Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Wat vonden jullie van Mazraoui op 6? Speelde echt goed imo. Met een beetje geluk heb je de opvolger van Frenkie al binnen met Mazraoui of Eiting. Natuurlijk niet dezelfde spelers, maar dat hoeft ook niet. Ontzettend veel vertrouwen richting komend seizoen wel op deze manier. Benieuwd wie er nog meer gaan blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rogier.:

Wat vonden jullie van Mazraoui op 6? Speelde echt goed imo. Met een beetje geluk heb je de opvolger van Frenkie al binnen met Mazraoui of Eiting. Natuurlijk niet dezelfde spelers, maar dat hoeft ook niet. Ontzettend veel vertrouwen richting komend seizoen wel op deze manier. Benieuwd wie er nog meer gaan blijven.

Mazraoui heeft wel bepaalde slimmigheden die ik graag zie op die positie. Moet hem er nog vaker zien spelen om goed te beoordelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rogier.:

Speelde een goede wedstrijd inderdaad, maar ik denk niet dat hij de kwaliteiten heeft om de jong op te volgen. Word inderdaad interessant om te zien hoe het er volgend seizoen uit gaat zien. Ik verwacht dat naast de jong zowiezo de ligt en Ziyech zullen vertrekken. Neres schijnt een afspraak mee te liggen dat hij mag vertrekken dacht ik gelezen te hebben, dus die zal ook wel vertrekken. Gingen wat geruchten dat Ajax met die Antony bezig was, maar die moet echt belachelijk veel geld kosten.

ik hoop dat deze bekerwinst er voor zorgt dat de concentratie en motivatie aanwezig blijft om nog 4 wedstrijden vol gas te knallen. Dan kan het echt een historisch seizoen worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie Mazraoui ook wel als opvolger van De Jong. Als rechtsback komt hij toch te kort. Is ja ook van origine een middenvelder.

Die Kristensen is echt iemand die als laatste gekozen wordt met pispotten. Jezus wat is die man slecht. Hoe is die in godsnaam gescout?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind die handelingssnelheid wel in orde eerlijk gezegd. Als ik wat negatiefs moet zeggen dan vind ik dat zijn passing wat beter mag nog op die plek. Maar ben groot fan van Mous op die positie.

Wel zou ik dan graag een investering op de rechtsback gedaan zien worden. Denk en hoop dat Veltman een mooie transfer maakt. En Kristensen valt steeds door de mand op de momenten dat hij de kans krijgt. Geen idee of ze bezig zijn voor deze positie, maar ik zou dat toejuichen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Pino:

Ik zie Mazraoui ook wel als opvolger van De Jong. Als rechtsback komt hij toch te kort. Is ja ook van origine een middenvelder.

Die Kristensen is echt iemand die als laatste gekozen wordt met pispotten. Jezus wat is die man slecht. Hoe is die in godsnaam gescout?

Dat laatste vraag ik me dan ook af ja. Dat kan toch gewoon echt niet? Prima dat je als club bakken met geld hebt, maar dan hoef je dat niet zo over de balk te gooien. Daar moet tpch wel iemand die man hebben zien spelen en gedacht hebben: dit is Telstar materiaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Isco22:

Mazraoui mist nog wel te veel handelingssnelheid voor op 6 vind ik. 

Dat vind ik wel meevallen. Hij heeft natuurlijk ook niet veel op die positie gespeeld sinds hij bij het eerste zit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Regis:

Heerlijke dag gister zeg. Prachtige sfeer.  Wel weer gezien hoe ongeschikt De Kuip als stadion is voor dit soort wedstrijden zeg.  Wat een amateuristische schijt bende.

De Kuip is in principe ongeschikt voor alle wedstrijden, dus wat wil je hiermee zeggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Isco22:

Mazraoui mist nog wel te veel handelingssnelheid voor op 6 vind ik. Als hij dat weet te ontwikkelen is het een prima speler voor die positie. 

Klopt. Hij beweegt niet vlot genoeg, hij loopt te lang met de bal (De Jong af en toe ook, maar wel met snelheid, flair en hij blijft aan de bal, waar Mazraoui zich soms in een tackle doodloopt) en heeft te weinig inzicht. Ik vind Mazraoui geen geschikte '6'. Als een dynamische RCM zou hij nog meekunnen in de Eredivisie, maar ik zie hem toch echt liever gewoon op rechtsback (en ook daar vind ik hem niet geweldig: komt defensief tekort en laat zich regelmatig aftroeven op scherpte en explosiviteit). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens met dat hij niet geschikt is om standaard op de 6 te staan, daar zie ik 'm ook niet ballen. Iets met spijkers en koppen @Zeus. Naar wat ik heb begrepen van hoe Marin speelt, ben ik wel benieuwd naar het trio Marin, Mazraoui en Van de Beek. Als Mazraoui iets minder blind loopt inderdaad kan dat nog wel eens een heerlijk middenveld worden (mits Van de Beek blijft natuurlijk).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Kavinos:

Is het nieuwe shirt voor de medewerkers van de Fanshop zag ik op Twitter. Niet het nieuwe uitshirt, gelukkig.

Die was met roze niet oranje. ;)  Deze kleuren combi komt erg veel naar voren. Ben bang dat dit het dus wel gaat worden. Echt een regelrechte schande.   Tijd terug dat we een mooi uitshirt hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Regis:

Die was met roze niet oranje. ;)  Deze kleuren combi komt erg veel naar voren. Ben bang dat dit het dus wel gaat worden. Echt een regelrechte schande.   Tijd terug dat we een mooi uitshirt hadden.

Die van dit jaar is best prima ook al doet het soms meer denken aan een warming up shirt. Die hierboven is echt afschuwelijk, hoe kom je op die vieze kleur groen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Beppu:

Die van dit jaar is best prima ook al doet het soms meer denken aan een warming up shirt. Die hierboven is echt afschuwelijk, hoe kom je op die vieze kleur groen. 

Heb persoonlijk niks met die van dit jaar. Heeft wel lekker nostalgische waarde straks natuurlijk..

Link naar opmerking
Deel via andere websites