Elsjorro1990 Geplaatst 29 juni 2022 Share Geplaatst 29 juni 2022 36 minuten geleden zei Kyrill: Met alle respect maar Donny kwam bij United al 0,0 aan spelen toe. En bij everton tijdens verhuur zelf vaak als wissel alleen maar. Ik denk Malacia het minimaal moeilijk gaat krijgen. Normaal gezien zou ik dat wel redelijk eens met je zijn, gelet op de kwaliteiten van malacia. Maar met ten hag heeft hij wel een trainer die een speelstijl speelt die malacia wel goed lijkt te liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 29 juni 2022 Share Geplaatst 29 juni 2022 2 uur geleden zei Kyrill: Met alle respect maar Donny kwam bij United al 0,0 aan spelen toe. En bij everton tijdens verhuur zelf vaak als wissel alleen maar. Ik denk Malacia het minimaal moeilijk gaat krijgen. 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Normaal gezien zou ik dat wel redelijk eens met je zijn, gelet op de kwaliteiten van malacia. Maar met ten hag heeft hij wel een trainer die een speelstijl speelt die malacia wel goed lijkt te liggen. Donny moest concurreren met Bruno Fernandez, Malacia waarschijnlijk met Shaw (als Telles weggaat). Dat is ook wel een verschil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 juni 2022 Share Geplaatst 29 juni 2022 Op 27-6-2022 om 08:36 zei 007mark: Linssen dus aangekondigd door Urawa Red Diamonds. Was écht enorm skeptisch bij zijn komst, maar denk dat hij er toch het maximale uit heeft gehaald. Hard werken en niet zeiken, ondanks dat hij ook wel eens op de bank terecht kwam. Denk ook op mentaal vlak en 'in de kleedkamer' een belangrijke schakel geweest. Van wat ik in de media zag altijd wel positief, grappen en grollen en een sfeermaker. Gaan we nog missen ook denk ik. Wel knap als we hier inderdaad 1,3 miljoen voor krijgen. Heeft zijn carrière gewoon prima opgebouwd. Steeds kleine stapjes en gaat nu nog ff genieten. Respect voor hem hoor is volgens mij geliefd bij elke club waar die heeft gespeeld en belangrijk geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 Nou het spelletje rondom Gnonto is weer helemaal los. Man wat heb ik toch een hekel aan dit geneuzel. Haal die vent gewoon zsm binnen met het geld van Malacia en klaar is kees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 Zürich vraagt 10 miljoen lees ik net. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 8 minuten geleden zei Thierryvane: Zürich vraagt 10 miljoen lees ik net. Gnonto is van Inter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 Zojuist zei himan: Gnonto is van Inter? Nee hoor, gewoon van Zürich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 2 minuten geleden zei Tim': Nee hoor, gewoon van Zürich. Ik dacht dat hij van Inter was en gehuurd moest worden. Nou ja dan was het vanaf begin af aan al kansloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: Nou het spelletje rondom Gnonto is weer helemaal los. Man wat heb ik toch een hekel aan dit geneuzel. Haal die vent gewoon zsm binnen met het geld van Malacia en klaar is kees. Ja, maar die Zwitsers zijn ook niet gek. Die weten ook wel dat er meer gegadigden zijn en dat ze hier veel uit kunnen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Lekker shirtje man, met tof kraagje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Vind kraagjes lelijk, maar ik ben dan ook niet voor Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Lekker strak, kraagje had niet gehoeven, maar ben niet ontevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 1 uur geleden zei Chiemel: Vind kraagjes lelijk, maar ik ben dan ook niet voor Feyenoord. Wat heeft dat met elkaar te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 6 minuten geleden zei MetalMichael: Wat heeft dat met elkaar te maken? Slechte smaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Eerste oefenwedstrijd gaat goed. Feestopstelling met basisspelers Toornstra, Danilo en Bijlow, (te) jonge spelers, spelers die waarschijnlijk reserves gaan worden en Diemers. En dan tegen de a-ploeg van Kopenhagen met internationals die al een week verder zijn in de voorbereiding. Bij rust 5-0 achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Als Kevin Diks tegen je scoort is het toch wel tijd om wat anders te gaan doen als trainer, hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Ik vraag me dan toch ook af wat ze bij Kopenhagen nu denken. Je plant een oefenwedstrijd met Feyenoord en dan vervolgens speel je tegen een elftal waar ze bij SC Feyenoord (lichtelijk gechargeerd) nog nee tegen zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Dit gaat inderdaad wel hard zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 20 minuten geleden zei Kelvin: Ik vraag me dan toch ook af wat ze bij Kopenhagen nu denken. Je plant een oefenwedstrijd met Feyenoord en dan vervolgens speel je tegen een elftal waar ze bij SC Feyenoord (lichtelijk gechargeerd) nog nee tegen zeggen. Lijkt me dat ze toch wel wisten welke spelers er wel/niet beschikbaar waren voor Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 7-0?? Hoe dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Dat vraagt iedereen zich af want was 0-7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 42 minuten geleden zei MNie: 7-0?? Hoe dan Dat krijg je als er 3 IJslanders meespelen bij de tegenstander. Spoiler Nee, even serieus. Alle basisspelers, op Bijlow na, deden niet mee, omdat die in juni nog interlands speelden. Dus veel B-garnituur (Diemers, Hendrix) en jeugdspelers. Oftewel, zie het bericht van Metalen Michael. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Diemers is geen B-garnituur @Richarð.... Die zit ergens achteraan het alfabet. Die presteerde het gewoon om er in de eerste helft nog negatief uit te springen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 Mooie eerste uitslag. Dit niveau in de competitie ook vast houden graag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 5 uur geleden zei MetalMichael: Lijkt me dat ze toch wel wisten welke spelers er wel/niet beschikbaar waren voor Feyenoord. Trainer van Kopenhagen lijkt niet heel happy te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten