, 2023 AZ Plzen Astana Breiðablik Ik zou er voor tekenen Hier wel érg blij mee ook. Gerucht is dat Odgaard ook nog naar Bologna zou kunnen vertrekken, wat ik bij een goed bod ook gewoon zou doen als ik Max was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabian. Gepost September 1, 2023 Share Gepost September 1, 2023 Dat is wel een goeie speler als ik de stats mag geloven. Achterin wordt de spoeling wel dun hoor. Ook gisteren mistte je weer Clasie op het middenveld. Had wel het gevoel dat in de korte tijd dat Dantas erin kwam, hij die rol wel prima invulde. Maar je moet toch niet denken aan een centrum met Bazoer-Bruno Martins Indi straks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost September 1, 2023 Share Gepost September 1, 2023 Hele goeie transfer van AZ. Die jongen is aardig op schot in de competitie daar en Europees ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost September 1, 2023 Author Share Gepost September 1, 2023 Ik zie nu dit pas ook. Nu is gisteravond nóg beter geworden Maar help, nu spelen we straks met Bazoer - BMI achterin. Beter komen er nog een cv of twee uit de hoge hoed. En Penetra moet even fit worden en blijven dan. @Fabian. weet jij trouwens waarom Dekker zo weinig speelt? Dat is toch in alles een minstens net zo goede cv als Bazoer, die gewoon geen cv is.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabian. Gepost September 1, 2023 Share Gepost September 1, 2023 36 minuten geleden zei Fantasy: Ik zie nu dit pas ook. Nu is gisteravond nóg beter geworden Maar help, nu spelen we straks met Bazoer - BMI achterin. Beter komen er nog een cv of twee uit de hoge hoed. En Penetra moet even fit worden en blijven dan. @Fabian. weet jij trouwens waarom Dekker zo weinig speelt? Dat is toch in alles een minstens net zo goede cv als Bazoer, die gewoon geen cv is.. Dekker heeft volgens mij een groot deel van de voorbereiding gemist, dus ik snap opzich wel dat je in deze belangrijke wedstrijden voor spelers kiest die in ieder geval goed op elkaar ingespeeld zijn. Penetra hoop ik wel snel in de basis te zien, maar ik vind het wel goed dat ze die rustig brengen. Begreep dat Goes weer terug is na zijn blessure en komend weekend meedoet bij Jong AZ, dus dat is ook positief nieuws. Ik zie Bazoer idd liever als stand-in van Clasie of Mijnans. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost September 1, 2023 Author Share Gepost September 1, 2023 Ik zie Bazoer liever bij een andere club, maar dat is weer een andere discussie 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts