Jump to content

AZ Alkmaar

Fantasy

Recommended Posts

11 uur geleden zei 007mark:

Wat is er zo'n beetje betaald eigenlijk? Die Penetra werd ook genoemd door 1908.nl bij Feyenoord, maar die zijn geloof ik voor Beelen gegaan dan.

5 miljoen + 10% dvk inderdaad las ik online ergens.

FC Volendam heeft het bod van 1,6 miljoen euro op Xavier Mbuyamba afgewezen. Sampdoria heeft een contract klaarliggen voor de 21-jarige centrumverdediger, maar de clubs komen vooralsnog niet tot overeenstemming over de transfersom.

De opbrengst zou voor Volendam via bonussen nog kunnen oplopen, als Sampdoria erin slaagt met Mbuyamba naar de Serie A te promoveren. De club van de nieuwe trainer Andrea Pirlo degradeerde vorig seizoen naar het tweede niveau.

Voor het geval de clubs niet tot een akkoord komen, heeft Sampdoria nog een andere centrumverdediger in Nederland op het oog. Ook Pantelis Hatzidiakos staat op het lijstje van de Italianen. De Griekse international van AZ heeft in Alkmaar een contract dat volgend jaar afloopt. Hatzidiakos gaf eerder dit jaar al aan open te staan voor een stap naar het buitenland. 'Maar dan moet er iets komen waar we allebei beter van worden', voegde hij daaraan toe. Ook een contractverlenging bij AZ behoort tot de mogelijkheden.

Eerder deze transferzomer toonde AZ overigens ook belangstelling voor Mbuyamba, maar concreet is dat niet geworden. Inmiddels heeft de club de Portugese centrumverdediger Alexandre Penetra van FC Famalicão aangetrokken en tot medio 2028 vastgelegd.

- - - - - - - - - - 

Al moet ik 'm op de fiets gaan brengen. Kom maar door met dat bod :DW: 

10 minuten geleden zei Fantasy:

FC Volendam heeft het bod van 1,6 miljoen euro op Xavier Mbuyamba afgewezen. Sampdoria heeft een contract klaarliggen voor de 21-jarige centrumverdediger, maar de clubs komen vooralsnog niet tot overeenstemming over de transfersom.

De opbrengst zou voor Volendam via bonussen nog kunnen oplopen, als Sampdoria erin slaagt met Mbuyamba naar de Serie A te promoveren. De club van de nieuwe trainer Andrea Pirlo degradeerde vorig seizoen naar het tweede niveau.

Voor het geval de clubs niet tot een akkoord komen, heeft Sampdoria nog een andere centrumverdediger in Nederland op het oog. Ook Pantelis Hatzidiakos staat op het lijstje van de Italianen. De Griekse international van AZ heeft in Alkmaar een contract dat volgend jaar afloopt. Hatzidiakos gaf eerder dit jaar al aan open te staan voor een stap naar het buitenland. 'Maar dan moet er iets komen waar we allebei beter van worden', voegde hij daaraan toe. Ook een contractverlenging bij AZ behoort tot de mogelijkheden.

Eerder deze transferzomer toonde AZ overigens ook belangstelling voor Mbuyamba, maar concreet is dat niet geworden. Inmiddels heeft de club de Portugese centrumverdediger Alexandre Penetra van FC Famalicão aangetrokken en tot medio 2028 vastgelegd.

- - - - - - - - - - 

Al moet ik 'm op de fiets gaan brengen. Kom maar door met dat bod :DW: 

Zou je u boot pakken 

• 2 weeks later...
3 uur geleden zei Fantasy:

Had toch niet verwacht dat dit Andorra zou gaan worden :D 

Ik ook niet, maar de Montenegrijnse competitie is ook weinig soeps, daar wonen ook maar 600.000 mensen met nog wat minder geld dan in Luxemburg. In Andorra zullen ze vast wel wat zakjes op het veld kunnen zetten, denk ik.

6 minuten geleden zei rich ruzzian:

Zou AZ nu zoveel geld vragen voor de wedstrijd vanavond? Of willen de zenders voor een appel en ei enkel die wedstrijd uitzenden. 

Dat hele rechten verhaal blijft sowieso maar vaag. ESPN zend alle EL en ECL wedstrijden uit in de hoofdfase. Maar in de voorrondes wordt alles dan weer los verkocht. Begrijp daar echt niets van. 

Voor de CL met Ziggo geldt exact hetzelfde trouwens. 

5 uur geleden zei Fantasy:

Correct. En niemand wilde die kopen voor een schappelijk prijsje. 

Of €10,- vragen voor een Pay Per View dan weer een terechte prijs is, dat durf ik te betwisten. Maar goed, ik ga daar niet over ;c 

Kunnen we niet zo een streampje delen? :D Wil best kijken vanavond maar echt niet voor 10 euro.