Tijn Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 The Great American Song Contest #2 Na een succesvolle reboot, die met Manchester Orchestra uit Georgia een dominante winnaar kende, keert the Great American Song Contest direct terug voor een tweede editie. Het is dus aan Georgia om de tweede editie te organiseren, en met de lente voor de deur gaat men zich in het SunTrust Park, de thuisbasis van de Atlanta Braves, verzamelen om te bezien wie Manchester Orchestra weet op te volgen als winnaar van the Great American Song Contest. [Hoe werkt het?] Ik ben in eerste instantie niet op zoek naar een specifiek aantal deelnemers, dus ik zal de inschrijving open laten tot het moment dat de rek er uit is. De regels zijn in principe hetzelfde als bij het Worldvisionsongfestival, echter is er een belangrijk verschil: om het kiezen van minder bekende muziek te promoten, mag het gekozen nummer op Youtube maximaal 500.000 views hebben. [Hoe kan je je inschrijven?] Inschrijven kan door in dit topic het onderstaande lijstje te posten. Het nummer moet uit een van de Amerikaanse staten komen en van elke staat kan maar een nummer geselecteerd worden. Als winnaar van de afgelopen editie heeft @bas2204 het eerste recht om een staat te kiezen, dus houd er rekening mee dat je mogelijk moet wisselen van staat na zijn keuze. [Hoe gaat het stemmen?] Elke staat moet via een PM aan mij een top 10 van de beste nummers doorsturen. De puntentelling werkt als volgt: 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1. Het wordt op prijs gesteld als voor de zekerheid één of twee reserves worden meegezonden, indien blijkt dat een staat zijn punten niet tijdig heeft ingezonden. Ik zal per staat de toegekende punten posten en ook de tussenstand bijhouden. Het nummer met het hoogste puntenaantal zal uiteraard de winnaar zijn. Indien twee staten hetzelfde puntenaantal hebben, is het aantal twaalfpunters doorslaggevend. Wanneer beide staten geen twaalfpunters hebben gekregen, wordt gekeken naar het aantal keer dat de staat punten heeft ontvangen. Spoiler Staat: Artiest:Nummer:Youtubefilmpje: [Hoe gaat het stemmen?] Elke staat moet via een PM aan mij een top 10 van de beste nummers doorsturen. De puntentelling werkt als volgt: 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1. Het wordt op prijs gesteld als voor de zekerheid één of twee reserves worden meegezonden, indien blijkt dat een staat zijn punten niet tijdig heeft ingezonden. Ik zal per staat de toegekende punten posten en ook de tussenstand bijhouden. Het nummer met het hoogste puntenaantal zal uiteraard de winnaar zijn. Indien twee staten hetzelfde puntenaantal hebben, is het aantal twaalfpunters doorslaggevend. Wanneer beide staten geen twaalfpunters hebben gekregen, wordt gekeken naar het aantal keer dat de staat punten heeft ontvangen. [Geschiedenis] Editie 1: Georgia: Manchester Orchestra - The Silence Ik kijk uit naar jullie inzending voor deze editie! @bas2204@Chimpa @Kelvin @007mark @Zeus @Erwin. @hjs @Dysproz @ivago @TeamWesil @Laki @himan @Jeroen. @Grote Ree @komodo25 @Vilhena @nasje92 @Chiemel @Satyr @Viva La Vida @Platina32 @Fabian. @QuaLyon @Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 Staat: MassachusettsArtiest: Matt NathansonNummer: Used to Be (Acoustic)Youtubefilmpje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 Staat : California Artiest : Built like Alaska Song: Does Your Mother Feel Sick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 (bewerkt) EXIT 22 mei 2019 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 (bewerkt) Staat: MichiganArtiest: Curtis HardingNummer: Face Your Fear 9 april 2019 bewerkt door Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 Staat: New JerseyArtiest: Brian Fallon Nummer: Rosemary Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 @Zeus Jij hebt vast wel iets onbekenders dan Interpol in huis. Dit is gewoon 0 punten namelijk. Veel te simpel imo. Staat: TexasArtiest: Matthew DearNummer: Bunny's DreamYoutubefilmpje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Staat: OregonArtiest: AgallochNummer: Odal (instrumental)Youtubefilmpje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Staat: WisconsinArtiest: The BuzzhornNummer: OrdinaryYoutubefilmpje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 7 april 2019 Share Geplaatst 7 april 2019 Staat: South Carolina Artiest: The Marcus King Band Nummer: Homesick Youtube: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 Staat: DelawareArtiest: Jimmie AllenNummer: Make me want toYoutubefilmpje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 Staat: OhioArtiest: Welshly ArmsNummer: Down To The RiverYoutubefilmpje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 Op 7-4-2019 om 02:30 zei Richarð.: @Zeus Jij hebt vast wel iets onbekenders dan Interpol in huis. Dit is gewoon 0 punten namelijk. Veel te simpel imo. Ik durf te wedden dat het merendeel hier de band niet kent. Mainstream-wise is Interpol helemaal niet zo bekend. Ik heb wel veel bekendere bands mee zien doen aan soortgelijke contesten hier. Daarnaast is het een nieuw en vrij onbekend nummer. Maar bon, ik zal eens verder kijken. Is het trouwens dan zo dat ik eventueel staten zou mogen kiezen die na mijn inzending gekozen zijn @Tijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 april 2019 Auteur Share Geplaatst 8 april 2019 2 uur geleden zei Zeus: Ik durf te wedden dat het merendeel hier de band niet kent. Mainstream-wise is Interpol helemaal niet zo bekend. Ik heb wel veel bekendere bands mee zien doen aan soortgelijke contesten hier. Daarnaast is het een nieuw en vrij onbekend nummer. Maar bon, ik zal eens verder kijken. Is het trouwens dan zo dat ik eventueel staten zou mogen kiezen die na mijn inzending gekozen zijn @Tijn? Tenzij je iemand vind die met je wil ruilen zou ik voorstellen om het dan bij New York te laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 april 2019 Auteur Share Geplaatst 8 april 2019 Staat: IndianaArtiest: Strand of OaksNummer: JMYoutubefilmpje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 16 uur geleden zei Zeus: Ik durf te wedden dat het merendeel hier de band niet kent. Mainstream-wise is Interpol helemaal niet zo bekend. Ik heb wel veel bekendere bands mee zien doen aan soortgelijke contesten hier. Daarnaast is het een nieuw en vrij onbekend nummer. Maar bon, ik zal eens verder kijken. Is het trouwens dan zo dat ik eventueel staten zou mogen kiezen die na mijn inzending gekozen zijn @Tijn? Ik ken Interpol niet, nog nooit van gehoord. Als het nr onder het aantal views komt, is het vast niet heel bekend en voldoet het aan de eisen toch. Ik geef punten op basis van een nummer, niet op bekendheid. Maar ieder zo zijn voorkeuren natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 Ik ken die band wel, staat altijd op grote festivals, dus onbekend en klein zijn ze niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 Dat beweerde ik ook niet. Maar heb 'm aangepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Ga ook terug meedoen,moet wel research doen. Over Interpol die ken ik van 1 liedje,was toch radiohit in België . Dan ken ik From Ashes To New beter . Texas is al bezet blijkbaar ? . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 13 april 2019 Share Geplaatst 13 april 2019 Staat: FloridaArtiest:Scott StappNummer:Purpose For PainYoutubefilmpje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 april 2019 Auteur Share Geplaatst 13 april 2019 @Chimpa @Erwin. @ivago @TeamWesil @Laki @himan @Grote Ree @Vilhena @Chiemel @Viva La Vida @Platina32 @Fabian. @QuaLyon @Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 Staat: New York Artiest: The GOASTT (The Ghost of a Saber Tooth Tiger) Nummer: Animals Youtube: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 Staat: ArizonaArtiest: Dear and the HeadlightsNummer: Talk About Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 april 2019 Share Geplaatst 19 april 2019 Staat: Washington Artiest: Perfume Genius Nummer: Wreath Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 april 2019 Share Geplaatst 19 april 2019 Kunnen we komende week stemmen? Daarna ben ik met vakantie namelijk @Tijn Geldt ook voor Worldvisie @TeamWesil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten